Nautin elämästäni

Anonyymi

Nyt saan olla pitkin tai poikin, ei tarvitse sietää yllätysvieraita.
Jos joku tulee ovelle, on hyvä syy olla avaamatta.
Jipii, toiveeni on kuultu 🤗

🍷💃

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on kutina että poltan viimeiset koronan rippeet pääsiäiskokossa.

Uskoni on vahva 🙏♨️

• Anonyymi

"Nyt saan olla pitkin tai poikin,"

Ketkä sinua on tähän asti häirinnyt ? Jehoviltakin on ajat sittenjopa uudella lailla kielletty kulkemasta ovelta ovelle, ja tämä sama laki koskeen myös muitakin.
      Ja se se vasta oli hyvä uudistus / laki.

Kyllä sitä saikin odottaa kauan.

• Anonyymi

"Ystävät" ovat joskus häiriöksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ystävät" ovat joskus häiriöksi!

Olen samaa mieltä. Asiat voi hoitaa puhelimella tai sähköpostissa. Kiusallisia ovat "ystävät", jotka tunkevat kylään eivätkä koskaan pyydä vastavierailulle. Olen erakko luonteeltani ja yritän väistää kaikkia mahdollisia kontakteja. Minulla on aina riittänyt tekemistä ja harrastuksia, joissa ei kavereita tarvitse.

• Anonyymi

Minulle tämä on ihan tavallista ollut jo kymmenen vuotta. Yksin elän ja asun, ei juurikaan ystäviä kun en ole jaksanut pitää yhteyttä ihmisiin tai oikeastaan en ole itse enää jaksanaut lähteä mihinkään porukoihin. Sinkkuna elänyt koko ikäni. Kaupassa nyt käyn kerran viikossa jos sitäkään, mutta näihin oloihin olen jo niin tottunut ettei oikeastaan mikään muuttunut kohdallani tämän poikkeustilan takia. Onko muita samanlaisia kanssani?

• Ei minunkaan elämäni miksikään muutu. Kaverin käynnit viikonloppuisin jää pois. Olen sanonut että voi käydä mökillä tai kylillä asunnollani, mutta en jää saman katon alle. Nyt ollaan kissan kans mökillä, lähen aamulla kylille, kaveri käy huomenna mökillä tekemässä puita ja rentoutumassa, tulen mökille kun hän lähtee kotiinsa.
        Otan vakavasti karanteenin, mutta oudolta tuntui tänään kun kävin kaupassa, terkkarilla verikokeessa ja apteekissa. Olen ollut hyvin tarkka hygieniasta käydesäni ihmisten ilmoilla.
        Mutta sitä oudoksuin, kylillä ei juuri näkynyt muita kuin 70 ikäisiä, ihan totta.

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Ei minunkaan elämäni miksikään muutu. Kaverin käynnit viikonloppuisin jää pois. Olen sanonut että voi käydä mökillä tai kylillä asunnollani, mutta en jää saman katon alle. Nyt ollaan kissan kans mökillä, lähen aamulla kylille, kaveri käy huomenna mökillä tekemässä puita ja rentoutumassa, tulen mökille kun hän lähtee kotiinsa.
        Otan vakavasti karanteenin, mutta oudolta tuntui tänään kun kävin kaupassa, terkkarilla verikokeessa ja apteekissa. Olen ollut hyvin tarkka hygieniasta käydesäni ihmisten ilmoilla.
        Mutta sitä oudoksuin, kylillä ei juuri näkynyt muita kuin 70 ikäisiä, ihan totta.

Mä olin tunti sitten lenkillä ja en ole ennen nähnyt tuohon aikaan noin paljoa lenkkeilijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin tunti sitten lenkillä ja en ole ennen nähnyt tuohon aikaan noin paljoa lenkkeilijöitä.

Saman havainon tein itsekin, ja kaikki oli iäkkäitä pääasiassa miehiä ?

Ei sitten saatu kaupassa käviä tai siivojaa hallituksen esityksessä, ja se Pirtupullokin jää saamatta, Perkele!?

Naurettava sössötys oli taas Kiurulta, kunnat lähettää ensi kuussa jonkun turhanpäiväisen kirjeen, koska silloinhan se karenssiaika on jo lähes loppu.

• Vapauttavaa minustakin, kun saa rutalehtaa kotonaan miten haluaa.

Onneksi ei ole edes etäopiskelevia koululaisia, joitten takia pitäisi vetää housut jalkaan.
      Suomessa oli isille jostain koulusta tiedoitettu:
      "Hei, meidän koulun oppilaitten isät! Henkilökunnalta tuli toive, että vois laittaa housut jalkaan, kun viuhahtelette taustalla. Yksi kalsari-iskä syöpynyt verkkokalvoille."

• Anonyymi

Löytyy samanlainen, otin hatkat yhteiselosta ja sinkkuna ollaan.

Harrastukset on hyviä, olen erakko luonne. Viihdyn yksin, omassa pienessä retkiveneessä olo on paras. Talvet on mitä on, silloin muita harrastuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy samanlainen, otin hatkat yhteiselosta ja sinkkuna ollaan.

Harrastukset on hyviä, olen erakko luonne. Viihdyn yksin, omassa pienessä retkiveneessä olo on paras. Talvet on mitä on, silloin muita harrastuksia.

Mites se olikaan, ihminen on susi toistaan kohtaan. Näin kai se on, on niitä hyviäkin ihmisiä olemassa.

Jokaisella on oma "paatti" elämän merillä seilatessa. Välillä myrskyää, välillä tyyntä. Sitä tarvitsee merimiestaitoja että välttää karikot,myrskyt ym.

Hyvähän se on olla omassa veneessä, välttää maan ongelmat. Jotenkin ne tuntuvat todellakin turhilta, ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      131
      2727
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2724
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      1450
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1445
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1351
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1311
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1133
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      14
      1084
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1009
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      988
    Aihe