Nazi tarinoi.

Hieman ujosti olen esitellyt asiaa että Pattaya olisi ennen muinoin ollut parempi paikka. Mittareita on toki monia mutta se on tautisen varmaa ettei tätä asiaa voine arvostella kuin konkarit joita palstalla ei montaa ole.

Tuossa 28xaa- ketjun lopussa mainitsin niistä paalujen varaan pystytetyistä avobaareista. Ne näyttivät olevan suljettuina aamun pikkutunteina mutta kun kurkisteli tiskin taakse niin sieltä löytyi joku mummeli nukkumasta joka herättyään kömpi ylös ja kysyi mitä saisi söörille olla? Oli siellä vartiomiehenä.

Apinapotsareista vielä.
Erään matkani hotellini vierellä oli avobaari josta olin vuokrannut pari opasta määräaikaisiin työsuhteisiin.
Henkilökuntaan kuului myös iso gibboni:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gibbonit

Se istui monasti viereeni ja käsikaulaili. Juotin sille eräällä kerralla pillillä viinaa josta kovin piti. Mamma huusi että enkö mä ole sulle Nazi sanonut ettei sille saa juottaa viinaa koska se tulee hulluksi!

Kiitokseksi viinasta apina puri minua käsivarteen ja hyppäsi kattoparruihin riekkumaan ja kiljumaan ilkeästi.
Kaikkea se viina sitten tekee.......:-)

24

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö ymmärrä ettet sä olisi saanut panna ja juoda viinaa siellä.
      Se on väärin tehty. Ok olisi jos olisit ollut nainen ja sivistyneesty juonut viiniä rhodokdella paikallisen komean adoniksen kanssa ja viettänyt viikon romanssin.

    • Anonyymi

      Heh, on se niin että ajat muuttuu ja ekat reissut ei unohdu eikä palaa. Ekoilla Pattayan matkoilla meillä oli kaverin kanssa vakikapakka joka muistutti kieltolain aikaista salakapakkaa.

      Kapakan farangiomistaja herrasmies juotti meidät kelpo humalaan, koska tiesi että poikien kukkaronnyörit silloin löystyy niin että tuntuu.

      Muutaman kerran kävi niin että omistaja laittoi kapakin kiinni, heitti muut asiakkaat pellolle ja vain me kaksi jäätiin parinkymmenen tyttösen kanssa sinne juottolaan. Ja me juotiin.

      Silloin ei ollut älypuhelimia eikä nettitreffejä. Tytöt oli hyvin aitoja ja iloisia, ei mitään ammattimaisia vaan ehtoja itsejään suoraan maalta ja kisailivat suosiostamme.

      Solidaarisina miehinä juotettiin ne kaikki ja annettiin tipit niille ketä ei otettu mukaan. Erään illan / yön jälkeen noin viisi tyttöä sammui kapakan sohville ja omistaja peitteli heidät vilteillä.

      Heräsin aamulla siihen kun lattialla istuva alaston hostessi sanoi ettei jaksa enää vemputtaa veitikkaani. Totesin ettei se haittaa, koska olen nukkunut jo muutenkin että nuku sinäkin nyt vähän.

      Kyllähän Pattikselta löytyisi vastaava meno edelleenkin jos sellaista kaipaisi, mutta sitä on itse muuttunut ja kokenut niin paljon, ettei se tuntuisi enää samalta.

      On tullut nähtyä kaikenlaista ja koettua kaikenmoista, ettei ihan perusjutut enää säväytä. Tasainen rauhallinen elämä ja rakkaus on se mikä piisaa nyt vallan hyvin!

      T 2010

      • Kiitoksia hauskasta tarinastasi toveri 2010.

        Menneet ovat vuosikymmenet vierineet mutta muistot herkistä ja ilahduttavista hetkistä tuossa maailman suurimmasta isojen poikien huvipuistosta ovat säilyneet.

        Minulla oli kerran palkattuina 3 opastyttöstä koska olin ajatellut pelata isoa sikaa.
        Makea se nauratti ja kysyikin että onko pillereitä vielä jäljellä?

        Annoin oppailleni nimet vaimo n:o 1, 2 ja 3. Olivat helpommat muistaa kuin Noi, Loi ja Poi tai mitä lienävät olleet.....
        Vaimo n:o ykkösellä oli syntymäpäivät ja veivät minua niitä viettämään paikalliseen karaoke- baariin. Se olikin poikabordelli. Ryyppäsimme siellä aikamme ja herättyäni laskin että vaimoista puuttui n:o 1.
        Toiset vaimot olivat välttelevän vaitonaisia kunnes oveen koputettiin. Siellä oli puuttuva vaimoni. Annoin oitis syrjähyppynsä anteeksi, pakkasimme rantakamat ja lähdimme viettämään uutta iloista Pattaya- päivää.....


      • nazi kirjoitti:

        Kiitoksia hauskasta tarinastasi toveri 2010.

        Menneet ovat vuosikymmenet vierineet mutta muistot herkistä ja ilahduttavista hetkistä tuossa maailman suurimmasta isojen poikien huvipuistosta ovat säilyneet.

        Minulla oli kerran palkattuina 3 opastyttöstä koska olin ajatellut pelata isoa sikaa.
        Makea se nauratti ja kysyikin että onko pillereitä vielä jäljellä?

        Annoin oppailleni nimet vaimo n:o 1, 2 ja 3. Olivat helpommat muistaa kuin Noi, Loi ja Poi tai mitä lienävät olleet.....
        Vaimo n:o ykkösellä oli syntymäpäivät ja veivät minua niitä viettämään paikalliseen karaoke- baariin. Se olikin poikabordelli. Ryyppäsimme siellä aikamme ja herättyäni laskin että vaimoista puuttui n:o 1.
        Toiset vaimot olivat välttelevän vaitonaisia kunnes oveen koputettiin. Siellä oli puuttuva vaimoni. Annoin oitis syrjähyppynsä anteeksi, pakkasimme rantakamat ja lähdimme viettämään uutta iloista Pattaya- päivää.....

        Lisään vielä että pidätin vaimo n:o 1:sen palkasta 1000 bahtia eli päivän palkkansa. Sen verran häntä sitten rankaisin. Ei tuo siitä mussuttanut....


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Lisään vielä että pidätin vaimo n:o 1:sen palkasta 1000 bahtia eli päivän palkkansa. Sen verran häntä sitten rankaisin. Ei tuo siitä mussuttanut....

        Se on niinkuin suomalaisessa politiikassa että raha muuttaa luonnetta!

        Porilainen kaupungin herra kertoi takavuosina että tähän kaupunkiin ei tule yhtäkään keskusta eräille maahanpyrkijöille. Seuraavana päivänä hän olikin jo kärräämässä vanhuksia ulos tulijoiden tieltä ja toivotti tervetuloa.

        Jotakin oli tapahtunut yhdessä vuorokaudessa.

        Kerran olin Thaimaan pikkukaupungissa ja kohtelin kunnioittavasti paikallisen pikkubaarin henkilökuntaa ja ystävystyin heidän kanssaan, vaikka tajusin kyllä heidän kaikkien olevan valmis messiin muussakin mielessä rahasta.

        Jossakin välissä puhelimessani oli noin viisi naista nimellä nok, piti alkaa keksiä lisänimiä niille tunnisteeksi mutta vahinkoja sattui silti.

        Pikkubaarin tyttöihin rakastuin kaikkiin ja en hennonut lopulta ottaa heistä ketään, koska pelkäsin pahoittavani jonkun toisen mielen jos yhden vaan valitsen.

        He alkoivat pitää minua lemmikkinään ja syöttivät ja juottivat omaan piikkiinsäkin. Varsinkin jatkoilla. Lopulta kävi niin että baarinpitäjä nainen oli ainoa johon lopulta sekaannuin.

        Hän rakastui minuun ja vietettiin kivat pari viikkoa yhdessä matkaillen mopolla pitkin lääniä. Valitettavasti hän kuoli syöpään jokunen vuosi sitten.

        Otetaanpas siis hänen muistolleen lasillinen jos toinenkin!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niinkuin suomalaisessa politiikassa että raha muuttaa luonnetta!

        Porilainen kaupungin herra kertoi takavuosina että tähän kaupunkiin ei tule yhtäkään keskusta eräille maahanpyrkijöille. Seuraavana päivänä hän olikin jo kärräämässä vanhuksia ulos tulijoiden tieltä ja toivotti tervetuloa.

        Jotakin oli tapahtunut yhdessä vuorokaudessa.

        Kerran olin Thaimaan pikkukaupungissa ja kohtelin kunnioittavasti paikallisen pikkubaarin henkilökuntaa ja ystävystyin heidän kanssaan, vaikka tajusin kyllä heidän kaikkien olevan valmis messiin muussakin mielessä rahasta.

        Jossakin välissä puhelimessani oli noin viisi naista nimellä nok, piti alkaa keksiä lisänimiä niille tunnisteeksi mutta vahinkoja sattui silti.

        Pikkubaarin tyttöihin rakastuin kaikkiin ja en hennonut lopulta ottaa heistä ketään, koska pelkäsin pahoittavani jonkun toisen mielen jos yhden vaan valitsen.

        He alkoivat pitää minua lemmikkinään ja syöttivät ja juottivat omaan piikkiinsäkin. Varsinkin jatkoilla. Lopulta kävi niin että baarinpitäjä nainen oli ainoa johon lopulta sekaannuin.

        Hän rakastui minuun ja vietettiin kivat pari viikkoa yhdessä matkaillen mopolla pitkin lääniä. Valitettavasti hän kuoli syöpään jokunen vuosi sitten.

        Otetaanpas siis hänen muistolleen lasillinen jos toinenkin!

        T 2010

        Mukavia tarinoita pojat sanailee kiitos! Otetaanpas lasilliset meille elossa oleville suomalaisille miehille! Kippis!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niinkuin suomalaisessa politiikassa että raha muuttaa luonnetta!

        Porilainen kaupungin herra kertoi takavuosina että tähän kaupunkiin ei tule yhtäkään keskusta eräille maahanpyrkijöille. Seuraavana päivänä hän olikin jo kärräämässä vanhuksia ulos tulijoiden tieltä ja toivotti tervetuloa.

        Jotakin oli tapahtunut yhdessä vuorokaudessa.

        Kerran olin Thaimaan pikkukaupungissa ja kohtelin kunnioittavasti paikallisen pikkubaarin henkilökuntaa ja ystävystyin heidän kanssaan, vaikka tajusin kyllä heidän kaikkien olevan valmis messiin muussakin mielessä rahasta.

        Jossakin välissä puhelimessani oli noin viisi naista nimellä nok, piti alkaa keksiä lisänimiä niille tunnisteeksi mutta vahinkoja sattui silti.

        Pikkubaarin tyttöihin rakastuin kaikkiin ja en hennonut lopulta ottaa heistä ketään, koska pelkäsin pahoittavani jonkun toisen mielen jos yhden vaan valitsen.

        He alkoivat pitää minua lemmikkinään ja syöttivät ja juottivat omaan piikkiinsäkin. Varsinkin jatkoilla. Lopulta kävi niin että baarinpitäjä nainen oli ainoa johon lopulta sekaannuin.

        Hän rakastui minuun ja vietettiin kivat pari viikkoa yhdessä matkaillen mopolla pitkin lääniä. Valitettavasti hän kuoli syöpään jokunen vuosi sitten.

        Otetaanpas siis hänen muistolleen lasillinen jos toinenkin!

        T 2010

        Nok on miehen nimi, tosin tarkoittaa myös lintua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nok on miehen nimi, tosin tarkoittaa myös lintua.

        Minä olen huomannut että alalla toimivat opastyttöset ovat ottaneet itselleen ns. taiteilijanimiä.
        Ovat tehneet niistä mahdollisimman yksinkertaisia farangin muistaa. Niillä ei välttämättä ole edes viittausta heidän oikeisiin nimiinsä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Minä olen huomannut että alalla toimivat opastyttöset ovat ottaneet itselleen ns. taiteilijanimiä.
        Ovat tehneet niistä mahdollisimman yksinkertaisia farangin muistaa. Niillä ei välttämättä ole edes viittausta heidän oikeisiin nimiinsä.

        Ei ne silti miehen nimiä ota, mieluiten jotain porn kuten pusiporn sopii rakkaille.
        Sinä nasunen et ole opasta nähnyt kuin juutuipeissas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nok on miehen nimi, tosin tarkoittaa myös lintua.

        Provo on on provo.
        Nok on pääsääntöisesti naisen kutsumani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne silti miehen nimiä ota, mieluiten jotain porn kuten pusiporn sopii rakkaille.
        Sinä nasunen et ole opasta nähnyt kuin juutuipeissas.

        Jos tämän kommentin kirjoittaja olisi käynyt thaimaassa, tietäisi että nok on naisen "nickname". Tiedän parikin likkaa jotka käyttävät Nok nimeä.
        Ihmetyttää paskanjauhaminen jos asiasta ei mitään tiedä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provo on on provo.
        Nok on pääsääntöisesti naisen kutsumani.

        Nopparat, Nokarat, Nrat, Noirat, Noikarat jne on sekä nimiä että kaupunkeja. Naisten nimiä.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Minä olen huomannut että alalla toimivat opastyttöset ovat ottaneet itselleen ns. taiteilijanimiä.
        Ovat tehneet niistä mahdollisimman yksinkertaisia farangin muistaa. Niillä ei välttämättä ole edes viittausta heidän oikeisiin nimiinsä.

        Minä puolestani olen huomannut, että alalla toimivat opastyttöset käyttävät ihan sitä samaa lempinimeään millä heidät tunnetaan kotikylillään.

        Ns. poikatyttösillä puolestaan jo nuoresta kiinnostus eri vaihtoehtoja ja kulttuureja kohtaan on ollut elämäänsä motivoivaa. Usein he ovat kogniivisesti ja muutoinkin erittäin seksuaalisia.

        Kerro nyt Hra Nazi, rehellisenä tarinan kertojana, että oletko itse, edes kerran,...

        Juu nou... hello my name is Rose / Lola tilanteessa ollut?


    • Anonyymi

      Thai nimet voi olla hauskoja farangien mielesta, kuten "Varaporn", "Titiporn", jne. Yhden mimmin etunimi oli "AAA".

      Porn tarkoittaa "siunausta", (blessing), ja on yleinen.

    • Anonyymi

      Bangkok on maailman pisin kaupungin nimi Thai kielella; "Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit"

      Paras sanoa BKK :-)

      • Anonyymi

        Tässä kun olen opetellut thai kieltä vuosikaudet niin ei ole mikään helppo rasti. Vieläkään ei esimerkiksi kelpaa käärme- sanani vaikka koetan sanoa sen miljoona kertaa.

        Thai- kieli on foneettinen kieli ja esimerkiksi "maa" tarkoittaa viittä eri asiaa riippuen siitä millä äänensävyllä se sanotaan.

        Kyllähän nämä ymmärtää meikäläisen puhetta mutta hieman hymyssä suin, ja korjaavat ystävällisesti äänenpainot ilman pilkallisuutta, ja niin olen pyytänyt tekemäänkin.

        Maassa maan tavalla.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kun olen opetellut thai kieltä vuosikaudet niin ei ole mikään helppo rasti. Vieläkään ei esimerkiksi kelpaa käärme- sanani vaikka koetan sanoa sen miljoona kertaa.

        Thai- kieli on foneettinen kieli ja esimerkiksi "maa" tarkoittaa viittä eri asiaa riippuen siitä millä äänensävyllä se sanotaan.

        Kyllähän nämä ymmärtää meikäläisen puhetta mutta hieman hymyssä suin, ja korjaavat ystävällisesti äänenpainot ilman pilkallisuutta, ja niin olen pyytänyt tekemäänkin.

        Maassa maan tavalla.

        T 2010

        Onhan tossa eroa joku väittä asuvansa hua hinnissä ja eläneensä thaikun kanssa 20 vuotta.
        Ei osaa thaimaata eikä juuri englantiakaan , mutta sinä olet poju ja resu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tossa eroa joku väittä asuvansa hua hinnissä ja eläneensä thaikun kanssa 20 vuotta.
        Ei osaa thaimaata eikä juuri englantiakaan , mutta sinä olet poju ja resu.

        Omista osaamisistaan voi kirjoitella mitä lystää ja jos joku niistä vakuuttuu tuntematta kirjoittajaa muuta kuin kirjoituksistaan, niin voi sitten joskus havahtua vahingossa hoksaamaan jopa miten moottoripyörää ohjataan vuosien ohjaamisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omista osaamisistaan voi kirjoitella mitä lystää ja jos joku niistä vakuuttuu tuntematta kirjoittajaa muuta kuin kirjoituksistaan, niin voi sitten joskus havahtua vahingossa hoksaamaan jopa miten moottoripyörää ohjataan vuosien ohjaamisen jälkeen.

        Ollaanko peppusia toisillemme...?


    • Anonyymi

      Itse harrastan bongausta (Tringan perustajajäsen) ja thainimeni onkin Khii Rak Nok.

      Siihen olen tyytyväinen, lannoitettavaa kun riittää.

      • Kova taisto on käyty likkasten lempinimistä jotka ovat useinkin vähintäinkin epäselviä.
        Eikä niitä muista koska oppaat vaihtuvat tiuhaan alan miehillä.
        Useamman oppaan vuokranneen on parasta kutsua heitä kuten minä eli vaimo n:o 1,2,3, etc.....

        Jokusen kerran olen suorittanut muistitestin aamusella vierestäni heräävälle oppaalle.
        Olen kysynyt että muistaako hän minun nimeni?
        Joka kerta on tullut ujon anteeksipyytävän hymyn takaa kielteinen vastaus.

        Muistamme että baarilikkasten ensimmäiset kysymykset kuuluvat:
        - Mitä kuuluu?
        - Mistäs tuut?
        - Mikä sun nimes on?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kova taisto on käyty likkasten lempinimistä jotka ovat useinkin vähintäinkin epäselviä.
        Eikä niitä muista koska oppaat vaihtuvat tiuhaan alan miehillä.
        Useamman oppaan vuokranneen on parasta kutsua heitä kuten minä eli vaimo n:o 1,2,3, etc.....

        Jokusen kerran olen suorittanut muistitestin aamusella vierestäni heräävälle oppaalle.
        Olen kysynyt että muistaako hän minun nimeni?
        Joka kerta on tullut ujon anteeksipyytävän hymyn takaa kielteinen vastaus.

        Muistamme että baarilikkasten ensimmäiset kysymykset kuuluvat:
        - Mitä kuuluu?
        - Mistäs tuut?
        - Mikä sun nimes on?

        Thaimaa on yksinhuoltajien luvattu maa, kun niistä kolleista ei useinkaan ole perheenisäksi kovin pitkiä aikoja. Huoltajuuteen tosin usein osallistuu äiti tai sisko.
        Golfkentillä caddiet on usein noin nelikymppisiä ja rauhallisia yh-äitejä esikaupunkialueelta.
        He ei häiritse juttelemalla pelaajia yleensä koska jotkut ottaa sen pelaamisen niin vakavasti.
        Mutta jos aloitat itse ystävällisesti jutustelemaan ja esittelemään itsesi niin aika monasti ekat kysymykset on onko vaimoa ja lapsia. Kolmantena tulee kysymys kuinka kauan olet ja lopulta kysymys onko tyttöystävää.
        On ollut räväköitäkin tätejä. Yksi kuusikymppinen hieroskeli jalkoväliäni siinä vitsailun yhteydessä samalla kun kurvailtiin golfautolla. Pari kertaa olen pyytänyt illalliselle, jos on synkannut. Joskus ollut nuoriakin flirttailijoita. Ne on ihan pysyvämpää miestä vailla, jos sattuu tulemaan kivasti toimeen pelaajan kanssa. Ei ole meikäläisenkään nimeä yksikään thaimaalainen vielä osannut lausua oikein, jos on sattunut muistamaan. Vesa kun on nimi niin he lausuu sen joko vissa tai vessa. Suomessa koetin opettaa naapurin ulkomaalaiselle pikkutytölle etunimeni, ettei kutsu seta-nimella. Isänsä kertoi ettei se kehtaa sitä sanoa kun se on tytön mielestä toiletin eikä ihmisen nimi.


    • Anonyymi

      " Ei ole meikäläisenkään nimeä yksikään thaimaalainen vielä osannut lausua oikein, jos on sattunut muistamaan. Vesa kun on nimi niin he lausuu sen joko vissa "

      Vaikea uskoa koska se lausutaan Englanniksi "VISA", ja sen osaa joka Thai nainen :-)

    • Anonyymi

      Vastaus 15.035.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe