Pitäkää palstanne

Anonyymi

Pitäkää vihamielinen palstanne ja herjatkaa, riidelkää , pilkatkaa oikein olan takaa kaikkia.

64

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan täällä aika ilkeitä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Saattaisi muuttua, jos jokainen joutuisi omalla nimellään kirjautumaan, vaikka sitten kirjoituksissa käyttäisikin nimimerkkiä.


    • Voi olla ilkeitä, olen kokenut ne ojennukseksi, huomannu itseni vajavaiseksi.

      • Anonyymi

        Pertikki laittaisin pisteen jos voisin äänestää, niin moni korottaa itsensä toisten yläpuolelle, näkemättä omia vikojaan.


    • Anonyymi

      Täytyy olla vaan niin rohkea ja kova ettei välitä mistään. Sitte voi ottaa osaa näihin juttuihin vaan vanhemmiten loukkaantuu melkoisen herkästi eikä saa kun pahan mielen.
      Pettyy ihmisiin.

    • Anonyymi

      Pettynyt ihmisiin ,pettynyt palstaan, luottaen huomiseen.

      • Anonyymi

        No jaa, paljon sekopäitä ym.


    • Anonyymi

      Kun riittävän monissa liemissä keittyy ja pahoissa uuneissa paistuu niin voi saada pintaansa niin lujan gratiinin, etteivät loukkaukset enää tunnu.
      Silloin elämän arjesta voi löytää sisä- tai ulkopuuhista toivon pilkkeen. Se voi löytyä luovuuden eri taajuuksilta.
      Jos ihmisellä on sisäistä kipinää, se tulee joskus putkahtaa esiin. Tälläisille nettipalstoille tulee vasta sitten kun kyllin vahva vastaanottamaan selkään puukotukset; netistä voi tulla vahvuuskin.

      Hyvää huhtikuun loppupuolta. Jatketaan me, jotka olemme iäkkäinäkin itsemme etsimistä. Psyykkinen vahvuus toimii matematiikan varmuudella.
      On vahvoja viitteitä siitä, että psyyken rakenteessa on kaksisuuntaista mielialaheittelyä. Syvimmän kuilun itse olen jo ohittanut. Olkoon elämä sitten vaikka vuoristorataa.

      > ja melkein aina takaisin tullut män <

    • Anonyymi

      Pertsan suoliston ja aivojen väliset yhteydet kasvaa vanhenmiten ja sen mikropit voi vaikuttaa sen mielen terveyteen ja persoonaalisuden kehityksen muuttaa tämä kannatas ottaa huomioon palstalla kun täällä kirjottaa

      • Anonyymi

        Min mielestä Pertikki on isänmaallinen ihmiin, kun se ei juur silittele persuja ja niiden aatteita. Ei voisikaan olla oikeesti jos joku populistipuolue
        täällä pitempään menestyisi. Toivon että PS-puolue lähtee hallitsemattomaan luisuun; ihmiset järkiintyvät ja kannattavat oikeita puolueita. Ei tietenkään kokoomusta. Se kyykyttää meit köyhii.


    • Anonyymi

      Enemmistö on "keskusteluista" on negatiivista ja asioista tietämätöntä.
      Seura tekee kaltaisekseen, joten kannattaa säädellä,
      ettei täällä kauan viivy. Voi saada huomaamattaan "tartunnan".

    • Anonyymi

      Palsta kannattais paljastaa natsien jne valjastamiseen kuten asian tuntiat ja supo luokittelevat

    • Anonyymi

      Pysyyhän tämä pitämättäkin, porukkaa tulee olee ja menee, väliaikaista kaikki on vaan.
      Älä murhetu, anna palaa ja mukana pyöri, kaikkea ei pidä ottaa liian vakavasti. Jokaisessa on vikoja, pyhimyksiä ei ole.

      • Anonyymi

        Ei minun. Olen pihymus enemmän. t. Ei-Pertsa


      • Anonyymi

        Jokaisessa on vikoja, kyllä, mutta pitääkö eräitten tänne kaataa
        karmeimmat puolet itsestään ?
        Ennen yritettiin olla edukseen, yritettiin näyttää fiksuinta puolta itsestään,
        tuomaan fiksuinta itseään esille, sitä parhainta ajattelukykyään.

        Nykyinen suomi24 on joillekin rimanalituskilpailu.
        Ei kai kukaan voi oikeasti olla niin räävi ja tyhmä minä täällä esiintyy.
        Vai voiko...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa on vikoja, kyllä, mutta pitääkö eräitten tänne kaataa
        karmeimmat puolet itsestään ?
        Ennen yritettiin olla edukseen, yritettiin näyttää fiksuinta puolta itsestään,
        tuomaan fiksuinta itseään esille, sitä parhainta ajattelukykyään.

        Nykyinen suomi24 on joillekin rimanalituskilpailu.
        Ei kai kukaan voi oikeasti olla niin räävi ja tyhmä minä täällä esiintyy.
        Vai voiko...?

        Turha minulta kysyä, en tunne ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa on vikoja, kyllä, mutta pitääkö eräitten tänne kaataa
        karmeimmat puolet itsestään ?
        Ennen yritettiin olla edukseen, yritettiin näyttää fiksuinta puolta itsestään,
        tuomaan fiksuinta itseään esille, sitä parhainta ajattelukykyään.

        Nykyinen suomi24 on joillekin rimanalituskilpailu.
        Ei kai kukaan voi oikeasti olla niin räävi ja tyhmä minä täällä esiintyy.
        Vai voiko...?

        Pelottava ajatus.
        Sosiaalisen kontrollin ollessa pois pelistä (anonymaatti antaa siihen täyden mahdollisuuden) ja itsekunnioituksen puute tekee että kenenkään ei tarvi edes yrittää olla "ihmisiksi". Siitä huolimatta, on täällä jengi, joka vielä sinnittelee...


      • Anonyymi

        Näin se kyllä olee. Kosmologi Tyson, de Grasse kertoo tv-sarjassa, että ihmisellä on aikojen alusta lähtien ollut 40.000 esi-isää.
        Luulis, että siinä on mukana kaikki, ensimmäisestä jakautuvasta eliösolusta alkaen.
        Jokaisen syntyvän ihmisvauvan aivorakenteessa näkyy myös kala-ja liskovaiheemme historia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se kyllä olee. Kosmologi Tyson, de Grasse kertoo tv-sarjassa, että ihmisellä on aikojen alusta lähtien ollut 40.000 esi-isää.
        Luulis, että siinä on mukana kaikki, ensimmäisestä jakautuvasta eliösolusta alkaen.
        Jokaisen syntyvän ihmisvauvan aivorakenteessa näkyy myös kala-ja liskovaiheemme historia.

        Juttuun liittyy linkkikin. https://www.youtube.com/watch?v=ptEBLN8Y_3I


    • Vai noin olet asiaa tykönäsi tuumaillut, aloittaja. Että lähdet ovet paukkuen ?
      Koska olet jäänyt tuntemattomaksi, ainakin minulle, ei lähtöäsi voi oikein pahoitellakaan.
      Kyllähän täällä välillä meno on melkoinen ja monella on ollut lähtö mielessä, joko lopullinen tai tilapäinen, mutta täällä sitä vain ollaan. Ainakin jotkut ovat..))

      Muutamia hyviä vinkkejä siedätykseen on jo esitettykin, olisiko se mitään, että laskee omat odotuksensa minimiin ja alkaa nähdä tämänkin palstan osana sitä isoa tarinaa missä jokainen meistä on osallinen, kuka milläkin panoksella ?

      Sille ei kai oikein mitään voi, että joskus kirjoittelu - siis noiden toisten..)) - herättää sellaisia tunteita mitä ei itsessään tahtoisi kohdata, mutta jospa juuri se se on sitä siedätyshoitoa, mikä ei tapa, vaan vahvistaa. ? Kuten toinen kirjoittaja jo taisi ehdottaakin...

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu demeter 1, siis, koska itsekkin niin ajattelen. Ainahan olen pitänyt mielipiteistäsi, joita peukutan.

        Onhan tällä moni joutunut aiheettoman pilkan kohteeksi tahtomattaan, koska jollaikin on se "kristallipallo", josta hän nimeää tunnetun nikin kiusaajakseen, joten ymmärrän hyvin, että moni esiintyy nyt anonyymina.

        Tuo oli nyt turhaa uhoa joltain anonyymilta, koska pian se "kristallipallo" taas näyttää jollekin, kuka oli lähtijä ja siinä taas saamme arvailla, että kuka lähti?

        Pian hän kuitenkin takaisin tulee, häntä koipien välissä, koska ei voi palstalta pois pysyä, veikkaan minä, ilman mitään "palloa". Näin on ollut ennen, ja näin on tulevakin.

        No, heitämpä arvauksen tästä lähtijästä, että ei oli "ensikertalainen", vaan joku tunnettu nikki, joka on saanut mielipiteistään negatiivisä arvostelua, joten olisiko hänen syytä tarkastella omia mielipiteitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu demeter 1, siis, koska itsekkin niin ajattelen. Ainahan olen pitänyt mielipiteistäsi, joita peukutan.

        Onhan tällä moni joutunut aiheettoman pilkan kohteeksi tahtomattaan, koska jollaikin on se "kristallipallo", josta hän nimeää tunnetun nikin kiusaajakseen, joten ymmärrän hyvin, että moni esiintyy nyt anonyymina.

        Tuo oli nyt turhaa uhoa joltain anonyymilta, koska pian se "kristallipallo" taas näyttää jollekin, kuka oli lähtijä ja siinä taas saamme arvailla, että kuka lähti?

        Pian hän kuitenkin takaisin tulee, häntä koipien välissä, koska ei voi palstalta pois pysyä, veikkaan minä, ilman mitään "palloa". Näin on ollut ennen, ja näin on tulevakin.

        No, heitämpä arvauksen tästä lähtijästä, että ei oli "ensikertalainen", vaan joku tunnettu nikki, joka on saanut mielipiteistään negatiivisä arvostelua, joten olisiko hänen syytä tarkastella omia mielipiteitään?

        Kiitos kehuista, Anonyymi 12.57. Sinäkös se peukuttaja oletkin..)) Ei teitä nyt niin montaa voi olla kun niitä stalkkaajiakin on vain "se yksi" - kuten kristallipallosta on luettu.

        No, leikki sikseen. Ei ole kiva joutua tulilinjalle, etenkään aihettomien syytösten ja arvailujen kohteeksi. Niitä ei juuri unohda.

        Ymmärrä hyvin niitä, jotka tahtovat kirjoittaa Anonyymeinä, onhan se itselläkin käynyt mielessä, mutta rekisteröitymisessä on kuitenkin sellaisia etuja, mitä pidän arvossa, kuten se, että saa ilmoituksen mahdollisista vastauksista viesteihinsä ja pystyy peukuttamaan.
        Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut yhden peukutuksen. Sitä ominaisuutta kyllä kaipaa kun mielellään tahtoisi antaa jonkinlaisen kuittauksen ja kannustusta hyvälle kirjoitukselle. Niitäkin täältä kyllä löytyy, vaalitaan niitä..))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Kiitos kehuista, Anonyymi 12.57. Sinäkös se peukuttaja oletkin..)) Ei teitä nyt niin montaa voi olla kun niitä stalkkaajiakin on vain "se yksi" - kuten kristallipallosta on luettu.

        No, leikki sikseen. Ei ole kiva joutua tulilinjalle, etenkään aihettomien syytösten ja arvailujen kohteeksi. Niitä ei juuri unohda.

        Ymmärrä hyvin niitä, jotka tahtovat kirjoittaa Anonyymeinä, onhan se itselläkin käynyt mielessä, mutta rekisteröitymisessä on kuitenkin sellaisia etuja, mitä pidän arvossa, kuten se, että saa ilmoituksen mahdollisista vastauksista viesteihinsä ja pystyy peukuttamaan.
        Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut yhden peukutuksen. Sitä ominaisuutta kyllä kaipaa kun mielellään tahtoisi antaa jonkinlaisen kuittauksen ja kannustusta hyvälle kirjoitukselle. Niitäkin täältä kyllä löytyy, vaalitaan niitä..))

        "Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut , jo yhden peukutuksen. Sitä ominaisuutta kyllä kaipaa kun mielellään tahtoisi antaa jonkinlaisen kuittauksen ja kannustusta hyvälle kirjoitukselle. Niitäkin täältä kyllä löytyy, vaalitaan niitä..))

        "Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut yhden peukutuksen". Oliko omasi, koska et voi tuplata.

        Tuplata et voi yhdellä rekisteröidyllä nimmarilla, mutta onhan täällä useitakin rekisteröityjä monella nikillä ja jos ne kaikki alkaa pekuttamamaan jotain, niin sitten on epätoivoista ajatella, että oliko tuo kirjoitus esim. minun mieleiseni?

        Siksi itse toivoisin, että tulisi myös se "ala peukutus" voimaan, että voisi kirjoituksen "merkata " itselleen toisarvoiseksi ja alapeukun muistiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut , jo yhden peukutuksen. Sitä ominaisuutta kyllä kaipaa kun mielellään tahtoisi antaa jonkinlaisen kuittauksen ja kannustusta hyvälle kirjoitukselle. Niitäkin täältä kyllä löytyy, vaalitaan niitä..))

        "Minulla tuo jälkimmäinen ei kyllä toimi, etenkään, jos viesti on jo saanut yhden peukutuksen". Oliko omasi, koska et voi tuplata.

        Tuplata et voi yhdellä rekisteröidyllä nimmarilla, mutta onhan täällä useitakin rekisteröityjä monella nikillä ja jos ne kaikki alkaa pekuttamamaan jotain, niin sitten on epätoivoista ajatella, että oliko tuo kirjoitus esim. minun mieleiseni?

        Siksi itse toivoisin, että tulisi myös se "ala peukutus" voimaan, että voisi kirjoituksen "merkata " itselleen toisarvoiseksi ja alapeukun muistiin.

        Heh, enhän minä nyt omia kirjoituksiani peukuta..)) Ei ole tullut mieleen, mutta pitäisköhän kokeilla joskus ?..))
        Kiitos tuosta vastauksesta kuitenkin. Siinä oli muutakin, mitä en ole tullut ajatelleeksi, yksinkertainen kun olen, ainakin näissä digiasioissa...


    • Anonyymi

      Matuilla ajettu firma , muuten ei taksi kulje, ellei matu ole toimeentulotuella

      espoolainen perheyhtiö Kajon on jättänyt konkurssihakemuksen. Kyytien kysyntä romahti koronaviruksen vastaisten toimien vuoksi. Kajonin konserniyhtiöitä oli hakeutunut velkasaneeraukseen jo tammikuussa.

    • Anonyymi

      Terveyspalvelut vain somaliaksi Helsingin kaupunginvaltuutettu Pilvi Torsti (sd.) on jättämässä valtuustoaloitteen, jossa esitetään, että Helsinkiin tarvitaan omia terveyskeskuksen yksiköitä eri kieliryhmille. Torstin valtuustoaloitteessa ehdotetaan omia palveluita tarjottavaksi venäjäksi, arabiaksi ja somalin kielellä.
      Pilvi Torsti perustelee aloitettaan kielellisillä oikeuksilla ja vertaa tilannetta ruotsinkielisiin, jotka pääsevät terveyspalveluissa asioimaan omalla äidinkielellään.
      Mitä tarjotaan seuraavaksi? vanhuksille kylmää kättä, entä muuta

      • Anonyymi

        Eikös se ole tarkoitus, että integroituvat Suomen yhteiskuntaan suomen kielellä ?
        Ruotsin kieleen on turha verrata, se on toinen kansalliskieli. Ei saamelaisillekkaan ole omia terveyskeskuksia.


    • Lämmintä kättä ja kirvesvartta, jos eläkeläinen selviää koronavirus taudista hän selviää taloudellisesti parhaiten lamasta....suomen kielellä.

    • Jokaisella kukalla on oma aikansa täälläkin.

    • Vieroksun noita aloittajan kuvaamia asioita.
      Maailma on yhtä ja samaa, kaikki olemme maailmankaikkeuden tähtipölyä.
      Tämän päivän teot, ovat huomispäivän kohtalo.

    • Anonyymi

      Vaikeina aikoina on ryhmissä jaettu tsemppiä ja yhteenkuuluvuutta ....täällä usein jaetaan pahaa mieltä toisille ...mutta voi olla ettei se omakaan mieli siitä kauaksi aikaa iloiseksi jää ... Yksinäisiä ihmisiä asuu nyt paljon todella yksin ....ovat yksin kun ei voi vierailla eikä ottaa vastaan ...Yksinäisyydestä seuraa ahdistusta ja usein myös masennusta ....
      Pääministerimme Sanna puhuu tänään henkisestä kriisinkestävyydestä ...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Varmasti puhuukin.
        Jos ei sitten taas puhkea parkumaan kansalaisten kovaa kohtaloa.


      • Minä arvostan sitä, että pääministeri otti tällaisenkin asian puheeksi, muiden tehtäviensä ohella, mitkä eivät nyt taida ihan vähäiset olla.
        Arvostan myös presidentin puhetta. Se oli lyhyt ja kannustava. Vastuuntuntoon vetoava ja yhteisyyttä korostava. Siinä painotettiin myös itsekuria, toisten kunnioitusta. Olisikohan siinä jotakin osviittaa myös tänne?..))


    • Anonyymi

      Ei tämä palsta toimi "henkireikänä" henkistä piristystä toivovalle
      ihmiselle. Pahaa mieltä täällä enimmäkseen on tarjolla,
      mutta asian voi kääntää omaksi parhaakseen, että onneksi ei itsellä ole vielä niin
      huonosti eikä kuuppa niin sekaisin, että tänne alkaisi ala-arvoisia kirjoittelemaan.

      • Kiitos, Anonyymi 17:55!

        Piti ihan peukuttaa. :)

        Kyllä joskus silmät pyörii ja pitää melkein ääneen ihmetellä mitä ihmisen päässä liikkuu, kun karmeimpia 'luovuuden tuotteita' täältä lukee.

        Mutta eikös tekstit ole hiukkasen siistiytyneet, vai olenko vain sulkenut silmäni osalta viestejä tahi jättänyt avaamatta ilkeimmät ketjut? Onkohan banneja annettu? Tuskinpa.


      • Anonyymi
        Mrs.Winterbutton kirjoitti:

        Kiitos, Anonyymi 17:55!

        Piti ihan peukuttaa. :)

        Kyllä joskus silmät pyörii ja pitää melkein ääneen ihmetellä mitä ihmisen päässä liikkuu, kun karmeimpia 'luovuuden tuotteita' täältä lukee.

        Mutta eikös tekstit ole hiukkasen siistiytyneet, vai olenko vain sulkenut silmäni osalta viestejä tahi jättänyt avaamatta ilkeimmät ketjut? Onkohan banneja annettu? Tuskinpa.

        Ennenkuin tulin tänne lynkkaus24:ään piipahtamaan
        en tiennyt että tällaisia suomalaisia on olemassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkuin tulin tänne lynkkaus24:ään piipahtamaan
        en tiennyt että tällaisia suomalaisia on olemassa..

        Äläs muuta sano!


    • Anonyymi

      Täällä on vain tosi rakkautta!

      • Anonyymi

        Näin on ensirakkautta koronan hoitoon, Uudellamaallakin huomasivat yht´äkkiä että siellähän lojuu hoitokodeissa 48 vanhusta kuolleinna, tuli juuri uutisissa.

        https://yle.fi/uutiset/3-11310966

        Mistä löytyy THL- lista montako vanhusta tahi muuta on kuollut infulenssan tänä korona hössötyksen aikana. Normaalistihan vuosittain infulenssan kuollee Suomessa noin 1000 hlö ?


      • Anonyymi

        Ikävää vain, että se on itserakkautta.


    • Anonyymi

      Mahtaakohan Coronalla olla osuutta kun ihmiset kiukuttelee ?

    • Ai jaa... Pitäisikö kokeilla tota sinun taktiikkaa... Niin et olisi kaikille vihainen.

      • Anonyymi

        Maailma vaan on niin kova että se tekee ihmisistäkin armottomia. Mitä vanhempi ja paljon pahaa nähnyt katkeroitunut niin sitä ilkeämpi lähimmäisilleen.


    • Anonyymi

      Onneksi on myös ikääntyneitä, joilla on ollut älliä prosessoida ongelmiaan,
      niin ei tarvitse tulla katkeraksi eikä häijyksi muille joille ei ole osaa
      eikä arpaa omaan katkeroitumiseen.

      Täällä on valitettavasti paljon niitä, jotka purkavat katkeruutensa muihin, maahanmuuttajista poliitikkoihin. Heille kaikki kelpaavat henkisen pahanolon
      purkauksien kohteeksi.

      • Anonyymi

        Henksiesti pahoinvoivan ihmisen kannattaisi siellä kotona tykönänsä laittaa asiat kuntoon eikä syyttää EU:ta tai hallitusta oman elämänsä pilaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henksiesti pahoinvoivan ihmisen kannattaisi siellä kotona tykönänsä laittaa asiat kuntoon eikä syyttää EU:ta tai hallitusta oman elämänsä pilaamisesta.

        Persumielisethän tämän palstan pilaa etupäässä. Ne ovat juuri ne katkerat, j
        otka ei ole koskaan tyytyväisiä mihinkään,
        vaan pitävät ainaista valitusta yllä ja syyttävät muita,
        kun niitten elämä ei ole sellaista kuin ne toivoisivat.
        Menisivät itteensä.
        Ei täältä löydy syyllisiä heidän elämänsä huonoon jamaan eikä myöskään pelastajia
        eivätkä he vuosienkaan jälkeen ole tulleet ymmärtämään,
        että rasistinen liike nimeltä Perussuomalaiset
        vain huijaa heitä pysyäkseen eliitin joukossa
        eli eduskunnassa.
        Paradoksaalista on, että persujen äänestäjät pitävät
        Arkadianmäen väkeä vihattavana eliittinä, mutta eivät tajua,
        että heidän avullaan sinne eliittiin on päässyt heidän äänestämänsä puolue,
        joka ei tee mitään heidän hyväkseen,
        huijaa vain äänet taatakseen itselleen mukavat olot ruhtinaallisella palkalla ja eduilla.

        Koska raasut persujen äänestäjät tajuavat olevansa vain "hyödyllisiä idiootteja"
        Haholle ja kumppaneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persumielisethän tämän palstan pilaa etupäässä. Ne ovat juuri ne katkerat, j
        otka ei ole koskaan tyytyväisiä mihinkään,
        vaan pitävät ainaista valitusta yllä ja syyttävät muita,
        kun niitten elämä ei ole sellaista kuin ne toivoisivat.
        Menisivät itteensä.
        Ei täältä löydy syyllisiä heidän elämänsä huonoon jamaan eikä myöskään pelastajia
        eivätkä he vuosienkaan jälkeen ole tulleet ymmärtämään,
        että rasistinen liike nimeltä Perussuomalaiset
        vain huijaa heitä pysyäkseen eliitin joukossa
        eli eduskunnassa.
        Paradoksaalista on, että persujen äänestäjät pitävät
        Arkadianmäen väkeä vihattavana eliittinä, mutta eivät tajua,
        että heidän avullaan sinne eliittiin on päässyt heidän äänestämänsä puolue,
        joka ei tee mitään heidän hyväkseen,
        huijaa vain äänet taatakseen itselleen mukavat olot ruhtinaallisella palkalla ja eduilla.

        Koska raasut persujen äänestäjät tajuavat olevansa vain "hyödyllisiä idiootteja"
        Haholle ja kumppaneille.

        Yllä vuodatukseni. Pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persumielisethän tämän palstan pilaa etupäässä. Ne ovat juuri ne katkerat, j
        otka ei ole koskaan tyytyväisiä mihinkään,
        vaan pitävät ainaista valitusta yllä ja syyttävät muita,
        kun niitten elämä ei ole sellaista kuin ne toivoisivat.
        Menisivät itteensä.
        Ei täältä löydy syyllisiä heidän elämänsä huonoon jamaan eikä myöskään pelastajia
        eivätkä he vuosienkaan jälkeen ole tulleet ymmärtämään,
        että rasistinen liike nimeltä Perussuomalaiset
        vain huijaa heitä pysyäkseen eliitin joukossa
        eli eduskunnassa.
        Paradoksaalista on, että persujen äänestäjät pitävät
        Arkadianmäen väkeä vihattavana eliittinä, mutta eivät tajua,
        että heidän avullaan sinne eliittiin on päässyt heidän äänestämänsä puolue,
        joka ei tee mitään heidän hyväkseen,
        huijaa vain äänet taatakseen itselleen mukavat olot ruhtinaallisella palkalla ja eduilla.

        Koska raasut persujen äänestäjät tajuavat olevansa vain "hyödyllisiä idiootteja"
        Haholle ja kumppaneille.

        Perussuomalaisten äänestäjät on aivopesty ja manipuloitu niin, ettei ne ehkä koskaan tajua olevansa hyväksikäytettyjä. Säälittää. Syrjäytyneet hyväuskoiset ihmiset ei muusta luule parannusta elämäänsä löytävänsä kuin rasismista. Toivoisi heidän ymmärtävän, ettei rasismilla valtiontaloutta hoideta eikä paranneta milliäkään kenenkään elämää.
        Kaikki on vain tyhjää puhetta ja lupausta. Perussuomalaisilla olisi ollut mahdollisuus hallituksessa ollessaan tehdä jotain, mutta e i v ä t tehneet m i t ä ä n.
        Luojan kiitos, heidän tapauksessaan.
        Siitä ei olisi hyvää seurannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisten äänestäjät on aivopesty ja manipuloitu niin, ettei ne ehkä koskaan tajua olevansa hyväksikäytettyjä. Säälittää. Syrjäytyneet hyväuskoiset ihmiset ei muusta luule parannusta elämäänsä löytävänsä kuin rasismista. Toivoisi heidän ymmärtävän, ettei rasismilla valtiontaloutta hoideta eikä paranneta milliäkään kenenkään elämää.
        Kaikki on vain tyhjää puhetta ja lupausta. Perussuomalaisilla olisi ollut mahdollisuus hallituksessa ollessaan tehdä jotain, mutta e i v ä t tehneet m i t ä ä n.
        Luojan kiitos, heidän tapauksessaan.
        Siitä ei olisi hyvää seurannut.

        Katkeraa poliittissävyistä yksinpuhelua pilaamassa ilmapiiriä, loukkaavaa toisinajatteleville.
        Kannattaa muistaa että sinun mielipiteesi on vain sinun, voit pitää sen omanasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa poliittissävyistä yksinpuhelua pilaamassa ilmapiiriä, loukkaavaa toisinajatteleville.
        Kannattaa muistaa että sinun mielipiteesi on vain sinun, voit pitää sen omanasi.

        Moni jakaa mielipiteeni :DDDDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni jakaa mielipiteeni :DDDDD

        Tällä palstalla on viisasta puhua vain omasta puolestaan,
        sinulla tuskin on valtuuksia puhua muiden puolesta.
        Ei se tee omaa mielipidettäsi yhtään paremmaksi, päin vastoin.


    • Anonyymi

      Vieläkös sinäkin täällä pyörit, vaikka jo kuusi päivää sitten ilmoitit häipyväsi,

      ei voi sinunkaan yhtään luottaa.

    • Anonyymi

      Niin justiin. Onhan joillakin tyypeillä täällä tunkitkin. OK... pitäkää toki tunkkinne, ne ruosteiset Esso-vaseliinii turhaan ruikuttavat.
      Hotkasemma mynkkikahaveet Essobaarissa. Hyyvää lähestyvää vappuriehaa.

    • Anonyymi

      Jos Suomen kansan sivistystaso on sitä, minkä täällä voi lukea, pelkään pahoin, että korona-virus ei meitä tuhoon vie, vaan sivistyksen puute.

      • Anonyymi

        Iskeekö se sivistyksen puute keuhkoihin, seuraako keuhkokuume,
        sivistyksen puutteeseen kuolevalle ei tarvittane tehohoitoa, ei rasiteta
        terveydenhoitokapasiteettia, sivistyksen puuttumiseen kuoleminen voisi olla varteenotettava vaihtoehto, jos nimittäin elämä suo vaihtoehdon valita.
        sivistymättömänä tollona voi ne viimeiset päivät olla varsin hupaisia.


    • Anonyymi

      Täällä on vahvat mielipiteet. Kaikki tiedetään paremmin kuin yksikään asiantuntija.

      • Anonyymi

        Tuola alustuksessa lukoo yhen kirijottajan nimimerki. komeesti KaikkienAlojenAsijantuntija. Silla kamulla ei ole hätä paivia näilä markkinoilla.
        ( tuuli ja paisto päivän, oli kovä työ, ilmasta kaljaa juotiin talkoisa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuola alustuksessa lukoo yhen kirijottajan nimimerki. komeesti KaikkienAlojenAsijantuntija. Silla kamulla ei ole hätä paivia näilä markkinoilla.
        ( tuuli ja paisto päivän, oli kovä työ, ilmasta kaljaa juotiin talkoisa)

        Muuta hei, eikös se ole hauskaa olla kaikkien alojen asiantuntija,
        minäkin välistä kuvittelen, että tiedän kaiken ja osaan kaiken,
        mutta lopputulos on ,
        että vaikka olen kaikkitietävä kaikkien alojen asiantuntija,
        niin jopa omasta alastani tiedän liian vähän.


    • Anonyymi

      Vihamiellinen??? Sairaat Suomessa eivät saa lääkkeitä???

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      100 prosenttisesti pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      ennen papat sanoivat pojille; tapelkaa niin saatte tupakkaa.

    • Anonyymi

      Kyllä korona pitää huolen siitä, että palsta on jouluun tultaessa melko hiljainen, eikä ole sitten edes enään näitä olan takaa pilkkaajiakaan riesana.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      133
      1343
    2. Olet aika nokkela nainen

      Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      81
      1203
    3. Älä nainen vaivu

      Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      64
      1162
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      142
      1146
    5. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      96
      1097
    6. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

      Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1031
    7. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

      Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      76
      919
    8. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

      ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49
      847
    9. Älä mene.....

      Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      56
      834
    10. Ei natsaa valitus

      Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      37
      806
    Aihe