Mitä ja kenelle?
Harvoin sitä saa välittää näin ihania kuulumisia:
https://www.youtube.com/watch?v=2nlPvV9MCPw
Vaimo näyttää tosi onnelliselta ja on toki kaikkein tärkeintä!
Nyt tuli perheenlisäystä!
5
55
Vastaukset
Tässäpä kaveri joka asuu Thaimaassa ja jolla on virka siellä opettajana.
Hänellä on kiva talo, nätti vaimo, prätkä ja auto.
Elättää myös vaimonsa suvun joka asuu samassa taloudessa.
On remontoinut talonsa viimeisen päälle ja vaikuttaa hyvin tyytyväiseltä elämäänsä.
On muutenkin leppoisan tuntuinen äijä.
Yksi on kuitenkin tällä palstalla joka häntä vihaa ja inhoaa.
Arvatkaa kuka?- Anonyymi
Lerpatin se tuntuu tällaisita tosiaan ärsyytyvän, heti poistattaa normaalijärjen mukaiset viestit. Tuntuu siltä, että modet sallii vain palstalle paschaa.
- Anonyymi
ja kukahan se mode on...? mitäpä luulet.
- Anonyymi
Moi moi vaan kaikille tasapuolisesti ja asianhan ei tietenkään minulle kuulu, mutta.... onko päivää ... köh tööts ..... jätän sanomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kukahan se mode on...? mitäpä luulet.
Amalia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419