SENSSU on hallinnoinut palstaamme yli 10 vuotta!

Hän käytttää saastaisia sanoja koska halveksii Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria.

Kuinka tälläisen henkilön annetaan vuosi toisensa jälkeen täällä riehua kuin mielisairas?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syitä tälle inholleen ja motiiveitaan tälle kymmenen vuoden vihalleen hän ei ole kertonut.

      • SENSSU avasi keskustelun jossa sanoi pyyhkivänsä meillä kaikilla muilla lattiaa 6-0.
        Hänen avauksensa poistettiin HETI!
        Mitä hittoa?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        SENSSU avasi keskustelun jossa sanoi pyyhkivänsä meillä kaikilla muilla lattiaa 6-0.
        Hänen avauksensa poistettiin HETI!
        Mitä hittoa?

        Nasu... NASUU!.. mihin katosit?


      • Anonyymi

        Katkeruus ja kateus syynä kirjoituksiinsa ollen.


      • Anonyymi

        Katkeruus ja kateus syynä kirjoituksiinsa ollen.


    • Anonyymi

      Kertoi moppaavansa rakkailla lattiat 6-0.
      Millä tavoin se ilmenee se tatamin pyyhkiminen ja ketä ne oikein on ne kuuluisat rakkaat? Eihän rakkailla nyt mattoja pyyhiskellä kai? Missä tämä fyysisesti tapahtuu tämä siivousoperaatio?

      • Me Pattayan veteraanit olemme tällä toisella puolella ja kunnioitamme Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria joita sinä halveksit.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti senssu on entinen siivooja ja siksi hänen sydäntään lähellä on moppaus. Irtisanottu aikaan Urkin. Sydänluutuja lahjaksi ja koetetaan hommata hänelle johonkin laitokseen osa-aikainen siivoojan vakanssi, vaikka iltahommana, ni ei tarvi aina täällä olla palstalla yksinään "moppaamassa rakkailla" lattioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti senssu on entinen siivooja ja siksi hänen sydäntään lähellä on moppaus. Irtisanottu aikaan Urkin. Sydänluutuja lahjaksi ja koetetaan hommata hänelle johonkin laitokseen osa-aikainen siivoojan vakanssi, vaikka iltahommana, ni ei tarvi aina täällä olla palstalla yksinään "moppaamassa rakkailla" lattioita.

        Siivoojan ammatti on kunnioitettavaa työtä.
        Sitä SENSSU ei tee vaan makaa täällä kymmenen vuotta (10!) 24/7 halveksimassa Thaimaata ja sen kansaa.


    • Anonyymi

      lähti juuri postia ylläpidon ylemmälle tasolle.

      • Anonyymi

        Joko vastasivat?


    • Anonyymi

      Mieti sitä.

    • Anonyymi

      Älä nasu viitsi, sehän on vähemmän aikaa kun 2010 on palstalla vaikuttanut, lisäksi en käyttäsi sanaa palstallamme, nimittäin se vaikuttaa hieman omitukselle, jos joku pitää palstaa omanaan.

    • Anonyymi

      Aika säälittävää, et joku natsi ja muut reppanat jaksaa jauhaa Pattaya/Thaimaa läppää Suoli24 kaltaisella foorumilla.
      Eikö rahkeet riitä parempaan?

      • Anonyymi

        no ei tosiaankaan riitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei tosiaankaan riitä

        Tässä ystäväni Cheap Charlien viimeinen video ennen banneja.
        Hän sai bannin koska julkaisi realistisen videon Pattayan tyttöpojista aivan kuin kukaan ei tietäisi että sellaisia on.... ;-)

        Saanko esitellä,; tämä on veteraaneille mukavaa katseltavaa ja taatusti löytyy tuttuja paikkojakin:
        https://www.youtube.com/watch?v=eco76aVdPO0


    • Anonyymi

      Vastaus 15.017.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe