Mikä ammatti

Olen 15v ja en tiedä mitä ammattia pitäisi ruveta opiskelemaan. Olen kiinnostunut luonnosta ja haluaisin opiskella siihen liittyvää. Ehdottakaa jotain ammattia. Opiskelu esim. Kirjaan ei kiinnosta. Tykkään enemmän käytännön opetuksesta.
260
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Ehkä tämä ei ole sellainen luontoala, jota tarkoitat, mutta sanon kuitenkin: metsuri tai metsäkoneenkuljettaja. Uskoisin, että on melko vähän sitä kirjan äärellä istumista ja koska Suomi on metsien maa, niin töitä löytyy varmaan aina.

Eräopas liikkuu tietysti luonnossa, mutta taitaa olla aika marginaalinen ala.

Äänestä

heipparallaa minä olen netin kylähullu päevöö...

sinulla on tuoosa semmonen vanhoollinen orjantappura...

tiiätkö miten nämä toemii,,?

käy kahtomassa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olen 15v ja en tiedä mitä ammattia pitäisi ruveta opiskelemaan. Olen kiinnostunut luonnosta ja haluaisin opiskella siihen liittyvää. Ehdottakaa jotain ammattia. Opiskelu esim. Kirjaan ei kiinnosta. Tykkään enemmän käytännön opetuksesta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu