Mikä teitä nuoret vaivaa??

Anonyymi

Mihinkähän tämä meidän maa on menossa..kun seuraa tätä osaa 'nyky'nuorison menoa..?
Uusavuttomuus lisääntyy räjähdysmäisesti, yleistietoa asioista ei löydy minkäänlaista, ei kiinnostuta asioista. Ei haluta käydä koulua eikä tehdä töitä.

Miespuoliset jo meikkailevat..nyt poikia ahdistaa armeijan olot..ulkonäköpaineet..ilmastovouhotuskin karkaa jo käsistä..voi hyvä isä näitä..

Ainoat asiat, mistä kyllä ollaan kiinnostuneita, niin kännykän toljottaminen ja musiikki. Musiikki ja sen kuuntelu kyllä kiinnostaa. Arkipäivän asiat ovat monella ihan hakoteissä.

Säälittää vain, miten pärjätään, kun 'omilleen' joudutaan..

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut aika alentavasti, jos mietitään että eihän nuoret ole tätä maapalloa tuhoomassa. Me otetaan teiltä aikuisilta se malli. Jos joku ei osaa kasvattaa lastaan oikein vaan tästä tulee perseilevä nuori joka ryyppää keskellä kaupunkia ja muut ottaa siitä tietenki mallia ni kenestäköhän koko juttu lähti liikkeelle :) Lisäks puhun ihan kokemuksesta kuinka hemmetin vaikeeta esimerkiks tuolla ylä-asteella on, en yhtään ihmettele masennuksia nuorilla tai stressin purkua tyhmään käytökseen.
      Onhan se vähän hassua että mies meikkaa, mut cmoon häiritseekö se sun elämää niin järkyttävästi. Oon samaa mieltä kyllä siinä et ulkonäköpaineita on liikaa varsinki nuorilla. Esim finnit kuuluu nuoren elämään, ei niitä tarvis peittää.. Ja tähän puutun nyt ja kovasti! MUSIIKKI, musiikki on monelle tosi tärkeetä ja auttaa kehityksessä, koulumenestyksessä ja monessa muussakin. Se että kuuntelee musiikkia voi auttaa vaikka keskittymiseen joka taas parantaa kato sitä koulumenestystä ni me ei oltais nii umpityhmiä. Ja ihan vaa tiedoks. On tosi perseestä yleistää tollasia asioita. Täällä esimerkiksi kirjottaa 13vuotias tyttö, jolla ei oo mitään paineita, keskiarvo 9.2 paljon on kavereita, rakastan musiikin kuuntelua ja vietän paljon aikaa luonnossa,mutta koulussa oleva stressi ja kiire pudottaa kokoajan miun arvosanaa, että ei se kato aina oo kaikki nuorten vika :)

      • Anonyymi

        "kuuntelee musiikkia voi auttaa vaikka keskittymiseen".....voi vitsi mitä vaavin tuubaa...juuri pinvastoin. Jos koulutehtäviä tehdessä on musiikki päällä, niin keskittyminen häiriinryy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuuntelee musiikkia voi auttaa vaikka keskittymiseen".....voi vitsi mitä vaavin tuubaa...juuri pinvastoin. Jos koulutehtäviä tehdessä on musiikki päällä, niin keskittyminen häiriinryy.

        Äläs nyt, minäkin olin tässä joskus sairaalassa pienessä leikkauksessa, kirurgi kuunteli kuulokkeista muzakkia koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kuuntelee musiikkia voi auttaa vaikka keskittymiseen".....voi vitsi mitä vaavin tuubaa...juuri pinvastoin. Jos koulutehtäviä tehdessä on musiikki päällä, niin keskittyminen häiriinryy.

        Jaa sää tiiät varmaa mikä kaikkia auttaa keskittymään eri asioissa, ei vittu huomaa taas nää diktaattorit vauhis. Meeppä suoraa sinne trumpin helmaa pressan suojeluksee, voin sanoo et tol asenteel et pitkälle pötki, ainakaa kauaa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "kuuntelee musiikkia voi auttaa vaikka keskittymiseen".....voi vitsi mitä vaavin tuubaa...juuri pinvastoin. Jos koulutehtäviä tehdessä on musiikki päällä, niin keskittyminen häiriinryy.

