Turkkilaisten järjestäytynyt rikollisuus Suomessa.

Heidän väkivaltansa on maassamme paljon yleisempää ja voimakkaampaa kuin kaikkien moottoripyöräkerhojen harjoittama konsanaan.
Tässä on laaja artikkeli aiheen tiimoilta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6890942f-ac4c-4e72-9218-edb9e9f04e42

Tämä oikeudenkäynti tulee olemaan pitkä ja massiivinen sekä tulee maksamaan yhteiskunnallemme miljoonia euroja.

Voimme hyvin todeta että mihin maamme tarvitsee turkkilaisia jotka aiheuttavat maassamme vain pelkoa, eripuraa ja kustannuksia.
He voivat painua kaikki takaisin Turkkiin jota niin hehkuttavat.
Me osaamme taatusti paistaa pizzamme itsekin.

30

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syytettynä on kaksi suvun miesedustajaa, kaksi suomalaisnaista sekä turkkilaisia jo pidempään avustanut oululainen varatuomari.

      Onko kyseessä taas sama Alanyan suomalaisille tuttu "oululainen lupalakimies" ?

    • Anonyymi

      Mihin tarvitsemme oodineita ja hyppypotkuspesiaaleja arvoisa aloittaja?

      • Kiitän kysymyksestä.

        Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
        Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitän kysymyksestä.

        Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
        Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.

        Miks ne ryyppää itsensä hengiltä?

        Minä en pelkää sinua, päinvastoin säälin tuollaista nettikovista avaruusaiheineen ja Pattayan lumppuineen.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitän kysymyksestä.

        Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
        Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.

        Voi voi voi kyllä sinä jaksat jankutat keneltä odotat apua 15 prosenti ovat narkomani 25 prosenti alkholisti ihan naurettava Tuli mielen toinen mailmaansota Suomi oli ensin hitlerin kansa sitte venäjän kansa. Hyvä politika. Sitte tässä kirjoitta perse kersanti tuntemoton sankari. ihan vaan kysyn uskoto itse mitä kirjoitat.


    • Anonyymi

      Se yksi turkki sivuston pitäjä kirjotti että rahat on lähetetty pkklle.

      Oli sitte ottanu sen tekstin pois.

      • Anonyymi

        Ettei vaan kuitenkin Erttokanin vuohikokoelman täydentämiseen?


    • Anonyymi

      ne ovat suomen kansalaisia ja kurdeja .. pitãkä hyvänsä

    • Anonyymi

      Niin rankkoja jätkiä että oodinitkin pelkää!

      • Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
        Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
        Näin keskustelupalstat etenevät.

        " Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
        Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.

        Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
        Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
        Näin keskustelupalstat etenevät.

        " Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
        Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.

        Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.

        Oliko jollain broidi joka turkkilaisen kanssa naisimissa tuolla Pattayan palstan puolella?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
        Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
        Näin keskustelupalstat etenevät.

        " Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
        Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.

        Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.

        Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta

        Oletko sinä Suomen kansalainen? Meillä Suomessa on kaikilla luku- ja kirjoitustaito. Miksi sinä olet tullut Suomeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta

        Suomalainen ei paneskele vuohia, ei ainakaan yhtä korkealle noussut kuin Erttokani!


    • Anonyymi

      Kasvaa kiihdyvällä vauhdilla niin, että suomipoika pötkii pakoon venäjälle ja liittyy vastavallankumouksillisiin sotaan isänmaansa puolesta ajaa maasta pois vieraanvallan hallitsijat.

    • Anonyymi

      Suomalaiset Turkissa ravaavat naiset tuovat tätä rikollisjoukkoa koko ajan maahan.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti rikollisita puhutaan, voidaan ottaa esimerkiksi vaikka Odinit. Kyllä meillä on oikeakin rikollisongelma ihan omasta takaa. Ja vielä poliitikkojen tuella.

      • Anonyymi

        Mitä ne odinit ovat nyt tehneet, nainen.


    • Anonyymi

      Onko jo tiedossa kuka on tama turkkilaisia pidempaan avustanut 1955 syntynyt varatuomari?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jontit he eivät ole turkkilaisia vaan Suomen kansalainen kurdeja . miksi kirjoitatet aina turkkilaisia. http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html

        Noinko tolloja siellä KRP:ssä ollaan, ettei tajuta, että uhkasakon voi määrätä vain viranomainen esim. Markkinaoikeus. Ja sopimussakosta ei ole koskaan kuultukaan. Haloo!


    • Anonyymi

      uskomaton hyönteiset oppivat kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Onko jo linkissä mainitun ja syytteessä olevan varatuomarin nimi selvitetty. Tarvitaan yleisen edun nimissä, jotta ei kukaan viaton vahingossa käytä palveluksia.

      • Anonyymi

        On tai ei. Täällä ei nimet ole sallittuja.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe