ihania koiria yks mun unelmarotu jonka ottaisin jos ottaiisn koiran. ois kiva jos elämässäni ois joskus tanskandoggi 2 urosta otto ja helmeri. 2 narttua tyyne ja mandi...
ihania koiria
11
736
Vastaukset
- Anonyymi
...kannattaa haaveilla vaan, neljä doggia syö aikuisena 60 kg nappulaa/ kk, ja kasvuiässä tuplat muut kulut.
- Anonyymi
jep.... mut oon kinnostunu tälläsestä
onhan nää ihania kun pirut...
- Anonyymi
Et halua koiraa, joka kuolee kuusivuotiaana.
- Anonyymi
En onko asia tosiaan näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kaikkien kohdalla.Jalostustietokannasta näkee minkä iköisenä niitä on menehtynyt, ja mihin.Hyvällä tuurilla, elelee yli 10 vuotiaaksi, huonolla juoksee autonalle alle vuotiaana.
- Anonyymi
Monet jätit on lyhytikäisiä, silti niitä otetaan.Ei irlanninsusikoiratkaan kauaa elele.
- Anonyymi
Monelle sopiva aika, joillekkin liikaakin.Noita myydään alle parivuotiaana pois, eli liian pitkäikäisiä joillekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin suurimmalla osalla
- Anonyymi
tanskishan on aivan söpö rotu mutta minkä hintaisia ne on
- Anonyymi
kiinnostaa se että minkä hintaisia doggit suomessa on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804