Täällä suomi24:sessa on paljon hyviä kirjoittajia,joten heitämpä heille tälläisen haasteen.....:
Kaikki varmaan tietävät ohjelman Sillä silmällä??? Teidän tehtävänä olisi kirjoittaa yksi sillä silmällä jakso, mutta vain potter henkilöinä....
tässä on esimerkki:
Carson: Draco
Kyan: Ron
Ted: Seamus
Thom: Justin (puuskupuh)
Jai: Cedric
ja sitten tarvittaisiin neljä tuomaria (minun lisäkseni) jotka päättävät kuka voittaa :B (neljä ensimmäiseksi ilmoittautunutta otetaan)
haaste potter-faneille :B
18
1343
Vastaukset
Saanko ilmoittautua tuomariksi?
- norbert :)
tervetuloa :D
- samwise-fani
mäkin voisin tulla tuomariksi :)
- Tunturikyyhky
Voisin ryhtyä tuomariksi.. jos käy?:)
- norbert :)
tuomari puuttuu :)
tämän hetken tuomarit:
Pat_Bateman
samwise-fani
Tunturikyyhky
norbert (eli minä) norbert :) kirjoitti:
tuomari puuttuu :)
tämän hetken tuomarit:
Pat_Bateman
samwise-fani
Tunturikyyhky
norbert (eli minä)Minä voisin tulla vielä yhdeksi tuomariksi jos käy?
- norbert :)
blue-tree kirjoitti:
Minä voisin tulla vielä yhdeksi tuomariksi jos käy?
nyt on kaikki tuomarit kerätty.....
enää tarvitaan vain kirjoituksia :)
- Miej!
Voisin muuten osallistua.. Mutta en tiiä tota sillä silmällä juttua! :) :)
- norbert :)
minäpä kerron :)
viisi tyylitaitoista homomiestä (carson,kyan,jai,ted ja thom) "uudistavat" yhden heteromiehen ulkonäön,kämpän,pukeutumisen, sivistää vähän ja opettaa tekeen vähän ruokaa :)
joku voi selittää vähän tarkemmin,toi oli vähän huono......
- norbert :)
kuka/ketkä on teidän suosikkeja???
mun on Jai :D :)- samwise-fani
lempparit on Kyan ja Carson :D x)
- Tunturikyyhky
Parhaita on ehkä Kayan ja Jai...
ja sitten on se Carson. Se on todella ärsyttävä ja ällö, mut silti, se tuo eloa siihen sarjaan. Eihän Sillä Silmällä olis mitään ilman Carsonia!
Heh, Draco Carsonina x) voi että, mä en malta odottaa... - jihpf
blue-tree kirjoitti:
Minun suosikit ovat Carson ja Jai.
Kuinka paljon aikaa on kirjoittaa se ficci? Tykkäisin osallistua mutta tällä hetkellä on kiireitä..
- samwise-fani
jihpf kirjoitti:
Kuinka paljon aikaa on kirjoittaa se ficci? Tykkäisin osallistua mutta tällä hetkellä on kiireitä..
mun puolesta ei oo mitään aikarajaa :)
mitä muut tuomarit sanoo??? samwise-fani kirjoitti:
mun puolesta ei oo mitään aikarajaa :)
mitä muut tuomarit sanoo???Minulle on yksi hailee. Luulen vaan, että jos se liian pitkäksi venyy, niin hanke vaipuu unholaan. Oikeastaan tuntuu siltä jo nyt.
Pat_Bateman kirjoitti:
Minulle on yksi hailee. Luulen vaan, että jos se liian pitkäksi venyy, niin hanke vaipuu unholaan. Oikeastaan tuntuu siltä jo nyt.
Suosittelen tekemään asiasta uuden topicin tuonne palstalle. Me tuomarit pysytään, mutta niitä juttuja kaivattaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381