Ministeri Kiuru. Jotenkin Hot! Jämpti, mutta pehmeä.
Kiinnostavia julkkis naisia suomssa
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon kans viime aikoina vähän lämmenyt Kiuruun :D On nykyään jotenkin edukseen!
Kuu Kiurusta kesään..Ei paha 😊
Laitetaan tähän jatkokysymystä, kuka tämän hetkisistä naisministereistä saa sinut eniten lämpeämään (noin niinku ulkonäöllisesti)?
Mä kallistuisin joko pääministeriin tai tiede- ja kulttuuriministeriin 😁https://valtioneuvosto.fi/marinin-hallitus/ministerit- Anonyymi
Pääministeri, sisäministeri ja nyt mustana hevosena perhe- ja peruspalveluministeri :)
Yks yllättävä pitkäaikainen kuumotus on ollut Paula Risikko vaikka on vähän iäkkäämpi :D - Anonyymi
Marin ja Kulmuni, nams
- Anonyymi
Kuu kiurusta kesään 😂. Jotenkin iskin nyt silmäni Tuula Haataiseen, ihanaa herkkyyttä, ripaus surumielisyyttä silmissä, tekis mieli hoivata ja nähdä hänen ilonsa loistavan. Lyhyillä hiuksilla olis vielä huomattavampi. Hänessä näen piilotettua taiteilijaa. Pitääkin alkaa seuraamaan tarkemmin mitä työministeri puhuu. Kaikille löytyy omansa 😂
Perusteluja olisi kiva saada, miksi juuri valitsemasi ministeri kiehtoo tai herättää? Anonyymi kirjoitti:
Kuu kiurusta kesään 😂. Jotenkin iskin nyt silmäni Tuula Haataiseen, ihanaa herkkyyttä, ripaus surumielisyyttä silmissä, tekis mieli hoivata ja nähdä hänen ilonsa loistavan. Lyhyillä hiuksilla olis vielä huomattavampi. Hänessä näen piilotettua taiteilijaa. Pitääkin alkaa seuraamaan tarkemmin mitä työministeri puhuu. Kaikille löytyy omansa 😂
Perusteluja olisi kiva saada, miksi juuri valitsemasi ministeri kiehtoo tai herättää?Mä olen aina jostain syystä kiinnittänyt eniten huomiota silmiin. Voisi sanoa, että kaunis katse yhdistettynä aitoon hymyyn on mun heikko kohta 😊
Marin on kaunis kaikinpuolin. Hänellä on kauniit kasvonpiirteet ja kauniit silmät. Kososen kuvassa mun huomio kiinnittyi myös silmiin (mikä oli varmaan sinällään myös luonnollista, koska muu vartalo kaulasta alaspäin oli rajattu pois 😉).
Tähän loppuun täytyy tunnustaa, että muista (julkkis)naisista mun ehdoton lemppari on Katri Helena. Kaunis nuorena ja kaunis edelleen. Tykkään myös paljon Katrin äänestä ja muutenkin olemus kiehtoo. Tosi nastaa kun on nyt Voicessa apuvalmentajana. Eräässä jaksossa tein sellaisen huomion, jotta Katri Helena ja nahkarotsi ❤️, huh 😊
Ps. On ihan hyvä kuunnella mitä ministeri sanoo (ainakin yhden kohdalla) 😉- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mä olen aina jostain syystä kiinnittänyt eniten huomiota silmiin. Voisi sanoa, että kaunis katse yhdistettynä aitoon hymyyn on mun heikko kohta 😊
Marin on kaunis kaikinpuolin. Hänellä on kauniit kasvonpiirteet ja kauniit silmät. Kososen kuvassa mun huomio kiinnittyi myös silmiin (mikä oli varmaan sinällään myös luonnollista, koska muu vartalo kaulasta alaspäin oli rajattu pois 😉).
Tähän loppuun täytyy tunnustaa, että muista (julkkis)naisista mun ehdoton lemppari on Katri Helena. Kaunis nuorena ja kaunis edelleen. Tykkään myös paljon Katrin äänestä ja muutenkin olemus kiehtoo. Tosi nastaa kun on nyt Voicessa apuvalmentajana. Eräässä jaksossa tein sellaisen huomion, jotta Katri Helena ja nahkarotsi ❤️, huh 😊
Ps. On ihan hyvä kuunnella mitä ministeri sanoo (ainakin yhden kohdalla) 😉Ihanaa ku muillakin on näitä vähän iäkkäämpiä lemppareita. Itse samaa ikäluokkaa sun kanssa ja mun Paula Risikkohan on Katri-Helenaan nähden ihan nuorikko 😃
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ku muillakin on näitä vähän iäkkäämpiä lemppareita. Itse samaa ikäluokkaa sun kanssa ja mun Paula Risikkohan on Katri-Helenaan nähden ihan nuorikko 😃
No näin on 😊 Paulahan on vielä ihan villi varsa 😂 Katri Helena taasen alkaa olemaan hyvässä ja kypsässä iässä.
- Anonyymi
No näin on 😊 Paulahan on vielä ihan villi varsa 😂 Katri Helena taasen alkaa olemaan hyvässä ja kypsässä iässä.
😂😄
- Anonyymi
Pääministeri on kaunista katseltavaa ja ääni myös musiikkia korville.
- Anonyymi
Hauska aikuisten naisten keskustelu 😊. Minkä ikäisiä olette, jotka lämpenette ministereistä? Minua miellyttää Haatainen ja olen 37v.
Olen 46 ja näiden ministerien kohdalla näyttäisi siltä, että kallistuin Marinin kohdalla hieman itseäni nuorempaan ja Kosonen näyttäisi olevan kutakuinkin mun ikäinen 😊 Tähän kun laskee vielä tuossa ylempänä mainitsemani Katri Helenan mukaan (vaikkei ministeri olekaan), voin todeta, jotta samaa "kaavaa" noudattaa kuin muutenkin. Oon ihastunut/tykästynyt tässä elämän varrella monen ikäisiin 😉
- Anonyymi
Sori vaan, mut Li Andersson pesee nämä mennen tullen. Hän on sanavalmis, pätevä, hyvännäköinen ja kuitenkin aina vähän pilke silmäkulmassa, ikään kuin haluaisi sanoa "ja tän jälkeen mennään sitten bisselle".
- Anonyymi
Hänessä on kyllä särmää ja pukeutuu seksikkäästi.
- Anonyymi
Itsellä ei Li nappaa ollenkaan! Mut hyvä että mielipiteet jakautuu, ei ois kiva jos kaikki tykkäisi samasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ei Li nappaa ollenkaan! Mut hyvä että mielipiteet jakautuu, ei ois kiva jos kaikki tykkäisi samasta.
No niinhän se on. Vaan kyllä oli taas sujuvaa esiintymistä Liillä eilisessä tiedotustilaisuudessa ja pukeutuminen niin tyylikästä, hänelle sopivaa. Vaikka täytyy sanoa, että Kiuru osaa myös olla edukseen.
Eikös julkkisnaiset tai ministerineidot tämän enempää kuumota? 😉
- Anonyymi
Olen ruvennut tykkäämään Anna Puusta. En kuitenkaan lesbosti 😄, hänessä näkyy miten ihminen kasvaa aikuiseksi. Hän on löytänyt itsensä, on kotonaan omissa valinnoissa.
Olen nyt kuunnellut hänen biisejäänkin eri korvalla (varsinkin vanhempia). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ruvennut tykkäämään Anna Puusta. En kuitenkaan lesbosti 😄, hänessä näkyy miten ihminen kasvaa aikuiseksi. Hän on löytänyt itsensä, on kotonaan omissa valinnoissa.
Olen nyt kuunnellut hänen biisejäänkin eri korvalla (varsinkin vanhempia)....ja ollaan samaa ikäluokkaa, sitä kai vähän peilaa omaa kasvamistaan.
Anonyymi kirjoitti:
...ja ollaan samaa ikäluokkaa, sitä kai vähän peilaa omaa kasvamistaan.
Mua nauratti tuo "en kuitenkaan lesbosti" 😂 Muistan kun joskus aikoinaan näin ekoja kertoja Annan töllössä (Idolsissa). En tuolloin oikein tykästynyt Annan ääneen tai tyyppiin muutenkaan. Nyt myöhemmin oon kuitenkin lämmennyt (tosin en mäkään lesbosti tai biisti😊) Tykkään tosi monesta Annan biisistä, eritoten sanoituksista
- Anonyymi
Mua nauratti tuo "en kuitenkaan lesbosti" 😂 Muistan kun joskus aikoinaan näin ekoja kertoja Annan töllössä (Idolsissa). En tuolloin oikein tykästynyt Annan ääneen tai tyyppiin muutenkaan. Nyt myöhemmin oon kuitenkin lämmennyt (tosin en mäkään lesbosti tai biisti😊) Tykkään tosi monesta Annan biisistä, eritoten sanoituksista
😄nauretaan yhdessä. Ihan samat ajatukset ja kokemus Annasta, kun sulla.
Anonyymi kirjoitti:
😄nauretaan yhdessä. Ihan samat ajatukset ja kokemus Annasta, kun sulla.
Nauretaan vaan 😄 Kahestaan nauraminen onkin paljon hauskempaa kuin yksin. Vaikka kyllä mä joskus itekseenkin nauran, ainakin sillon, jos tajuan jonkun hauskan jutun vähän ikkäänkuin viiveellä 😊
Mutta nyt mä lopetan nauramisen tältä illalta ja lähen koisaamaan. Hyviä öitä! 😊- Anonyymi
Nauretaan vaan 😄 Kahestaan nauraminen onkin paljon hauskempaa kuin yksin. Vaikka kyllä mä joskus itekseenkin nauran, ainakin sillon, jos tajuan jonkun hauskan jutun vähän ikkäänkuin viiveellä 😊
Mutta nyt mä lopetan nauramisen tältä illalta ja lähen koisaamaan. Hyviä öitä! 😊Olen huomannut, että olet nauravainen ja omaa naurukohtaa aivoissa kutkuttelee jokseenkin samat jutut. Hyvää yötä! 😊
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut, että olet nauravainen ja omaa naurukohtaa aivoissa kutkuttelee jokseenkin samat jutut. Hyvää yötä! 😊
Täällä alkoi kutkuttelemaan taas, kun luin tuon "omaa naurukohtaa aivoissa" 😄
No nauru ja hymyily on hyvästä, näin ne sanovat ja sen olen itsekin todennut. Joskus kun saa kivan hymyn joltakulta, vaikka ventovieraaltakin, niin kyllähän se mukavalta tuntuu. Ihastuksen kohteen hymy vie helposti "jalat alta" ja saa perhoset lentelemään vatsanpohjassa. Kun saa rakkaansa hymyilemään, niin se tuntuu erityisen ihanalta. Muistetaan siis hymyillä 😉
- Anonyymi
Maria Ylipää. Kiehtova, mutta hämmentävä kun on miehen kanssa. Onko mies kulissi?
- Anonyymi
Onko oma koirasi kulissi lemmikkivihallesi? Eiköhän nuo kulissit ole vähän 70-lukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oma koirasi kulissi lemmikkivihallesi? Eiköhän nuo kulissit ole vähän 70-lukua.
Samaa mieltä, eiköhän nykyään kaikki normaalit ihmiset elä avoimesti omana itseään, jotkut oudot vain rakentavat kulisseja ja hän vaikuttaa avoimelta ja rohkealta naiselta, ei miltään tossulta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, eiköhän nykyään kaikki normaalit ihmiset elä avoimesti omana itseään, jotkut oudot vain rakentavat kulisseja ja hän vaikuttaa avoimelta ja rohkealta naiselta, ei miltään tossulta :)
Hyvin ymmärtäisin mies kulissin hänen kohdallaan. Ei kaikki julkkikset halua olla valokeila homoseksuaaleja. En kuitenkaan usko moiseen, ellei sitten ole myöhäänherännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔eikai kissa rakkaus tarkoita koiravihaa? Eikai kaikki lesbot vihaa miehiä.
- Anonyymi
Tykkään Mariasta, mutta sama kuin edellä, en "lesbosti". :=)
Vaikuttaa järkevältä, miellyttävä ääni ja arvostan hänen taitojaan.
Lisäksi hän vois olla mulle sopiva kauneusikoni, sopivasti sporttisuutta mutta sitä feminiinisyyttäkin jonkin verran. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään Mariasta, mutta sama kuin edellä, en "lesbosti". :=)
Vaikuttaa järkevältä, miellyttävä ääni ja arvostan hänen taitojaan.
Lisäksi hän vois olla mulle sopiva kauneusikoni, sopivasti sporttisuutta mutta sitä feminiinisyyttäkin jonkin verran. :)Samat ajatukset Marian tyylistä 👍. En tiedä johtuuko hänen tekemistä rooleista vai vahvasta nenänvarresta ja paljaasta niskasta, mut hänessä on eteenpäin menevä ytimekäältä vaikuttava persoona. Tuskin ihan Marian tyyppisen ihmisen tahdissa pysyisin, mutta muuten ulkoinen habiltus miellyttää silmää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937