        Leikkaussaleissa soitetaan ihan yleisesti musiikkia. Ei tunnu kirurgien keskittymistä haittaavan.


    • Nuoret on sitä, mitä me aikuiset on heistä tehty tai vähintään annettu tulla.

      • Anonyymi

        Kaikki on lähtenyt koulukurin poistamisesta ja aikuisten auktoriteetin nollaamisesta.
        Suomeksi sanottuna vihervasemmistopolitiikan ohjailusta. Näin saadaan nössöjä ilmastonlämpenemismuutosuskovaisia, panikoivia seuraajia äänestäjiksi.

        -Elder


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on lähtenyt koulukurin poistamisesta ja aikuisten auktoriteetin nollaamisesta.
        Suomeksi sanottuna vihervasemmistopolitiikan ohjailusta. Näin saadaan nössöjä ilmastonlämpenemismuutosuskovaisia, panikoivia seuraajia äänestäjiksi.

        -Elder

        Ja kukakohan on sen "koulukirin" ja "aikuisten auktoriteetin" poistanut? Ei nuoret ainakaan.
        Ja vaikka itse en välitä ilmastonmuutoksesta, en myöskâän kiellä sen olemassaoloa, sehän olisi lähes yhtä tyhmää kuin jumalaan uskominen!


      • Anonyymi
        animehomo- kirjoitti:

        Ja kukakohan on sen "koulukirin" ja "aikuisten auktoriteetin" poistanut? Ei nuoret ainakaan.
        Ja vaikka itse en välitä ilmastonmuutoksesta, en myöskâän kiellä sen olemassaoloa, sehän olisi lähes yhtä tyhmää kuin jumalaan uskominen!

        Et sitten jaksanut lukea koko viestiä, tai et ymmärtänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten jaksanut lukea koko viestiä, tai et ymmärtänyt.

        Itsehän päästit vasemmistoja valtaan.


    • Anonyymi

      Aloittajalla painavaa sanaa. Allekirjoitan huolen, järkyttävää menoa tämä nykymeno!

    • Anonyymi

      Aikuiset valittaa siitä et nuoret huolestuu ilmastonmyutoksesta?! Vähän pakko siitä on huolestuu kun aikuisii ei kiinnosta ja ne jättäis kuoltuaan meille paskan maapallon eli teijän vika, älkää valittako!! Ja koulu... mun luokassa 31 oppilasta=arvosanat kärsii ja kenenköhän vika on ettei oo valittu parempia ihmisiä pitämään huolta pienistä luokista no aikuisten. Älä yleistä et kaikki nuoret ois 24/7 puhelimella, en mä ainakaan oo vaan luen kirjaa melkeen 24/7! Älä valita siitä mitä te aikuiset meistä ootte tehny!!

      • Ilmastonmuutos on täällä ja se on tosiasia. Siitä, miten paljon se johtuu ihmisestä ja miten paljon luonnosta itsestään, voidaan väitellä paljonkin. Olen myös miettinyt, että kerran jäätiköt sulaa jo nyt, niin onko mitään oikeastaan enää tehtävissä.

        Yksi fakta ei kuitenkaan muutu miksikään: meidän suomalaisten teoilla ei ole mitään merkitystä ilmastonmuutoksen hillitsemisessä. Ei mitään! Tottakai meidän täytyy olla talkoissa mukana, mutta "nyt on pakko tehdä jotain" - tyylisillä hokemilla lepyttelemme vain omaatuntoamme. Pakko ehkä onkin, mutta se pakko on aivan jossain muualla, kuin Suomessa.

        On naiivia kuvitella, että Kiina, Intia, USA, Venäjä, Brasilia ym. pistäisivät kovat ilmastonmuutoksen vastaiset toimet käyntiin siksi, että niiden johtajat näkevät miten reippaasti Suomessa - tai edes Euroopassa - on pistetty toimeksi.


    • Anonyymi

      No hah, osa nuorista huolestuu, iso osa välitä tuon taivaallista ilmastosta eikä muustakaan. Nämäkin huolestujat ajelevat mopoilla ja mopoautolla, kuluttavat kännyköitä, vaatteita, muut nuoret lisäksi roskaavat ympäristöä minkä ehtivät .et silleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe