Mitä mä teen ton jätkän kanssa?

Anonyymi

Ihan oikeesti. Alussa esitti olevansa kiinnostunut, ja nyt kun yritän välillä keksiä juttua ja jutellaan enemmän snapissa nii tuntuu että sitä ei kiinnosta. Se ei kattoo mun lähettämät snapit, ja lähettää vain aamulla yleensä hyvää huomenta. Todella harvoin itse se tulee jutulle, ja kyselemään kuulumisia. Mulla on kuitenkin vain pari ystävää, joten jos tää nyt kuihtuisi tähän vaan tän takia nii mitä sitte? En oo kuitenkaa koulun suosituin tyyppi, tai muutenkaan hirveen sosiaalinen kaikenlaisien kokemuksien jälkeen mikä ei edesauta kavereiden saantia. Koulussa suurimmalla osalla jo oma porukka, ja tehdäön ns. Suosittujen tyyppien touhuja, eli pöllitään, poltetaan tupakkaa ja ollaan koviksia ja muka makeita tyyppejä.
Mutta asiaan, miten sanoa jätkälle suoraan että tuntuu ettei tää oikee pelaa sillee? Se sano kerra et on vähä ehkä ihastunut, mut näköjää se oli vaa pelkkää shittiä.
Tekis vaa mieli sanoo, et tää ei tunnu kivalta enkä toisaalta myöskään haluais tätäki ystävyyttä menettää. Jos hänki haluais oikeest käydä huvipuistos kesäl, ja kaikkee kuten on ehdottanut nii onks tää loppu kuulumisin yms kysely mun tehtävä vai?

12

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti jälleen yksi esimerkki siitä, että teinisuhteet ei vaan kestä ja ne ei kestä, koska teinit on..... teinejä.

      Jos haluat tietää sen pojan kiinnostuksen tason, niin lopeta kaikki yhteydenpito häneen. Hänen reaktionsa kertoo sen, onko sitä kiinnostusta vai ei. En pysty neuvomaan sinua suhteen pelastamisessa, koska kuollutta hevosta ei voi piestä henkiin.

      • Anonyymi

        Mitä veetä? Siis mä en sanonu, et oltais viellä millään seurustelutasolla. Ja ktllä teineilläkin voi olla suhteita. Kaikki ei vain pelaa sen takia, että se on vain joko kokeilua aluksi tai on ollut vaikka äärimmäisessä tapauksessa kolmiodraamaa. Siinä esimerkkejä miksi yleensä suhde ei toimk, mutta kyllä teinien suhteissa on myös niitä joissa pelisäännöt on sovittu ja niistä pidetään kiinni. Sama toimii aikuisissa, vaikkakin ehkä vakavemmalla tasolla. Ei silti saa yleistää, että kaikilla teineillä asia olisi sama. Mun mielestä, kuten jo teinkin puhun pojan kanssa suoraan. En viitsi olla niin lapsellisen typerä, kuten monet, että tehdään vaan kaikkea mutta et puhu suoraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veetä? Siis mä en sanonu, et oltais viellä millään seurustelutasolla. Ja ktllä teineilläkin voi olla suhteita. Kaikki ei vain pelaa sen takia, että se on vain joko kokeilua aluksi tai on ollut vaikka äärimmäisessä tapauksessa kolmiodraamaa. Siinä esimerkkejä miksi yleensä suhde ei toimk, mutta kyllä teinien suhteissa on myös niitä joissa pelisäännöt on sovittu ja niistä pidetään kiinni. Sama toimii aikuisissa, vaikkakin ehkä vakavemmalla tasolla. Ei silti saa yleistää, että kaikilla teineillä asia olisi sama. Mun mielestä, kuten jo teinkin puhun pojan kanssa suoraan. En viitsi olla niin lapsellisen typerä, kuten monet, että tehdään vaan kaikkea mutta et puhu suoraan.

        Kysyit aloituksessasi, että "miten sanoa jätkälle suoraan että tuntuu ettei tää oikee pelaa sillee". Hämäännyin, koska ongelmiin homman "pelaamisessa" ei juuri tarvitse netissä apuja kysellä, jos kyse on tavallisesta kaveruudesta.

        Olen nähnyt elämässäni aika monta teinisuhdetta. Onnistumisprosentti varsinkin pitkällä aikavälillä on olematon. Sydänsuruja, masennusta ja muita ongelmia niistä kyllä on aiheutunut roppakaupalla.

        Mutta hyvä, jos sait ongelman pois päiväjärjestyksestä.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Kysyit aloituksessasi, että "miten sanoa jätkälle suoraan että tuntuu ettei tää oikee pelaa sillee". Hämäännyin, koska ongelmiin homman "pelaamisessa" ei juuri tarvitse netissä apuja kysellä, jos kyse on tavallisesta kaveruudesta.

        Olen nähnyt elämässäni aika monta teinisuhdetta. Onnistumisprosentti varsinkin pitkällä aikavälillä on olematon. Sydänsuruja, masennusta ja muita ongelmia niistä kyllä on aiheutunut roppakaupalla.

        Mutta hyvä, jos sait ongelman pois päiväjärjestyksestä.

        Mulla on eri näkemys mutta mitäpä sitä vatvomaan jos toinen ei halua ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on eri näkemys mutta mitäpä sitä vatvomaan jos toinen ei halua ymmärtää.

        Enpä pysty asiaa tuon paremmin omasta puolestanikaan tiivistämään.


    • Anonyymi

      Tyhmä aloitus; tartuta siihen korona !

      • Anonyymi

        Miten niin tyhmä aloitus? Ihan neuvoja kyselin miten puhua pojalle suiraab, ettei ota papuja nenäänsä.


    • Anonyymi

      Vaikutat järkevältä tyypiltä :) pojalta voi, jos kehtaa kysyä ihan suoraan, että miksei se kysele kuulumisia tms. Mutta varo, ettet lähetä liikaa viestejä sillon kun poika luultavasti liikkuu porukassa. Ei sai yleistää, mutta ainakin mun tuntemat pojat on välillä sellasia 🙄 mutta mua ei kannata kuunnella liikaa koska en ole itse seurustellut ikinä... Vaikka on 1 kyllä kiikarissa... En vaan tiedä miten lähestyä.

      • Anonyymi

        Emmäkää ikinä ole seurustellut, vaikka yks ois kans ajatuksissa välillä. Ja joo, ei sais yleistää ei mut tuntuu et on kuitenki suht yleistä. :-)


    • Anonyymi

      "On, kuten pillun tarjoaminenkin". Jos ei sitä kiinnosta, niin sitä ei kiinnosta. Anna sen olla ja jätä rauhaan. Kerro jollein muulle jota kiinnostat enemmän.

      • Anonyymi

        Missä kohtaa oon sanonut noin? S

        Se IHAN ITSE kertoi että on ihastunut muhun ehkä vähän.
        Luuletsä että kaikilla on v###u jotai poikia kädet täynnä? Haista p#ska en oo mikää halpa rätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa oon sanonut noin? S

        Se IHAN ITSE kertoi että on ihastunut muhun ehkä vähän.
        Luuletsä että kaikilla on v###u jotai poikia kädet täynnä? Haista p#ska en oo mikää halpa rätti.

        Ja sen lisäks toi kohta, jätä se rauhaan, on typerä koska enmä sitä ole stana ahdistellut tai mitää! Mitä v###a sä oikee selität?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe