Ei käy sääliksi sitä miestä

Anonyymi-ap

Sitä saa mitä tilaa.

183

1799

Vastaukset 183

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tilasi vapauden ja sai sen? 🙂

• Anonyymi00002

Tai menetti sen ja tilasi sen aivan itse? Sivusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tai menetti sen ja tilasi sen aivan itse? Sivusta

Tuo on oma tulkintasi ja ruokkii lähinnä omaa harhaasi. Et oikeasti tiedä mitä hän ajattelee.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo on oma tulkintasi ja ruokkii lähinnä omaa harhaasi. Et oikeasti tiedä mitä hän ajattelee.

Ei se mikään ajatuksen asia ole jos kivitaloon joutuu. Kunhan veikkaisin chillaa setämies

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei se mikään ajatuksen asia ole jos kivitaloon joutuu. Kunhan veikkaisin chillaa setämies

En mä oleta että tajuaisit. Ehkä joku muu voi tajuta.

• Anonyymi00074

Ainut oikea vastaus.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olet tosiaan pahasti pihalla.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Olet tosiaan pahasti pihalla.

No voi kuule tuskin sinun ahterista kyse niin harhainen mister maailman napa kuin oletkin

• Anonyymi00155
        UUSI

Se on se karman laki

• Anonyymi00003

No kyllähän tässä historia toistaa itseään. Ei ole minun asiani pelastaa häntä itseltään eikä muilta. Kieltämättä se minua vähän huvittaakin, mutta enempi olen huolissani siitä, mitä vahinkoa se ihminen voi minulle aiheuttaa. Sori siitä.

• Anonyymi00005

Voin kyllä aiheuttaa.

• Anonyymi00008

Pitäisikö sun käydä jossain puhumassa. Ei ole tervetta kulminoida vihaa yhteen ihmiseen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voin kyllä aiheuttaa.

Niin minäkin. Uhattuna, loukattuna tai mustamaalattuna, sanon: nitraattidirektiivi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pitäisikö sun käydä jossain puhumassa. Ei ole tervetta kulminoida vihaa yhteen ihmiseen.

Sinuunko tämä naista esittävä sitä kulminoi? Mene valittamaan tästä vaikka työterveyteen että mielen kulumaa on. T naiselta

• Anonyymi00027
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin minäkin. Uhattuna, loukattuna tai mustamaalattuna, sanon: nitraattidirektiivi.

Nii mee hoitoon.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sinuunko tämä naista esittävä sitä kulminoi? Mene valittamaan tästä vaikka työterveyteen että mielen kulumaa on. T naiselta

T voi mennä terveyteen kysymään apua maniaan.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En ole ap. enkä kirjoita tuossa miehestä, vaan kolmannesta osapuolesta. Naisesta, joka tulee pistämään tilit tasan. Mies saa, mitä tilaa. Olen enemmän huolissani siitä, mitä se nainen voi aiheuttaa minulle esinevahinkoina ja mainehaittana.

• Anonyymi00050

No se sopii tähän tapaukseen. Siksipä kerron huolellisesti toistaen, mitä tapahtuu, jos hän uhkaa/loukkaa/mustamaalaa minua. Nitraattidirektiivi.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

No se sopii tähän tapaukseen. Siksipä kerron huolellisesti toistaen, mitä tapahtuu, jos hän uhkaa/loukkaa/mustamaalaa minua. Nitraattidirektiivi.

Kerroppa mitä tapahtui? Sitä hän ei tiedä.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00042 kirjoitti:

En ole ap. enkä kirjoita tuossa miehestä, vaan kolmannesta osapuolesta. Naisesta, joka tulee pistämään tilit tasan. Mies saa, mitä tilaa. Olen enemmän huolissani siitä, mitä se nainen voi aiheuttaa minulle esinevahinkoina ja mainehaittana.

Hän ei ole vaarallinen. Se mies on.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Olen kertonut. Ja toistan tarvittaessa. Jos hän kysyy minulta kahden kesken, mihin se nainen kykenee ja mitä se on tehnyt, kerron kyllä. Jos hän ei kysy, on omillaan. En puutu.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olen kertonut. Ja toistan tarvittaessa. Jos hän kysyy minulta kahden kesken, mihin se nainen kykenee ja mitä se on tehnyt, kerron kyllä. Jos hän ei kysy, on omillaan. En puutu.

Ei tiedä edes kuka olet. Se mies ei kerro mitään.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Voi olla. Nitraattidirektiivi.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Voi olla. Nitraattidirektiivi.

Se mies muutenkin kuuluu vankilaan.

• Anonyymi00069
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voin kyllä aiheuttaa.

Ei kirjoittanut tuota.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kertooko rakkaasi tämän?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ehkä voisit ymmärtää sen että se mies ei myönnä olevansa kenenkään kanssa. Valehtelee sille naiselle. Nauttii siitä.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Taidat haluta hänet pois kuvioista?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Ilmiselvää. Mies pettää kaikkia ja silti jää. Se äijä on iljettävä.

• Anonyymi00082

Huijaat sitä naista sen miehen kanssa.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Ei ole enää ajankohtaista.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Ei ole enää ajankohtaista.

Tiedätkö kuka se mies on oikeasti?

• Anonyymi00086
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tiedätkö kuka se mies on oikeasti?

Kyllä. Ärsytettynä epäilemättä vaarallinen. Mutta sille naiselle siitä ei ole vastusta. Nippuun menee niin että heilahtaa.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Kyllä. Ärsytettynä epäilemättä vaarallinen. Mutta sille naiselle siitä ei ole vastusta. Nippuun menee niin että heilahtaa.

Vihaat sitä naista siis sen perusteella mitä se mies on kertonut? Eikö tule mieleen että se mies valehtelee?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Vihaat sitä naista siis sen perusteella mitä se mies on kertonut? Eikö tule mieleen että se mies valehtelee?

Ei. Ihan sen naisen tekojen perusteella. Todistajat löytyy.

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Mitä on tehnyt? Kerro? Vai keksitkö?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Eiköhän se nainen ole vaarallinen, hänhän on tekemässä pahaa miehelle eikä päinvastoin. Mies voi olla vaarallinen tälle pahantekijälle jos hän ei tajua lopettaa hyvän sään aikaan.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oot kateellinen hänelle. Teet mitä vaan pelastaaksesi huijarirakkaasi.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Oot kyllä idiootti. Haluat tuollaisen miehen?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Kateellinen hän on. Keksii juttuja.

• Anonyymi00096
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ihan rauhassa olet saanut olla. Näkyykö häntä?

• Anonyymi00101
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Keksii juttuja koska haluaa eroon.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Itse mustamaalaa.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Miten hän sinulta osaisi kysyä?

• Anonyymi00134
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Sinä se vasta idi ootti oletkin kun et osaa naisvihapäissäsi lukea enää lainkaan sujuvasti guben saagaa. T naiselta parempaa jatkoa narsistinen ragettaja

• Anonyymi00135
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Mitä on tehnyt? Kerro? Vai keksitkö?

Teillä on kuulkaa kaikilla pää pehmeä jos kuvittelette guben avautuvan tietystä yksilöstä josta löytyy runsaasti tietoa ”netistä”, kyseessä on pahimmillaan psy koottinen ajattelumalli. T naiselta menkää lääkäriin

• Anonyymi00136
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kerroppa sanoppa otappa teeppä. Oot vissiin jääny pysyvästi tähän palstaorientoituneeseen todellisuuteen jumiin, gubelle diskuteeraava umpihöperö

• Anonyymi00137
        Anonyymi00042 kirjoitti:

” Olen enemmän huolissani siitä, mitä se nainen voi aiheuttaa minulle esinevahinkoina ja mainehaittana” Mitä vihtua minä yksinkertaisia johdatteleva apäijä just luin? Tämä jatkuva novelli itselleen vastaillen on varmaan jotenkin todella intresanttia jos on päästään sekaisin. TT

• Anonyymi00138
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ihan itsekö äänestit lennokasta sutkautustasi? Ihan hyvä ettet itse noissa tiloissa ymmärrä, että paljastat näillä älähdyksillä itsesi jatkuvasti. Myös välillä debatin ulkopuolelta ujeltaen

• Anonyymi00153
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Teillä on kuulkaa kaikilla pää pehmeä jos kuvittelette guben avautuvan tietystä yksilöstä josta löytyy runsaasti tietoa ”netistä”, kyseessä on pahimmillaan psy koottinen ajattelumalli. T naiselta menkää lääkäriin

Meneppä sinä itse kaiken pahan alku ja juuri,toisinaan olet nainen ja toisinaan "mies"! En puutu teidän asioihin,miksette ole rehellisiä?

• Anonyymi00156
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Mitähän tekoja se nainen on tehnyt?? No jos tarkoitatte t naista,se o iha kriminaali!

• Anonyymi00174
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

T on sairas persoona! Huomattu on jo aikoja sitten.

• Anonyymi00187
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Ei se ole enää se näkyminen, vaan se, mitä se nainen tekee, on tehnyt ja voi tehdä seläntakana. Tästä on nyt tuoretta tietoa. Mutta huoli pois, en varoittele ketään. Se on parempi pitää asiat omana tietonaan, ettei tule syytöksiä mustamaalauksesta tms.

• Anonyymi00190
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Luulen,että olen keiju.

• Anonyymi00004

Kun ei halua välittää muitten tunteista.

• Anonyymi00007

Meettekö pois täältä ja jätättekö rauhaan?

• Anonyymi00029

Tai voit pysyä pois täältä jos haluat rauhaa? Haluatko oikeasti sitä?

• Anonyymi00009

Miks tää ei tuu selväksi? Mikä siinä on vaikeaa?

• Anonyymi00010

Mielikuvituksella helppoa luoda niitä negatiivisia mielikuvia toisesta ja bonuksena vielä mustamaalata toinen alimpaan hlvettiin. Traumat synnyttävät sitä pahaa ympärilleen valitettavasti ja syyttömätkin voivat joutua säälittä haukkujen kohteeksi.

Itse puolustan mieluiten heitä, joita mustamaalataan vain toisen pahanmielisyyden vuoksi. Harmittaa toki heidänkin (dog) puolesta se, että ovat joutuneet ilmeisen kovia kokemaan. Pahuus lisääntyy, kun ihmiset katkeroituvat, eivätkä näe asioita laajemmin.

• Anonyymi00013

Siis sulla on mielenterveysongelma jonka takia sun ainakin pitäisi olla suljetulla osastolla?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siis sulla on mielenterveysongelma jonka takia sun ainakin pitäisi olla suljetulla osastolla?

Puhu vain itsestäsi, jos otat tollaista roolia. Väärin ymmärrettyjä syytä puolustaa. Toisten syyttelyllä monet yrittää vain kerää itselleen sympatioita. Uhriutuminen on helppoa, vastuun kantaminen vaatii jo paljon enemmän.

Sellaista sun varmaankin on vaikea edes ymmärtää. Toisten syyttely ja mustamaalaaminen on helppoa, sen sinäkin tällä todistat vaan todeksi.

• Anonyymi00011

Saa kauniin ja hellän naisen.

• Anonyymi00016

En varmaan halua mitään naista tän osalta. Haluan että te sairaat ihmiset jätätte mut rauhaan.

• Anonyymi00017

Niin näin näkisin sen itsekin mahdollisuutena johonkin parempaan kuin mitä ap pystyi tarjoamaan.

• Anonyymi00031

Toivottavasti, mutta veikkaan, että niin ei käy. Aikaisempaan kokemukseen viitaten.

• Anonyymi00032

Pettäjä mieskö?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Toivottavasti, mutta veikkaan, että niin ei käy. Aikaisempaan kokemukseen viitaten.

Jos on saanut aiemmin ilkeän naisen niin miksi ihmeessä ei voisi löytää parempaa tilalle??

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jos on saanut aiemmin ilkeän naisen niin miksi ihmeessä ei voisi löytää parempaa tilalle??

Naisesta tulee ilkeä kun vuosia pettää.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Saa valmistautua pettämiseen. Tää uusi nainen, Valehteluun myös.

• Anonyymi00037

Kaunis ja hellä nainen tulee petetyksi. Ja saa kestää vuosien valehtelua. Kunnes jättää.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Naisesta tulee ilkeä kun vuosia pettää.

No oisit heti kertonut että pettämisestä kyse. Olisi tullut tästäkin ketjusta vähän toisenlainen. Eihän se ole ok lainkaan.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No oisit heti kertonut että pettämisestä kyse. Olisi tullut tästäkin ketjusta vähän toisenlainen. Eihän se ole ok lainkaan.

Tätä tää on kun ihmiset luulee kommunikoivansa telepatialla vaikkei ole alkeellisinta kirjoitustaitoakaan opittuna.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Tätä tää on kun ihmiset luulee kommunikoivansa telepatialla vaikkei ole alkeellisinta kirjoitustaitoakaan opittuna.

Tuoko tämä palstaäijän aloitusten naisvihamielinen ronkkiminen sisältöä elämääsi? Esim nyt kun keskustelet itse aloittajaäijän kanssa (taas) tästä aloittajasta kuin hän olisi objekti, joka ei ole paikalla itse ollenkaan atmosfäärissä ja josta voi vinkua muiden lukijoiden kanssa

• Anonyymi00133
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Saa valmistautua pettämiseen. Tää uusi nainen, Valehteluun myös.

Kolme kuuppajumia äänestänyt aloittajaäijän sivuinserttiä hyvin kaukaa hakien kun solvaa naista, se ns riittää simppeleille

• Anonyymi00175
        UUSI

Niin saa... ja saatte tänne hulluuteen jäädä keskenänne mellastamaan.

• Anonyymi00176
        UUSI
        Anonyymi00175 kirjoitti:

Niin saa... ja saatte tänne hulluuteen jäädä keskenänne mellastamaan.

Kaunis nainen on varattu ja saa omansa!

• Anonyymi00177
        UUSI
        Anonyymi00176 kirjoitti:

Kaunis nainen on varattu ja saa omansa!

Onneksi pian poistumme täältä Kultaseni... 24 suomi lähtee saman tien kummankin koneelta ja keskitymme sen jälkeen kummankin ja tulevan perheemme hyvin vointiin. Tämä hullunmylly on nähty ja seesteinen elämä on edessämme. ❤️ 👨‍👩‍👦

• Anonyymi00014

Miksi te häntä puolustatte?

• Anonyymi00015

Koska on sairasta porukkaa.

• Anonyymi00019

Täällä ei ole ketään häntä, oma vihasi kulminoituu yhteen ihmiseen ja tilanteeseen. Jokainen kommentoi täällä omien kokemustensa kautta.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Täällä ei ole ketään häntä, oma vihasi kulminoituu yhteen ihmiseen ja tilanteeseen. Jokainen kommentoi täällä omien kokemustensa kautta.

Paitsi että erääseen toiseen keskusteluun muuan kommentoija kertoili näin

Onpas ikävää nämä teidän turinoinnit täällä ikäväpalstalla.

Ei ollut edes lähellekään tällaisesta kyse, mutta kas kun ei tule esimerkiksi tähän keskusteluun kommentoimaan sitä samaa.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pitää aina muistaa,että ketään ei väkisellä saa,vaikka kuinka mustamalaat toisia,kahtohan joskus itteeski peiliin,mikä sieltä näkyy?poika/tyttö.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niinhän te jontkalle jääneet reppanat teette. Sivusta Ta To

• Anonyymi00161
        UUSI
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Niinhän te jontkalle jääneet reppanat teette. Sivusta Ta To

Eipä olis tosta toisesta uskonut,ett alkaa väkivaltaiseksi toisen valehtelusta!

• Anonyymi00018

En tietääksen tilannut sairautta tai kiusaajia

• Anonyymi00020

Yritätte manipuloida sen naisen takaisin, tiedetään.

• Anonyymi00022

Mä en halua nähdä teistä sairaista inhottavista vammaisista yhtään ketään. Enkä ole tilannut teiltä yhtään mitään.

• Anonyymi00023

Aloittajaa kohtaan tunnen kyllä sääliä.
      Puuttuu sairauden tuntu.

• Anonyymi00030

Vielä voisi olla vähän sairaampi aloitus? Eiköhän niitä ole täällä jo riittämiin??

• Anonyymi00033

Ei se osaa muuta kuin pettää.

• Anonyymi00043

Opettele kirjoittamaan se aloitukseen

• Anonyymi00130
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan se aloitukseen

Olisiko tämä aloittajaäijän tuotos maukkaampi sisällöllisesti jos se rakentaisi ihannetodellisuuttaan peräkammaristaan muutenkin kuin näillä hokemilla? Varmaan aivan liian hieno lause palstafundamentalistille, jonka elämä pyörii tunkkaisen misogynian ympärillä. T

• Anonyymi00038

Yhä arvostaa miestä

• Anonyymi00040

Mutkun mä en arvosta teistä nyt oikein ketään.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mutkun mä en arvosta teistä nyt oikein ketään.

Viimeinkin tulit jäkiisi

• Anonyymi00129
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Viimeinkin tulit jäkiisi

Äläpä viitsi läppääijälle vastailija olla omahyväinen pöyröisten ajatusapparaattiesi suhteen miten muut ajattelee

• Anonyymi00045

Painukaa V i t t u u n.

• Anonyymi00047

Mies kääntyy pois.

• Anonyymi00051

Mene h e l v e t t i i n

• Anonyymi00048

Ei voi jatkua enää

• Anonyymi00053

Niin mä teen rikosilmoituksen asiasta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin mä teen rikosilmoituksen asiasta.

Kyllä, mutta vain uhattuna/loukattuna/mustamaalattuna. Sinä valitset. Sinä saat, mitä tilaat.
        Sivusta

• Anonyymi00058

Ei häntä tarvikaan sääliä. Aviomieheni on oikein tyytyväinen elämäänsä.

• Anonyymi00106

Sinua me tässä säälimmekin.

• Anonyymi00061

yks v kaks harvoin voittaa

• Anonyymi00062

Todisteet löytyy.

• Anonyymi00064

monestikaan ei saa mitä tilaa

• Anonyymi00065

Se äijä ei pidä naista kun pettää.

• Anonyymi00066

yleensä wi saa mitä tilaaa.

• Anonyymi00067

Aloittajalle kysymys, miten oma tilaus meni niinkuin omasta mielestä?

• Anonyymi00079

Helvetin hyvin sanottu pikkusieluiselle aloittajalle!

• Anonyymi00127

No mitä tämä gubbeMarika vai mikä hänen ulostulonsa tällä hetkellä onkaan on mielestäsi tilaillut? Tai joku muu?

• Anonyymi00068

Häh mitä nyt saan? Kaikki neljä vai? En tiedä kestänkö sitä mut voin yrittää.

• Anonyymi00070

joo jotenkin niin joku hqassukin hikka-juttu kokoajan joten kuiva uskä ja awllainen hikkakin..

• Anonyymi00073

Paljonko se mies makso teille tytöt että tullitte tekemään tn aloituksen tänne?

• Anonyymi00076

Nainen voi negatiivisella tavalla vain tuhota oman elämänsä ja seuraavat elämät. Ainoa tapa on yrittää positiivisesti saada jotain aikaa. Kostonhaluisista ihmisistä minulla tulee aina mieleen kun olin nuorena vähän aikaa kehitysvammalaitoksessa, jossa asiakkaat löivät omaa päätään toistuvasti seinään, veri virtasi ja olisivat voineet vaikka tappaa itsensä jos joku ei olisi tullut väliin.

• Anonyymi00080

Unohda kuule jo Mut.
      Mies

• Anonyymi00081

Jos mies miehelle niin todellakin ja kiitos.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Jos mies miehelle niin todellakin ja kiitos.

Oli naiselle... unohtais nyt vaan jo.
        Mies

• Anonyymi00108
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Mies

Sinut on unohdettu kauan sitten, yritä itsekin.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Mies

Olen jo unohtanut. M- nainen 42v.
        AP

• Anonyymi00126
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Olen jo unohtanut. M- nainen 42v.
        AP

Luulin jo, että aloitus olisi ollut jotain muuta kuin guben saagaa nimikirjaimilla pällejä pompotellen. Petyin😆

• Anonyymi00179
        UUSI
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Luulin jo, että aloitus olisi ollut jotain muuta kuin guben saagaa nimikirjaimilla pällejä pompotellen. Petyin😆

Ai joku Antti+Pekka.

• Anonyymi00085

Se äijä ansaitsee kaiken mitä saa.

• Anonyymi00094

Minusta tuntuu että juuri sinä voisit olla se kaikista harhaisin, et erota oikeata ja väärää, olet määräämässä toisille hirveätä karmaa vaikka olisit itse kaikkein pahin ihminen.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Minusta tuntuu että juuri sinä voisit olla se kaikista harhaisin, et erota oikeata ja väärää, olet määräämässä toisille hirveätä karmaa vaikka olisit itse kaikkein pahin ihminen.

Kenelle kuvittelet ulisevasi näitä epäjohdonmukaisia fraaseja? Naiselta T sivusta

• Anonyymi00157
        UUSI

Ansaitsee mukavan ja kiltin naisen ☺️

• Anonyymi00183
        UUSI

Omansa ottaa.

• Anonyymi00099

Ei maksa vaivaa edes sääliä se on jotain mitä käytetään heti hyväksi jos erehtyy vääräänlaista ihmistä säälimään

• Anonyymi00100

jos tulee musta sormi jos lyö itse vasarallakin sormeen niin tai varpaaseen.. mustasoermi kuin kultasormi.

• Anonyymi00104

Kun hän jää kiinnite petoksistaan. Sekin koittaa joskus ja silloin hän on todella yksin. Kukaan ei tue häntä sen jälkeen JA kaiken sen hän ansaitsee

• Anonyymi00105

En tietääkseni ole tilannut mitään. Kerro toki mitä olen tilannut?

• Anonyymi00124

Ehkä olet tilannut itsellesi nuhtelumenettelyn harhaisesta vapaa-ajan toiminnasta. Ole onnellinen jos niin vähällä pääset. Sivusta huh huh ja huh

• Anonyymi00107

Isoa!! Kovaa!! :) 🤷🏼‍♂️
      m

• Anonyymi00110

Hoitakaahan ne skitsofreeniat tasapainoon!harhat vähenee ja....

• Anonyymi00123
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Hoitakaahan ne skitsofreeniat tasapainoon!harhat vähenee ja....

Kyllä emojisedän ”homahtaminen” taitaa olla aitoa ns

• Anonyymi00111

En ole saanu kolmatta maailmansotaa enkä omaa kuolemaani molemmat oli tilauksessa jo yli kakskyt vuotta si

• Anonyymi00112

elastisuus ja kaikki kiva vietiin enää jälellä luinen kivulias pökkelö

• Anonyymi00113

eli mummona sitten

• Anonyymi00114

jatkettava elämäänsä kunnes kuolee

• Anonyymi00115

Ei. Jotkut saavat ihan muuta mitä ovat tilanneet, jokainen saa mitä ansaitsee..

• Anonyymi00117
    • Anonyymi00118

Olette ihan hullua sakkia... Ette hyväksy ettei teillä ole rakkautta. Jatkamme yhdessä ja hulluuden katkeroittamat ei sille tulevalle aikajanalle voi mitään... The love between us is so strong ... Nothing can stop... The gate is open vain meille, muut siitä ei astu sisään ilman lupaamme Kultaseni

• Anonyymi00119

Ei mua kiinnosta harhasi ja harhojasi uskova seurueesi.
      Olet valehtelija narsisti, en suostu palvomaan sinua.
      Paina se päähäsi, olet aina alapuolellani.

• Anonyymi00121

Vain Rakkaus jatkaa matkaansa ikuisuuteen ja ei muiden ulkopuolisten huudot merkitse mitään. Yhteinen sävel on löytynyt ja vatsa tulee kasvamaan pikku potkuja odotellessa

• Anonyymi00141

Menehän ja kerro siellä neuvolassa! Tai oisko viisaita kertoo siellä psykalla,jos on noinkin suuret harhaluulot!

• Anonyymi00149
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Menehän ja kerro siellä neuvolassa! Tai oisko viisaita kertoo siellä psykalla,jos on noinkin suuret harhaluulot!

Kuule yksärinkertainen nyt minä sanon sinulle täältä sivusta sinun sanoja lainaten- ketään ei kiinnosta myrkkykeitoksesi mitä yrität jatkaa vedellä loputtomiin. Jokainen vähänkään järkeä omaava häpeää syvästi että on lähtenyt sinun narsistisia tendenssejä tukemaan psy koottiseksi äityneen kateuden takia. Soita itelles 112

• Anonyymi00151
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Kuule yksärinkertainen nyt minä sanon sinulle täältä sivusta sinun sanoja lainaten- ketään ei kiinnosta myrkkykeitoksesi mitä yrität jatkaa vedellä loputtomiin. Jokainen vähänkään järkeä omaava häpeää syvästi että on lähtenyt sinun narsistisia tendenssejä tukemaan psy koottiseksi äityneen kateuden takia. Soita itelles 112

Joo ja en tasan anna anteeksi että miten laajasti tämän häiriintyneen ämmän käytöstä on siedetty, tuettu ja sittemmin peitelty. Sama koskee sitä apuponia

• Anonyymi00170
        UUSI
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Onnea teille!

• Anonyymi00139

Mulle riittäisi, että hän saisi tietää, miten olen asiat kokenut ja etten tunne enää oloani hyväksi!

• Anonyymi00180
        UUSI

mikset sitten vain kerro sille asianomaiselle? Ei tarvi jäädä miettimään.

• Anonyymi00182
        UUSI
        Anonyymi00180 kirjoitti:

mikset sitten vain kerro sille asianomaiselle? Ei tarvi jäädä miettimään.

Sivusta. Joskus joutuu jäämään. Miettimäänkin. Jopa usean ihmisen kannalta. Yksi monen puolesta. Niidenkin, jotka tekevät väärin. Tekeekö silloin oikein vai väärin?

• Anonyymi00140

Vaimon kenties?

• Anonyymi00142

Kateus on kamala tauti!

• Anonyymi00148
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Kateus on kamala tauti!

Mites toi sun kommentti liittyy tuohon edelliseen? Ihan hyvällä sen kirjoitin siihen.

• Anonyymi00165
        UUSI
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Kateus on kamala tauti!

Kateus on hirmuinen tauti, onneksi ei tartte olla mistää kade, kateus syö ihmistä sisältä.

• Anonyymi00166
        UUSI
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Kateus on hirmuinen tauti, onneksi ei tartte olla mistää kade, kateus syö ihmistä sisältä.

Kateus muuttaa ihmisen persoonaa.

• Anonyymi00173
        UUSI
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Kateus muuttaa ihmisen persoonaa.

Eipä liity minuun.

• Anonyymi00144

Ei pidä paikkaansa! Et ole vissiin Temusta ikinä tilannut?

• Anonyymi00159
        UUSI

Temu on paras💝

• Anonyymi00146

Millaista porukkaa täällä pyörii?

• Anonyymi00147

Tosi katkeran kitkerää 🙂

• Anonyymi00150

PÄÄTÄNI ETTE VIE.

• Anonyymi00172
        UUSI

No höh😞 rakensin turhaan päävaraston. Pitänee kysellä muualta.

• Anonyymi00181
        UUSI
        Anonyymi00172 kirjoitti:

No höh😞 rakensin turhaan päävaraston. Pitänee kysellä muualta.

Pääkirjasto on niitä varten.

• Anonyymi00152

Tilasin rauhan ja sain sen.
      Kaltaisesi eivät koskaan kykene elämään tasapainossa ja harmoniassa.
      ps. Voin tallentaa keskusteluja joihin osallistun todisteeksi.
      Paras siis pysyä asiassa, eikä alkaa levittämään valheita enää.

• Anonyymi00167
        UUSI

No älkääpä sit levitelkö!

• Anonyymi00154

Raukauden miekka täällä odottaa ottajaa.

• Anonyymi00162
        UUSI

Miksi te sotkette näihin teidän taisteluihin siihen kuulumattomat naapurit!

• Anonyymi00158
      UUSI

Voi ihanainen , jos kerran saan mitä ( tilaan ) se olet Sinä . Kaipaan läheisyyttäsi todella .

• Anonyymi00160
      UUSI

Tilaajille on moninaista lusthin pitoa kyllä tarjolla.

• Anonyymi00164
      UUSI

Vaikea sääliä, kun kuuli mitä teki ja sano sille naiselle.

• Anonyymi00178
        UUSI

Minusta tuntuu että olette oikein porukalla ihmisiä, jotka eivät ihan oikeasti erota oikeata ja väärää toisistaan ja se on todella vaarallista, varsinkin jos he ovat vielä uskovaisia.

• Anonyymi00184
        UUSI
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Minusta tuntuu että olette oikein porukalla ihmisiä, jotka eivät ihan oikeasti erota oikeata ja väärää toisistaan ja se on todella vaarallista, varsinkin jos he ovat vielä uskovaisia.

No mercy.

• Anonyymi00188
        UUSI
        Anonyymi00184 kirjoitti:

No mercy.

Ainakaan Jumala ei katsele heidän touhujaan hyvällä ja sehän on juuri suurin pelko heillä.

• Anonyymi00193
        UUSI
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Ainakaan Jumala ei katsele heidän touhujaan hyvällä ja sehän on juuri suurin pelko heillä.

Jumala kyllä rankaiseen, jos huomaa kauan jatkuvaa kiusaamista!

• Anonyymi00171
      UUSI

jos puwlim3ssaqkin soittaa niin välillä jos tulee hicup-hick ääni.

• Anonyymi00185
      UUSI

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

• Anonyymi00189
      UUSI

varmaankinh joku skuutti -tyttö ollut sattunuas pahasti jotaim, kun ambulanssi ja poliisi menn

oikeasti niin voin törmätä sairaalassaskin tytöihin, mutta ei ole mukavaa.
      '

• Anonyymi00191
      UUSI

Olen ollut jo kauan tuota mieltä!!

• Anonyymi00194
      UUSI

Hänenhän piti jo aikaa sitten muuttaa toiseen maahan!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe