Hän käytttää saastaisia sanoja koska halveksii Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria.
Kuinka tälläisen henkilön annetaan vuosi toisensa jälkeen täällä riehua kuin mielisairas?
SENSSU on hallinnoinut palstaamme yli 10 vuotta!
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Syitä tälle inholleen ja motiiveitaan tälle kymmenen vuoden vihalleen hän ei ole kertonut.
SENSSU avasi keskustelun jossa sanoi pyyhkivänsä meillä kaikilla muilla lattiaa 6-0.
Hänen avauksensa poistettiin HETI!
Mitä hittoa?- Anonyymi
nazi kirjoitti:
SENSSU avasi keskustelun jossa sanoi pyyhkivänsä meillä kaikilla muilla lattiaa 6-0.
Hänen avauksensa poistettiin HETI!
Mitä hittoa?Nasu... NASUU!.. mihin katosit?
- Anonyymi
Katkeruus ja kateus syynä kirjoituksiinsa ollen.
- Anonyymi
Katkeruus ja kateus syynä kirjoituksiinsa ollen.
- Anonyymi
Kertoi moppaavansa rakkailla lattiat 6-0.
Millä tavoin se ilmenee se tatamin pyyhkiminen ja ketä ne oikein on ne kuuluisat rakkaat? Eihän rakkailla nyt mattoja pyyhiskellä kai? Missä tämä fyysisesti tapahtuu tämä siivousoperaatio?Me Pattayan veteraanit olemme tällä toisella puolella ja kunnioitamme Thaimaata, sen kansaa ja kulttuuria joita sinä halveksit.
- Anonyymi
Todennäköisesti senssu on entinen siivooja ja siksi hänen sydäntään lähellä on moppaus. Irtisanottu aikaan Urkin. Sydänluutuja lahjaksi ja koetetaan hommata hänelle johonkin laitokseen osa-aikainen siivoojan vakanssi, vaikka iltahommana, ni ei tarvi aina täällä olla palstalla yksinään "moppaamassa rakkailla" lattioita.
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti senssu on entinen siivooja ja siksi hänen sydäntään lähellä on moppaus. Irtisanottu aikaan Urkin. Sydänluutuja lahjaksi ja koetetaan hommata hänelle johonkin laitokseen osa-aikainen siivoojan vakanssi, vaikka iltahommana, ni ei tarvi aina täällä olla palstalla yksinään "moppaamassa rakkailla" lattioita.
Siivoojan ammatti on kunnioitettavaa työtä.
Sitä SENSSU ei tee vaan makaa täällä kymmenen vuotta (10!) 24/7 halveksimassa Thaimaata ja sen kansaa.
- Anonyymi
lähti juuri postia ylläpidon ylemmälle tasolle.
- Anonyymi
Joko vastasivat?
- Anonyymi
Mieti sitä.
- Anonyymi
Älä nasu viitsi, sehän on vähemmän aikaa kun 2010 on palstalla vaikuttanut, lisäksi en käyttäsi sanaa palstallamme, nimittäin se vaikuttaa hieman omitukselle, jos joku pitää palstaa omanaan.
- Anonyymi
Aika säälittävää, et joku natsi ja muut reppanat jaksaa jauhaa Pattaya/Thaimaa läppää Suoli24 kaltaisella foorumilla.
Eikö rahkeet riitä parempaan?- Anonyymi
no ei tosiaankaan riitä
Anonyymi kirjoitti:
no ei tosiaankaan riitä
Tässä ystäväni Cheap Charlien viimeinen video ennen banneja.
Hän sai bannin koska julkaisi realistisen videon Pattayan tyttöpojista aivan kuin kukaan ei tietäisi että sellaisia on.... ;-)
Saanko esitellä,; tämä on veteraaneille mukavaa katseltavaa ja taatusti löytyy tuttuja paikkojakin:
https://www.youtube.com/watch?v=eco76aVdPO0
- Anonyymi
Vastaus 15.017.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
