Erdogan ja muslimiveljeskunta.

Hän on vaarallinen muslimi joka vihaa kristittyjä ja länsimaita yli kaiken.

Valtaannousunsa jälkeen hän lavasti vallankaappauksen jonka varjolla hän murskasi vastustajansa. Satoja tuhansia opettajia, poliiseja, tuomareita ja sotilaita menettivät virkansa.
Tuhansia pidätettiin ja kidutettiin. Sadat ihmiset ovat "kadonneet".
Vaihtoehtoiset lehdet lakkautettiin ja toimittajat istuvat vieläkin tyrmissä tai on murhattu jos eivät päässeet maanpakoon.
Tässä on loistava Yle Areenan dokumentti aiheesta:
https://areena.yle.fi/1-50315975

Ette varmasti halua tukea omalta osaltanne tuota hirmuhallitsijan diktatuuria matkustamalle lomillanne sinne?

10

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas, Pattayan maksukaato ex-pertti on taas elementissään.

      • Kiitos.
        Pyrin tuomaan esiin todellisen maailman realiteetteja. Joskus kerron niistä jopa omakohtaisina kokemuksina.

        Monet ovat sitä mieltä että asioista pitäisi vaieta ja vain hyväksyä hiljaisesti kaikki tapahtuneet asiat. Muistakaamme että ne toimivat aina lähtökohtina seuraaviin.
        Uskon että tällä palstalla on muutama ihminen jolla ei ole höykäsen pöläyksen tietoa tuosta Turkin diktatuurista.
        Siksi käyttämäni pari minuuttia saattavat pudottaa pari siementä otolliseen maaperään ja kasvattaa siitä suuremmankin tiedonpuun.....


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos.
        Pyrin tuomaan esiin todellisen maailman realiteetteja. Joskus kerron niistä jopa omakohtaisina kokemuksina.

        Monet ovat sitä mieltä että asioista pitäisi vaieta ja vain hyväksyä hiljaisesti kaikki tapahtuneet asiat. Muistakaamme että ne toimivat aina lähtökohtina seuraaviin.
        Uskon että tällä palstalla on muutama ihminen jolla ei ole höykäsen pöläyksen tietoa tuosta Turkin diktatuurista.
        Siksi käyttämäni pari minuuttia saattavat pudottaa pari siementä otolliseen maaperään ja kasvattaa siitä suuremmankin tiedonpuun.....

        Sun elämäsi pariminuuttiset voi tarkistaa klikkaamalla tota idioottinimimerkkiäs jolloin jos tahtoo niin voi lukea myös laidasta laitaan sun idiotismejas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun elämäsi pariminuuttiset voi tarkistaa klikkaamalla tota idioottinimimerkkiäs jolloin jos tahtoo niin voi lukea myös laidasta laitaan sun idiotismejas.

        Onko avauksessani mahdollisesti joku asia mikä ei olisi totta ja todistettavissa?

        Pitäisikö näitä faktoja siis salata ja olla niistä hiljaa?
        Ymmärrän tietenkin islamisteja joiden riemuvoitto Erdoganin tyrannia toisinajattelijoita vastaan on massiivisesti kohdistunut.
        Islam käy "pyhää" saastaisaa sotaansa valkoista rotua kohtaan.

        Omalla vaatimattomalla persoonallani ei ole asiaan vaikuttaminen.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Onko avauksessani mahdollisesti joku asia mikä ei olisi totta ja todistettavissa?

        Pitäisikö näitä faktoja siis salata ja olla niistä hiljaa?
        Ymmärrän tietenkin islamisteja joiden riemuvoitto Erdoganin tyrannia toisinajattelijoita vastaan on massiivisesti kohdistunut.
        Islam käy "pyhää" saastaisaa sotaansa valkoista rotua kohtaan.

        Omalla vaatimattomalla persoonallani ei ole asiaan vaikuttaminen.

        Voisitko heittä pari juttua demokraattisesta Venäjästä samaan pötköön. Siinä vasta uljas maa rehellisen presidentin hallinnassa. Toki Erdogan on samanlainen nazi kuin Putina.


    • Anonyymi

      Veteleekö toi veljeskunta toisiaan, vai tyytyykö niihin vuohiin?

      • Anonyymi

        Lainsäädäntö näköjään vähän hakusessa, mutta käytäntö hyvin hanskassa.


    • Anonyymi

      Ei koskaan Turkkiin!!!!
      Yrittää murskata Euroopan......

      • Anonyymi

        Ei Turkkiin eikä mihinkään muuhunkaan muslimimaahan.


    • Anonyymi

      Aika kevyttä tuo viha on kuin vertaa esimerkiksi Laura Huhtasaareen tai muihin natsionalisteihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe