Minäkin 20000 litraa juonut, tajuan tuon asian naurettavuuden.
Perskeles, osta hyvä tarina!
44-koon kengänkuvat lattiassa ja hullu väittää Jukan kengillä (41) tehdyiksi!
20
166
Vastaukset
- Anonyymi
On se kyllä erikoinen juttu, juuuuh!
- Anonyymi
Yöllä tapahtuu kaikenalaisia yliluonnollisia asioita, annulisteilla jopa henkilöllisyydet vaihtuu.
Kannattaisi varmaan juoda muutama litra lisää, jos se siitä kirkastuisi, ei siitä ainakaan haittaa enää ole.
Aika harva taitaa panna paljonkaan painoarvoa spurgujen mittauksille kun poliisit tutkineet jälkien olevan 41 numeron kengistä ja samanlaisia kuin Jukan kengissä, toisen mallisissa vastaisi kokoa 42.- Anonyymi
Valehtelet jälleen.
- Anonyymi
Kimmo katsookin kuvaa perssilmällä, joka vetää sen verran kieroon ja pienentää. 44 muuttuu 41:ksi.
- Anonyymi
Kuinka kauan Hessu 52 on luettu annulisteihin?
Minusta Hessu oli ihan eri puolueen kaveri noin 7 vuotta sitten.
Olenko väärässä?
Milloin "kääntymys" olisi tapahtunut siinä tapauksessa että olen väärässä?- Anonyymi
Psykopekka kuvittelee olevansa milloin mikäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopekka kuvittelee olevansa milloin mikäkin.
Ei saa annulisti unta kun koko yön tehtailee noita lapsellisia ja/tai pervoaloituksiaan, onkohan itse auerska asialla. Toivottavasti, tuollainen kipuilu ja unettomuus on pedomurhaajalle oikea kohtalo.
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa annulisti unta kun koko yön tehtailee noita lapsellisia ja/tai pervoaloituksiaan, onkohan itse auerska asialla. Toivottavasti, tuollainen kipuilu ja unettomuus on pedomurhaajalle oikea kohtalo.
Mutta 44-nummeron kengänkuvat lattiassa ja Jukalla tiedetysti 41:n jalka. Täytyy olla idiootti, jos kuvittelee, että jäljet olisi tehty Jukan kengillä. Eikö totta? Vai etkö ymmärrä edes noin helppoa asiaa.
Minäkin, vanha juoppo, sen tajuan. (tänään mennyt vasta 1,5 litraa) Paljos sinulla?- Anonyymi
Hessu52 kirjoitti:
Mutta 44-nummeron kengänkuvat lattiassa ja Jukalla tiedetysti 41:n jalka. Täytyy olla idiootti, jos kuvittelee, että jäljet olisi tehty Jukan kengillä. Eikö totta? Vai etkö ymmärrä edes noin helppoa asiaa.
Minäkin, vanha juoppo, sen tajuan. (tänään mennyt vasta 1,5 litraa) Paljos sinulla?Tekstin sisällöstä päätellen, tuo 1,5 litraa on ollut Tolua...
- Anonyymi
Hessu52 kirjoitti:
Mutta 44-nummeron kengänkuvat lattiassa ja Jukalla tiedetysti 41:n jalka. Täytyy olla idiootti, jos kuvittelee, että jäljet olisi tehty Jukan kengillä. Eikö totta? Vai etkö ymmärrä edes noin helppoa asiaa.
Minäkin, vanha juoppo, sen tajuan. (tänään mennyt vasta 1,5 litraa) Paljos sinulla?Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot poliisit olis mitannu kenkäkuviot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot poliisit olis mitannu kenkäkuviot.
Nehän mittas ja sai numeroksi 44. Ja sehän riittääää-ÄÄÄÄ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot poliisit olis mitannu kenkäkuviot.
Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot annulistit olis lukeneet tutkimustulokset, tekevät jopa mehutestejä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot annulistit olis lukeneet tutkimustulokset, tekevät jopa mehutestejä :D
Taisi sillä lentävällä huppiksella olla 44:n jalka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi sillä lentävällä huppiksella olla 44:n jalka.
Voisi olla vaikka 56 numeron kenkä, on annulisteilla niin lentävä mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarviis arvailla kengän kokoa jos tollot annulistit olis lukeneet tutkimustulokset, tekevät jopa mehutestejä :D
Juu, annuliinin tekemä mehutesti oli kyllä aika mainio lajissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, annuliinin tekemä mehutesti oli kyllä aika mainio lajissaan.
mikä mehutesti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä mehutesti :D
Auer teki selissä omia verijälkitutkimuksia.
Tolla haulla löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auer teki selissä omia verijälkitutkimuksia.
Tolla haulla löytyy.Mitähän se kuvitteli todistavansa kun veri ja mehu käyttäytyvät aivan eri tavalla ja jokainen tajuaa ettei verilammikot ehdi kuivua 6 minuutissa eikä mennä patjan läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se kuvitteli todistavansa kun veri ja mehu käyttäytyvät aivan eri tavalla ja jokainen tajuaa ettei verilammikot ehdi kuivua 6 minuutissa eikä mennä patjan läpi.
Kuha vain yritti hämätä, sitä mitä teki ennenkin.
- Anonyymi
Pili on taas saanut rekistöröityä uuden pornohtavan nikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602