Olenko Lesbo? Kertokaa

Hei! Olen yläaste aikana ihmetellyt, olenko Lesbo. Vanhemmat aina ovat sanoneet etten saa olla jos olisin. Että en ole heidän tytär jos olisin Lesbo tai bi. Haluaisin tietää, kosk kaveri kysyi oletko varma ettet ole Lesbo. Tää on mulle vaikea tilanne kerrottavaksi. Kaveri kysyi koska puhun naisopettajista koko ajan. Ne ovat kiinnostavia. Haluaisin niistä niinkuin kavereita. Mua ei oo kiinnostanut ikinä niinkuin seurustella naisen kaa. Olen vain kiinnostunut niiden elämästä. Ja kun nainen on raskaana niin innostun, koska tykkään vauvoista ja lapsista. Ne ovat niin söpöjä.

Mua häiritsee kun kaveri sanoo ookko varma ettet oo Lesbo. En ole kellekkään kertonut. Ja jos olisin onko se mahdollista koska olen ihastunut mun luokka laiseen poikaan.

Kertokaas. Mitä ajattelette. Jos oon niin en voi kertoa sitä kellekkään. Varsinkaan äidille(isä kuoli)

Mul ei oo hajuu mitä teen :'((mä pelkään. Kavereille puhun innostuneesti opettajista ja mun tutustuista(naisia) mutta en kaveeraa poikien kaa. Tuntuu yksinäiseltä tän aisan kanssa

Toivottavasti en sekoittanut päitä be kirjoitan vaa suoraan mitä ajattelen:)

7

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon ite lesbo ja tiedän mitä se on ja pitää sisällään. Jos oot ihastunut poikaan niin oot ihan selkee hetero. Tai sitten maksimissaan bi. Lesbo ei ihastu poikiin. Kuulostat vaan siltä että sulla on ongelmallinen kaveri. Seuraavan kerran kun se kysyy sulta että ootko lesbo niin heitäpä sille takaisin:
      ”En ole. Mutta kun kysyt tota koko ajan niin sille täytyy olla jokin erityinen syy. Sä taidat itse olla lesbo kun niin kiinnostaa. Sori mut ei kiinnosta tytöt sillee, mulla on kato jätkä kiikarissa”
      Jos ei tolla hiljene niin ei sit millään. Ihan selkeetä kiusaamista jos ei uskota kun sanotaan tolleen. Jos vielä jatkaa tota pakkomielteistä jankkaamista niin suosittelen pistämään kaverin vaihtoon. Sun kaverilla on joku persoonallisuus häiriö tai jotain ja se voi olla sulle vaarallinenkin. Löydät uuden, paremman bestiksen.

      • Kiitos<3 Ja joo sanon jos se jankuttaa sitä edelleen


    • Anonyymi

      Jos joudut sitä suomi24 kysymään niin propably yes, sorry not sorry - 15v lesbo

      • Anonyymi

        Tämäpäs😂🙈 mut joo siis kyl sen huomaa jos on 100% straight:D ja seksuaalisii suuntautumisia on yhtä monta ku on ihmisiä eli ei oo mitään hätää et tarviis itteensä luokitella mihinkää<3


      • En tarkalleen vieläkä tiedä kuka oon mutta uskallan sanoa että olen Bi, vaikka tykkäänkin edelleen tytöistä enemmän:)


    • Kiitoa kaikille, tein tän viestin ku olin täysin hukassa muutenkin kaikesta. Nyt olen ollut jo yli vuoden varma että olen Bi, mutta toisaalta mun ahdistus miehiä kohtaan aiheuttaa sen etten pysty olla heidän kanssa, ihastuin poikaan viimeksi 2v sitten, mul on lähinnä ollut näitä naisihastuksia. Äidille en koskaan voinut kertoa, mutta olen 18 ja etsin vielä itseäni.

    • Anonyymi

      No ei kai se nyt mikään lesbon merkki ole jos haluaa puhua naisten kanssa, usein on niin että naisten kanssa on helpompi puhu se kun miesten .et ole mikään lesbo mutta sinun ystäväsi kyselyt ovat hieman kyseenalaisia , voiko olla niin että hän itse on lesbo kun yrittää kysellä sinulta mikä olet. Kyllä sen itse tietää varmasti jos on lesbo,joten ole vaan ystävä niin tyttöjen kun poikienkin kanssa . Se on normaalia elämää.itse nuorena oltiin ystävättären kanssa aina yhdessä vapaa ajat ja se oli vaan hyvää ystävyyttä, myöhemmin avioiduttiin kumpikin miehen kanssa siis että jos pitää kovasti jostain ihmisestä ei ole lesboutta vaan ystävyyttä Ja kun olet ihastunut siihen poikaan niin sekin on todiste että tunnet jotain vastakkaista sukupolvea kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe