Mutta sinulla se ei menoa haitannut.
Vastaukset 13
Kenelle..........
<3- Anonyymi
Sulle tietenkin kelles muullekkaan...<3 Kaikki tääl on sulle...<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilaat ihanat ketjuni/kommenttini....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Miksi pilaat ihanat ketjuni/kommenttini....
<3Ei tarvitse pilata kun pidät yksinpuhelua täällä jokapäivä....<3
- Anonyymi
Ehkä tunne ei molemminpuolinen jos noin.
- Anonyymi
Enhän minä ole sitä epäillytkään, vaan ihmetyttää kuinka toisilla elämä noinkin värikästä.
- Anonyymi
Mieti nyt pidemmälle, vuosia taakse.. olen aina ollut rinnallasi, kaikki ne hetket kun on mennyt huonosti. Aina silloin olet mus tarvinnut, nyt sua koetellaan mitä valitset.
Rakastan sua edelleen, vaikkakin nyt olet valmis että voi olla että lähdet, jos et sittekään ole se minulle tarkoitettu.. jos et tasaantuessasikaan mua enää rakasta.
Jos sulla on pidemmälle plääni jossa en ole mukana, ole hyvä ja puhu nyt ja lähde edes pikkuhiljaa, että voin valmistautua henkisesti? Hyväksyn sen nyt, kun on edes vilkaistu korttia. Olen varmaan sokea kun uskoin niin pitkään meihin.
https://youtu.be/kerhsKHS438 - Anonyymi
Elämä on valintoja ja me molemmat olemme valinneet tässä kyllä, siitähän tässä on ollut kyse. Sinä olet valinnut ja minä olen valinnut. Jos oikeastaan olisimme halunneet toisiamme, olisimme jo yhdessä mutta me kumpikaan emme halua. Sinä olet halunnut vielä vähemmän kuin minä.
Tämä, mihin menemme, on oikea suunta. Olen tienhaarassa ja valitsen taas vanhan elämäni. Tämä ei ole minulle ensimmäinen eikä toinenkaan kerta. Minun ja mieheni suhde ei ole suuri rakkaustarina, se perustuu ystävyyteen. Siksi se on kestänyt. Tässä minä olen valinnut myös tulevat asiat elämääni. Suuri rakkaus olisi pelottavaakin. Se olisi heittäytymistä. Minä valitsen entisen elämäni, mutta syvempänä, perheen ja lapset, yhteisen elämän. Se vain tuntuu hyvältä. Samalla minä avaan Sinulle avoimen suunnan. Tiedät, mitä haluat ja minä toivon, että löydät suuren rakkauden. Sitähän sinä haluat.- Anonyymi
Toivottavasti vanha elämäsi ei ollut synnissä elämistä koska silloin teet ilmiselvän virheen.
- Anonyymi
Mikä tämä....
Oli menetetty rakkaus
Niin mutts kuin miä haluan turvallisuutta- Anonyymi
Binainen
- Anonyymi
Miksi se on menetetty? Oletko mies vai nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391175Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3991104- 102905
- 82827
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
- 103674
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670