alkoi epävarmuus kalvaa, joten ajattelin kysäistä täältä varmasti tietäviltä. Eli eikö olisi hyvä antaa matokuuri nyt kevään tullen 5kk:lle pennulleni, vaikka sai matokuurin 15 vk:sena ennen rokotuksia eli noin 1,5kk sitten? vai vieläkö se madotus puree? voiko siitä olla koiralle haittaa, jos madottaa periaatteessa turhaan? Kiitos jo etukäteen vastauksesta!!!
madotuksesta
4
458
Vastaukset
- minun pentuni
niin en vielä antaisi, vaan vaikkapa kesän kynnyksellä.
- en tiedä. mutta
Minusta kasvavan koiran on hyvä saada matokuuri 2-3kk välein. Ennen rokotuksia siksi, että rokotukset tehoaa paremmin.
..eläinlääkärissä,että 2-3kk välein 1v asti. Entiedä miksi, mutta tällaset ohjeet antoivat kun käytiin ihan ekassa pentutarkastuksessa ja tietenki niin,että 1-2viikkoa ennen rokotuksia jotta rokotukset toimivat niinkuin pitää.
- janna
Anna ihmeessä! Pentukoiralle pitäisi antaa tiheemmin kuin aikuiselle ja varsinkin näin kevään kynnyksellä, kun lumet rupeavat sulamaan ja kakkakasat tulevat näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094