Apinoita ovimiehinä?

En nyt tarkoita Helvetin enkeleitä yökerhojemme ovilla koska arvostan suuresti heidän tekemäänsä työtä muukalaisinvaasion haittavaikutusten torjumisessa.

Palstan aihe on Pattaya ja palaan nostalgia- aiheeseen. Jostain syystä Amalia on saanut poistatettua apina- kirjoitukseni joten kirjoitan sen uudelleen. Käsittelin aihetta lempeäsi ja tiukasti palstan sääntöjä noudattaen.

Niin.
Aikoinaan rantakadun täyttivät lukemattomat tolppien varaan rakennetut baarit. Aaltopeltikatot olivat mutta seininä vain takaseinän pullohylly.
Aamuyön tyhjinä tunteina jos baaritiskin taakse kurkisti niin sieltä könysi uninen mummeli joka kysyi mitä saisi olla? Oli vartiomiehenä siellä.

Yhdestä baarista tuli puolivakituinen paikkani ja olin vuokrannut sieltä lyhytaikaistarpeeseeni pari- kolme opastakin.
Baarin sisäänrepijänä toimi valtaisa valkoinen gibboni:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gibbonit

Istuimme käsikaulaa portsarin kanssa ja imimme pillillä viinaa.
Mamma huusi että enkö minä ole sinulle Nazi sanonut että sille ei saa juottaa viinaa koska se tulee hulluksi!

Kiitokseksi viinasta gibboni purikin minua käsivarteen, hyppäsi kattoparruun riekkumaan ja irvisteli sieltä sitten ilkeästi.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En viitsinyt ensimmäistä riviä enempää lukea.

      Nasu hyvä, mikäli kuuluisit arvostamaasi ryhmään niin omiesi ämmittelyn johdosta olisit poispotkittu pandana.
      Tutustu sääntöihin ennenkuin viisastelet.

      • Olit sitten lukenut koko "artikkelini".... ;-)

        Sain viimeksi 3 vrk:n bannin ja kysyin ylläpidolta syytä.
        Sain vastauksen jossa minun todettiin kirjoittaneen seuraavasti:
        - "Aina kriisien ja vallankumousten tullessa intellektuellit sekä humanistit teurastetaan ensimmäisinä."

        Kirjoitin vastineen jossa totesin että historia osoittaa tämän faktan. Teurastettavien listoilta puuttuivat tosin vielä kuninkaalliset, tsaarit ja itsevaltiaat sekä heidän perheensä kuten hyvin muistamme.

        Kirjoitusoikeuteni palautettiin.

        Olen pyrkinyt aina kaikissa kirjoituksissani noudattamaan hyviä journalistisia tapoja sekä kunnioittamaan ehdottomasti palstamme sääntöjä.

        Viestieni kantelut ovat aina aiheettomia ja perustuvat "henkilökohtaisiin" antipatioihin.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Olit sitten lukenut koko "artikkelini".... ;-)

        Sain viimeksi 3 vrk:n bannin ja kysyin ylläpidolta syytä.
        Sain vastauksen jossa minun todettiin kirjoittaneen seuraavasti:
        - "Aina kriisien ja vallankumousten tullessa intellektuellit sekä humanistit teurastetaan ensimmäisinä."

        Kirjoitin vastineen jossa totesin että historia osoittaa tämän faktan. Teurastettavien listoilta puuttuivat tosin vielä kuninkaalliset, tsaarit ja itsevaltiaat sekä heidän perheensä kuten hyvin muistamme.

        Kirjoitusoikeuteni palautettiin.

        Olen pyrkinyt aina kaikissa kirjoituksissani noudattamaan hyviä journalistisia tapoja sekä kunnioittamaan ehdottomasti palstamme sääntöjä.

        Viestieni kantelut ovat aina aiheettomia ja perustuvat "henkilökohtaisiin" antipatioihin.

        Ei kiinnosta lukea sun juttujas sorry, niille on oma lukijakuntansa.


    • Anonyymi

      Niillä on nyt vähän nuhaa ja köhää. Eletään surullisia aikoja kun maamme toivot sairastaa 9 x enemmän kuin kantahelsinkiläiset. Heillä on laatuaikaa perheen kesken nyt oikein kunnolla. Kunhan eivät jatka levittämistä muihin kuin omiinsa.
      https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006474291.html

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe