Heidän väkivaltansa on maassamme paljon yleisempää ja voimakkaampaa kuin kaikkien moottoripyöräkerhojen harjoittama konsanaan.
Tässä on laaja artikkeli aiheen tiimoilta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6890942f-ac4c-4e72-9218-edb9e9f04e42
Tämä oikeudenkäynti tulee olemaan pitkä ja massiivinen sekä tulee maksamaan yhteiskunnallemme miljoonia euroja.
Voimme hyvin todeta että mihin maamme tarvitsee turkkilaisia jotka aiheuttavat maassamme vain pelkoa, eripuraa ja kustannuksia.
He voivat painua kaikki takaisin Turkkiin jota niin hehkuttavat.
Me osaamme taatusti paistaa pizzamme itsekin.
Turkkilaisten järjestäytynyt rikollisuus Suomessa.
30
1789
Vastaukset
- Anonyymi
Syytettynä on kaksi suvun miesedustajaa, kaksi suomalaisnaista sekä turkkilaisia jo pidempään avustanut oululainen varatuomari.
Onko kyseessä taas sama Alanyan suomalaisille tuttu "oululainen lupalakimies" ? - Anonyymi
Mihin tarvitsemme oodineita ja hyppypotkuspesiaaleja arvoisa aloittaja?
Kiitän kysymyksestä.
Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän kysymyksestä.
Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.Miks ne ryyppää itsensä hengiltä?
Minä en pelkää sinua, päinvastoin säälin tuollaista nettikovista avaruusaiheineen ja Pattayan lumppuineen. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän kysymyksestä.
Isänmaallisia ja voimakkaita ihmisiä tarvitsemme maahamme tunkeutuneita väkivaltaisia muslimeja ja kotimaisia kommunistianarkisteja hillitsemään.
Väkivaltaan on ainoa lääke riittävä vastapeloke.Voi voi voi kyllä sinä jaksat jankutat keneltä odotat apua 15 prosenti ovat narkomani 25 prosenti alkholisti ihan naurettava Tuli mielen toinen mailmaansota Suomi oli ensin hitlerin kansa sitte venäjän kansa. Hyvä politika. Sitte tässä kirjoitta perse kersanti tuntemoton sankari. ihan vaan kysyn uskoto itse mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Se yksi turkki sivuston pitäjä kirjotti että rahat on lähetetty pkklle.
Oli sitte ottanu sen tekstin pois.- Anonyymi
Ettei vaan kuitenkin Erttokanin vuohikokoelman täydentämiseen?
- Anonyymi
ne ovat suomen kansalaisia ja kurdeja .. pitãkä hyvänsä
- Anonyymi
Niin rankkoja jätkiä että oodinitkin pelkää!
Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
Näin keskustelupalstat etenevät.
" Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.
Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
Näin keskustelupalstat etenevät.
" Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.
Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.Oliko jollain broidi joka turkkilaisen kanssa naisimissa tuolla Pattayan palstan puolella?
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Turkkilainen maahamme tunkeutunut pizzanvääntäjä kysyi tuossa että uskonko siihen mitä olen kirjoittanut?
Tietysti seison sanojeni takana ja vastaväittäjäni saavat kirjoittaa uskomiansa vastakkaisia näkemyksiä jos katsovat ne tarpeellisiksi tai joku mieltä painaa.
Näin keskustelupalstat etenevät.
" Sitte tässä kirjotta perse kersanti tuntemoton sankari".
Olen ollut kansainvälisissä kriisioperaatiossa suomalaisen vääpelin vakanssilla joka on myös reserviarvoni. Siihen on vaadittu aika tavalla opiskelua sekä fyysistä ja henkistä suorituskykyä. Olen ollut myös useasti kuolemanvaarassa.
Opin tuntemaan islamistien hyvät ja huonot puolet. Hyviä puolia ei ole.Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta
Oletko sinä Suomen kansalainen? Meillä Suomessa on kaikilla luku- ja kirjoitustaito. Miksi sinä olet tullut Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysä ei oli uskontosta vaan sinusta miksi yrität kääntä asia. Koska et kestät totuuden jos olis järki pääsä et olisit vertaile Turkkilaiset ja suomalaiset. Sinä et ole edes suomalainen. Jos on europossa tulis natzit valtan he teurasta ensin suomalaiset koska suomalaiset ovat asialaisia ja he ovat sukulaisia Turkilaisihin. let ihan seka verinen provakotori Turkki on iso maa ja suomessa asuva Turkin kansalainen on noin 10 tuhatta mutta ei ole kaikki Turkilaisia Vaan Turkin kansalasia. Jossa on suur osa Kurdeja joku itse mainitsit he karkasivat suomen saivat suomen kansalaisus ja leikivet suomalaisten kansa maffia peli. Lopetta pelläili Turkilaisten kansa. Katso lähi historia sinun ajatuksen perustaja Adolf Hitler ei uskoltanut tule vastan Turkilaisetn kansa. Turki on suuri maa sanotan näin Turkki on mestaruden liigassa suomi on Amaatöri. Pela vaan oma pihasta
Suomalainen ei paneskele vuohia, ei ainakaan yhtä korkealle noussut kuin Erttokani!
- Anonyymi
Kasvaa kiihdyvällä vauhdilla niin, että suomipoika pötkii pakoon venäjälle ja liittyy vastavallankumouksillisiin sotaan isänmaansa puolesta ajaa maasta pois vieraanvallan hallitsijat.
- Anonyymi
Suomalaiset Turkissa ravaavat naiset tuovat tätä rikollisjoukkoa koko ajan maahan.
- Anonyymi
Jos oikeasti rikollisita puhutaan, voidaan ottaa esimerkiksi vaikka Odinit. Kyllä meillä on oikeakin rikollisongelma ihan omasta takaa. Ja vielä poliitikkojen tuella.
- Anonyymi
Mitä ne odinit ovat nyt tehneet, nainen.
- Anonyymi
Onko jo tiedossa kuka on tama turkkilaisia pidempaan avustanut 1955 syntynyt varatuomari?
- Anonyymi
Voi jontit he eivät ole turkkilaisia vaan Suomen kansalainen kurdeja . miksi kirjoitatet aina turkkilaisia. http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jontit he eivät ole turkkilaisia vaan Suomen kansalainen kurdeja . miksi kirjoitatet aina turkkilaisia. http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html
Mistä nää erottaa toisistaan? Kurdit haastaa riitaa, turkkilaiset sen lisäksi hässivät vuohia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jontit he eivät ole turkkilaisia vaan Suomen kansalainen kurdeja . miksi kirjoitatet aina turkkilaisia. http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html
Turkista kerrotaan, että sinäkin olet kurdi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jontit he eivät ole turkkilaisia vaan Suomen kansalainen kurdeja . miksi kirjoitatet aina turkkilaisia. http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html
Noinko tolloja siellä KRP:ssä ollaan, ettei tajuta, että uhkasakon voi määrätä vain viranomainen esim. Markkinaoikeus. Ja sopimussakosta ei ole koskaan kuultukaan. Haloo!
- Anonyymi
uskomaton hyönteiset oppivat kirjoittamaan.
- Anonyymi
Onko jo linkissä mainitun ja syytteessä olevan varatuomarin nimi selvitetty. Tarvitaan yleisen edun nimissä, jotta ei kukaan viaton vahingossa käytä palveluksia.
- Anonyymi
On tai ei. Täällä ei nimet ole sallittuja.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
