Karppi on ihan katsottava sarja. Katsoin toisen kauden Areenassa parissa kolmessa päivässä. Pihla Viitalan pitää vieläkin parantaa puhettaan. Huulten pitää liikkua ja sanojen loppuja ei saa niellä. Onneksi on tekstitysmahdollisuus. Sitten se jatkuva v-sanan käyttö ja muu kiroilu. Korvat soi ja vatsaa väänsi. En voi uskoa, että kaupungintalon virkailijat ja poliisi kiroilevat noin jatkuvasti. Joku teini vielä saattaa moiseen erehtyä, mutta aikuisen olettaa jo osaavan siistiä suunsa. Miksi pilata hyvää sarjaa moisella kielenkäytöllä!
Karpin toisen kauden mutina ja kiroilu
4
53
Vastaukset
Katson Kärppiä,vaikka se on jotenkin kuvauksen puolesta venytetty samaan kohtaan,muut pohjoismaat tekee vielä parempia rikos sarjoja.
- Anonyymi
Nykyisin monessakin ohjelmassa puhe on yhtä mutinaa, niinkuin Karpissakin.
- Anonyymi
Ilmeisesti näyttelijöille ei nykyään anneta puheopetusta.Pihla Viitala on kyllä sellainen mussuttaja että Antti Reinikin jää toiseksi.TV sarjat voisivat olla myös lyhyempiä,vähemmän tarinaa huonosta suhteesta lapsiin,taikka suhteesta exään/aviopuolisoon.Samat kliseet toistuvat joka ainoassa poliisisarjassa.Näistä kliseistä voisi tehdä oman sarjan niille, joita poliisien parisuhdeasiat kiinnostavat.
- Anonyymi
Suomalaisten sarjojen suosituin sana on naisten alapäätä kuvaava v-alkuinen, m8kä varsinkin miesten suusta kuuluu. Ala-arvoista ja vastenmielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248