Mun kaverit tönii ja työntää mua kokoajan koulussa yhtä poikaa päin, koska se kattoo mua koulussa, enkä oo ees varma tykkäänkö siitä vai en, mut todennäkösesti tykkään. Kaverit ei tiiä mun mahdolkisista tunteista sitä kohtaan, mut ne on päättäny, et tykkään siitä ja jos sanon etten tykkää siitä ne sanoo et aikoo saada mut tykkäämään siitä. Tää on super ärsyttävää... mitä teen et saisin ne lopettaa tän?
Kaverit kiusaa
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Pyydä heitä lopettamaan sillä uhalla, että kerrot asiasta opettajille. Jokaisella on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen, jos hän niin haluaa. Töniminen on lievä pahoinpitely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706