moipsun oon siis 14v tyttö ja kesällä saisin kortin joten pitäs tietää et millä vekottimella meinais ajella. jos tiedät niin suosittele jotain hyvää jonka hinta ei ois taivaissa. oon myös semi lyhyt (160) joten toivon et se ei olis esteenä 😁
hei mikä mopo tytölle?? :)
13
201
Vastaukset
Pituuden puolesta voit ajaa millä hyvään, valitse vain mieleinen ja omaan käyttöösi soveltuva tyyli ja sitten sen kategorian sisältä se parhain.
Hei Gilera/Derbi on hyvä vaihtoehto vähän lyhyemmällekin kuskille ja mukava ajoasentonkin sen puolesta, eikä uutenakaan maksa hirveesti muihin verrattuna. Mutta jos ei ne oikeen kiinnosta niin Rieju mrt on ehdottomasti paras vaihtoehto sitten :)
- Anonyymi
Osta joku halpa skootteri
- Anonyymi
Myös sähköskooteria kannattaa harkita, ne on hieman kalliimpia ostaa, mutta halpoja ajaa, eikä niillä voi ajaa yli 70 kilsan matkoja kerralla, mutta harva ostaakaan mopoa pitkän matkan ajoon.
- Anonyymi
sano äitille että haluat mielunmin koiranpennun kun mopolla voi kaatua. se on vaaralista odota vasta ajokortia ja leik siihen saakka koiran pennulla on paras kaveri vielä sulle. kun niin vähän ikää vielä.
’kun niin vähän ikää vielä’ eikös kaikki ole tän ikäisiä kun pitäs alkaa jo mopokorttia ja menopeliä kattelemaan? huhhuh
- Anonyymi
Voi voi, kun voi mopolla kaatua... Voithan SINÄKIN kaatua portaissa jos et olet varovainen.. Mopo on hyvä laite nuorille päästä paikasta A paikkaan B, kunhan osaa ajaa kunnolla ja käyttäytyä liikenteessä. T:16v mopojonne
- Anonyymi
Tuon pituisena pystyy ajamaan millä tahansa. Jos moposkootteria tarkoitat en osaa oikein auttaa, mutta jos ihan normi korkeaa mopoa joka ei olisi aivan äärettömän kallis suosittelisin esimerkiksi yamaha DT. Vaikea löytää semmoista jota ei olla viritetty mutta ei ole vaikeakaan laittaa vakioksi jos siis pelkäät viritetyllä ajamista ja kortin menettämistä sakkojen maksamista jne. Toinen hyvä ja luotettava vaihtoehto on varmaan aprilia. Derbeissä on paljon sähkövikoja (ei uusimmissa) ja tämän takia derbeillä on huono maine joten jos et halua että pitää kokoajan korjailla niin aprilia yamaha tai rieju on hyvä. Kattele vaan ihan rauhas ja huolella äläkä osta ekaa joka näyttää hyvältä vaan kysy joltain tutulta joka tietää mopoista paljon.
- Anonyymi
itse suosittelen yamahan dt ite ainaki hankin sellasen ens keväänä t. 14v tyttö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638