haluan kuolla

Anonyymi

ihmissuhteet kariutuu, ahistaa kaikki, etäopiskelu menee päin vittua, ahistaa koko ajan, huumeet pilaa pään, itsetuhoset ajatukset koko ajan mielessä, haluan kuolla, pitää valvoa myöhään etten herää aikaisin, joka päivä samaa paskaa, taistelua minuutti minuutilta, haluan pois, haluan uneen enkä enää ikinä herätä, vihaan itseäni, vihaan kaikkea, vihaan ihmisiä, en kestä olla selvinpäin.

mutta silti jatkan... en tiiä miksi... mitä teen
elämäni on merkityksetöntä.
halusin vaa tänne kirjoittaa kun ei oo ketää kelle puhua

4

151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuules minkä ikänen olet ja mistä päin?

    • Äläs kuules vielä luovuta siellä!!! Ei se elämä loputtomasti ole synkkää jos vaan tekee paljon sen eteen! Ja entä jos se kuoleman jälkeinen '' elämä '' olisi vain vielä entistäkin kurjempaa? Sitä kukaan ei voi meille sanoa täysin varmasti, mutta sen voi moni sanoa että tostaki suosta sä voit vielä nousta! Kyl säki saat tästä elämästä vielä oikeest paljon irti, jos vain sitä OIKEASTI haluat!

      Jos kaipaat tai haluat kuuntelua ja keskustelua kanssani asiaan liittyen, miten minä itse uskon että voisit päästä asiasta yli nii laita viestiä: [email protected]

      Tarkoitukseni on siis jakaa sellaisia asioita, jotka tiedän piristävän monen tutun masentuneen/istetuhoisen mieltä.
      Yritä vielä!!!

      • Anonyymi

        kiitos


    • Hei sinä viestiketjun aloittaja,

      on tärkeää, että tulit kirjoittamaan tänne palstalle. Joskus pahan olon purkaminen ja asioiden ääneen sanoittaminenkin voi helpottaa oloa hetkeksi. Olen pahoillani, että joudut olemaan isojen asioiden ja ajatusten kanssa yksin. Se on varmasti ihan äärettömän raskasta.

      Kirjoitat, että sua ahdistaa koko ajan, itsetuhoisuus pyörii päässä, elämä tuntuu merkityksettömältä ja että vihaat kaikkea, myös itseäsi. Kuulostaa siltä, että sulla on tosi paha olla. Siihen pahaan oloon olisi todella tärkeää saada apua. Halusin tulla vain sanomaan, että muistathan, että sulla on oikeus hakea ja saada apua sekä oikeus voida hyvin. Ikinä ei oo liian myöhäistä hakea apua, vaikka oma elämä voikin itsestä tuntua jo menetetyltä.

      Kirjoitat, että jatkat silti elämää, vaikket tiedäkään miksi. Joskus on vaikeeta keksiä syitä elää. Siksi sekin on jo tosi arvokas asia, että kaikesta huolimatta koittaa jaksaa, vaikkei millään jaksaisi jatkaa eikä edes tiedä, miksi jatkaa.

      Me Pelastakaa Lapsilla tarjoamme lapsille ja nuorille tukea Whatsapp-pohjaisessa palvelussa, numerossa 0504780951. Osaavat työntekijät Pauliina ja Lauri vastaavat viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä. Voit lukea lisää: https://www.netari.fi/netari-wa/. Jos haluat ottaa yhteyttä, sinua autetaan mielellään tilanteesi selvittelyssä ja asioiden käsittelyssä sekä ollaan apuna avun hakemiseen liittyvissä asioissa. Kaikki viestit ovat luottamuksellisia.

      Lisäksi meillä on chat osoitteessa www.netari.fi, jossa vastaamme su-to klo 18-21. Siellä voit jutella anonyymisti mielen päällä olevista asioista luottettavien aikuisten kanssa. Kaikki palvelussa vastaavat aikuiset ovat Pelastakaa Lasten kouluttamia työntekijöitä tai vapaaehtoisia.

      Toivotan sulle paljon voimia ja jaksamista. Olet arvokas ihminen ja ansaitset paljon parempaa kuin päihteiden ja itsetuhoisuuden tummentaman elämän. <3

      t. Minerva/Pelastakaa Lapset

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe