nyt on hyvä sauma

Nyt on hyvä sauma alkaa kirjottelee yksinäisten toistensa kanssa. Tämän koronaikeen alla. Että viimestään kesällä pääsee tapaamisiin. No joo itse sitä naista etsin..se on vaan se juttu. ja sen takia sitä yksinäisyyden tunnetta tuntee.

Alkaa nimittäin maistuu puulle tämä mun päivärytmi joka vähän vaihtelee ja mikä ihan mukava onkin. Liika on liikaa. Sillä eihän ihminen voi koko ajan samoja juttuja tehdä.

Mun päivärytmi menee melko usein näin..

Herääminen..
Radio päälle tai juutuubi
Aamupala ja tee.
Pitkähkö 2 tuntii lenkki jonnekin.. luontoon mieluusti.
Ehkä kahvakuulailuu
Taidemaalausta tai kirjottamista yms Ehkä.
Nettiin
Ruoanlaitto. pakastin täynnä ruokaa..
Nettiin
Iltasuihku
Nukkuu...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin olisihan se kiva tietää miten tämä poikkeustilanne vaikuttaa tai on vaikuttanut muiden yksinäisten elämään, itselläni kun tämä on ihan normaali tilanne, eikä siten ole muuttanut mitään, lukuunottamatta parin harrastuksen loppumista, mikä harmittaa paljon.

      • Anonyymi

        Kommentoidaan nyt sitten, vaikken ole sun ikäryhmää.
        Lähempänä niitä riskiryhmän pahiksia kohta :)
        Yhteistä meille jokaiselle nyt kumminkin tää eristyksissä olo, vaikka olen
        muutenkin yksinäinen.
        Nyt tuntuu vaan että kaupassakäyntikin on kuin pelais venäläistä rulettia.
        Olisi kiva saada joku juttukaveri varsinais-suomesta .

        Mökkiä nyt kaivattais, mihin vois lähteä potemaan vap ehtoista eristystä,
        sitä vaan ei enää ole, ja yksinäistä olisi sielläkin,
        mut plussana olisi luonto ja että ulos pääsisi ilman hissin käyttöä.
        Nyt olen pari kertaa jo käyttänyt vaan rappuja, mutta kivaa joo, kun asun 7:ssä. :(

        Onneksi on paljon kirjoja, ja juutubessa roikun joka päivä, ettei pää ala hajota,
        maailmanmenoa-palsta on niin yhtä sekaisin kuin maailmakin.
        Voihan sitä pelailla vaikka pasianssia, kivampi olis shakkia tms jonkun muun kanssa.
        ja tuleehan tässä mietittyä sitä,
        mikä on tärkeintä elämässä,
        se on parasta tässä, ainakin niille, jotka ei ole koskaan sitä pysähtyneet funtsimaan.
        Miksi me olemme täällä.

        Kukaan ei oo rohkea yksinään, kun on paha paikka.


      • Anonyymi

        Ihan sama tilanne. Töissä tosin käyn mutta sen jälkeen menen kauppaan 1-2 krt/vko ja siitä kotiin. Lapsille soittelen tai joku heistä käy tässä harvakseltaan. Olen ollut eron jälkeen yksin. Ei ole ketään kavereita. Mutta siis, ei tämä korona ole minun elämääni muuttanut miksikään. Kirpputorille ei pääse eikä kirjastoon. Siinäpä nuo minun " harrastukseni" olivatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe