haaste potter-faneille :B

norbert :)

Täällä suomi24:sessa on paljon hyviä kirjoittajia,joten heitämpä heille tälläisen haasteen.....:

Kaikki varmaan tietävät ohjelman Sillä silmällä??? Teidän tehtävänä olisi kirjoittaa yksi sillä silmällä jakso, mutta vain potter henkilöinä....

tässä on esimerkki:
Carson: Draco
Kyan: Ron
Ted: Seamus
Thom: Justin (puuskupuh)
Jai: Cedric

ja sitten tarvittaisiin neljä tuomaria (minun lisäkseni) jotka päättävät kuka voittaa :B (neljä ensimmäiseksi ilmoittautunutta otetaan)

18

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanko ilmoittautua tuomariksi?

      • norbert :)

        tervetuloa :D


    • samwise-fani

      mäkin voisin tulla tuomariksi :)

    • Tunturikyyhky

      Voisin ryhtyä tuomariksi.. jos käy?:)

      • norbert :)

        tuomari puuttuu :)

        tämän hetken tuomarit:
        Pat_Bateman
        samwise-fani
        Tunturikyyhky

        norbert (eli minä)


      • norbert :) kirjoitti:

        tuomari puuttuu :)

        tämän hetken tuomarit:
        Pat_Bateman
        samwise-fani
        Tunturikyyhky

        norbert (eli minä)

        Minä voisin tulla vielä yhdeksi tuomariksi jos käy?


      • norbert :)
        blue-tree kirjoitti:

        Minä voisin tulla vielä yhdeksi tuomariksi jos käy?

        nyt on kaikki tuomarit kerätty.....
        enää tarvitaan vain kirjoituksia :)


    • Miej!

      Voisin muuten osallistua.. Mutta en tiiä tota sillä silmällä juttua! :) :)

      • norbert :)

        minäpä kerron :)

        viisi tyylitaitoista homomiestä (carson,kyan,jai,ted ja thom) "uudistavat" yhden heteromiehen ulkonäön,kämpän,pukeutumisen, sivistää vähän ja opettaa tekeen vähän ruokaa :)

        joku voi selittää vähän tarkemmin,toi oli vähän huono......


    • norbert :)

      kuka/ketkä on teidän suosikkeja???

      mun on Jai :D :)

      • ...ei ole suosikkia, vain inhokki. Nimittäin Carson. Yäääh, rasittava jätkä.


      • samwise-fani

        lempparit on Kyan ja Carson :D x)


      • Tunturikyyhky

        Parhaita on ehkä Kayan ja Jai...
        ja sitten on se Carson. Se on todella ärsyttävä ja ällö, mut silti, se tuo eloa siihen sarjaan. Eihän Sillä Silmällä olis mitään ilman Carsonia!

        Heh, Draco Carsonina x) voi että, mä en malta odottaa...


      • Minun suosikit ovat Carson ja Jai.


      • jihpf
        blue-tree kirjoitti:

        Minun suosikit ovat Carson ja Jai.

        Kuinka paljon aikaa on kirjoittaa se ficci? Tykkäisin osallistua mutta tällä hetkellä on kiireitä..


      • samwise-fani
        jihpf kirjoitti:

        Kuinka paljon aikaa on kirjoittaa se ficci? Tykkäisin osallistua mutta tällä hetkellä on kiireitä..

        mun puolesta ei oo mitään aikarajaa :)

        mitä muut tuomarit sanoo???


      • samwise-fani kirjoitti:

        mun puolesta ei oo mitään aikarajaa :)

        mitä muut tuomarit sanoo???

        Minulle on yksi hailee. Luulen vaan, että jos se liian pitkäksi venyy, niin hanke vaipuu unholaan. Oikeastaan tuntuu siltä jo nyt.


      • Pat_Bateman kirjoitti:

        Minulle on yksi hailee. Luulen vaan, että jos se liian pitkäksi venyy, niin hanke vaipuu unholaan. Oikeastaan tuntuu siltä jo nyt.

        Suosittelen tekemään asiasta uuden topicin tuonne palstalle. Me tuomarit pysytään, mutta niitä juttuja kaivattaisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe