Mitä pitäisi tehdä?

Olen 14-vuotias tyttö. Olen kuitenkin miettinyt jo jonkin aikaa, että haluaisin olla poika. En uskalla kertoa asiasta kenellekään, koska pelkään, että ihmiset nauraisivat. Haluaisin olla kaveriporukassa, jossa on enemmän poikia. Haluaisin myös poikaystävän. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu, että olen asian kanssa yksin.
160
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mikään ei periaatteessa estä sinua elämästä, kuten poika. Ns. poikatyttöjä on ollut kautta aikojen, aivan samalla tavalla, kun on ollut "tyttömäisiä" poikia.

Itse olen sitä mieltä, että koska biologista sukupuoltaan ei pysty täysin kuitenkaan muuttamaan, siihen ei pitäisi ryhtyä ollenkaan. Sukupuoli ei ole mielestäni sama asia, kuin sukupuoli-identiteetti. Alat kuitenkin olla siinä iässä, että pian paras keino päästä poikien kaveriporukkaan on olla tyttö (mikään ei estä olemasta poikamainen tyttö), jolloin pojat suorastaan piirittävät sinua.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olen 14-vuotias tyttö. Olen kuitenkin miettinyt jo jonkin aikaa, että haluaisin olla poika. En uskalla kertoa asiasta kenellekään, koska pelkään, että ihmiset nauraisivat. Haluaisin olla kaveriporukassa, jossa on enemmän poikia. Haluaisin myös poikaystävän. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu, että olen asian kanssa yksin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu