Tämä on arka aihe mutta tulee varmasti kaikille eteen kisulin tultua vanhaksi ja sairastuttua parantumattomasti. Vaihtoehtona on antaa sen kuolla luonnollisen kuoleman ja nähdä sen ehkä suuresti kärsivän.
Olen hyvin eläinrakas ja meillä oli kissa joka oli tietysti myös vaimoni ja lasteni suuri lemmikki.
Asuimme omakotitalossa pääkaupunkiseudulla ja annoimme kisun kulkea vapaasti. Se oli vietti taatusti onnellisia päiviä kunnes!!
Naapurit olivat tehneet siitä ilmiantoja koska se oli käynyt heidän lastensa hiekkalaatikoilla. Kukaan naapureistani ei tullut sanomaan siitä minulle suoraan. Pelkäsivät kai moottoripyörääni.
Tuli virallinen ukaasi että kissa on pidettävä sisällä tai pannassa ulkona ollessaan. Sehän on vapaalle kissalle hirveämpi tuomio kuin eristysvankila ihmiselle.
Tein päätöksen yhdessä vaimoni kanssa ja lopetin Kisun nopeasti ja tuskattomasti. Lapsilleni kerroin että se oli jäänyt auton alle ja hautasimme sen takapihamme metsikköön asiaan kuuluvin hartain menoin.
Toiminko mielestänne oikein vai väärin?
Kissan lopetus.
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Siis miten lopetit? Onko muu konsti nopea ja kivuton kun Vihtavuoren serti annos?
Kiitän uteliaisuudestasi mutta lopetustapaani en voine tässä kertoa koska se aiheuttaisi suurta järkytystä ja viestini varman poiston.
Joudumme siis tyytymään viralliseen versioon että Kisu jäi auton alle.
Virallinen versio on olemassa myös Nykin kaksoistornien romahtamisesta joka sekään ei ole totta....nazi kirjoitti:
Kiitän uteliaisuudestasi mutta lopetustapaani en voine tässä kertoa koska se aiheuttaisi suurta järkytystä ja viestini varman poiston.
Joudumme siis tyytymään viralliseen versioon että Kisu jäi auton alle.
Virallinen versio on olemassa myös Nykin kaksoistornien romahtamisesta joka sekään ei ole totta....Opettaja, opettaja... minä tiedän!
- No vastaapas nyt sitten Ville!
- Natsit laittoivat kaikki kissatkin kaasukammioihin!
- Noh noh; istuhan nyt siitä ja lakatkaa kaikki siitä virnistelemästä....., onko aiheen piiristä muita kysymyksiä?
- Anonyymi
Mitä sen pohtiminen hyödyttää tehty mikä tehty omiani en olisi lopettanut ja mitä tarkoitat pannassa pitämisellä? Omani ovat leikattuja,sirutettuja ja gps pannalla varustettuja välillä naapurit valittavat mutta helppo tarkistaa pannan historiasta ovatko olleet kyseisellä naapurilla yhden ainoan kerran (3 vuoden aikana) meni sen verran tiukaksi välit että ostin uudet hiekat lasten laatikkoon ja nikkaroin kannen kumpikin tyytyväisiä sen jälkeen. Eikä tietääkseni elsuja tehty.
Toivottavasti kisusi sai kivuttoman ja mukavan lähdön esim.naulapyssyllä ei se eläimen lopetus väärinkään kuitenkaan ole kunhan osaa.- Anonyymi
Naapuris hölmö, kun ei loukuttanut heti riesakissoja.Kannattaa ehdottaa sitä, voi olla useampia kissoja.
Meillä luultiin että kaksi käy pihaa sotkemassa, kun kaksi nähtiin, loukku löysi kuusi.
Ei kannet auta, hiekkaahan on laatikon vierellä, meillä myös keinualueella ja siinä kissasi kakat odottaa pientä leikkijää.Törkeää ja vastuutonta kissanpitoa jättää heitteille kulkemaan.Ja saastuttamaan muiden pihat.
Mikset ostanut näkymätöntä aitaa kissoilles,tai tarhaa?
Sillä ne pysyis sulla, kuten lemmikkien kuuluukin. Anonyymi kirjoitti:
Naapuris hölmö, kun ei loukuttanut heti riesakissoja.Kannattaa ehdottaa sitä, voi olla useampia kissoja.
Meillä luultiin että kaksi käy pihaa sotkemassa, kun kaksi nähtiin, loukku löysi kuusi.
Ei kannet auta, hiekkaahan on laatikon vierellä, meillä myös keinualueella ja siinä kissasi kakat odottaa pientä leikkijää.Törkeää ja vastuutonta kissanpitoa jättää heitteille kulkemaan.Ja saastuttamaan muiden pihat.
Mikset ostanut näkymätöntä aitaa kissoilles,tai tarhaa?
Sillä ne pysyis sulla, kuten lemmikkien kuuluukin.Kiitän lämpimästi kommenteista.
Tämä sama vapaana kulkenut kissamme oli otettu kiinni edellisessä asuinpaikassamme ja toimitettu silloin Vuosaaressa (?) toimineelle eläinfarmille.
Vaimoani oli kehoitettu etsimään kadonnutta kissaamme sieltä.
Menimme ja siellähän se pikku rääpäle värisi. Oli hulluna ilosta kun meidät näki.
Häneltä oli leikattu munat ja tatuoitu korvaan merkki kuin keskitysleireillä tehtiin.
Sanoin tuimasti että mikä helvetin oikeus teillä on raadella ja tatuoida kissaani; olette ihmissaastaa!
Kisu värisi vaimoni sylissä koko kotimatkamme ajan ja osoitti onnellisuuttaan.
Annoimme kotona hänelle suuresti rakastamiaan katkarapuja.
Kehräyksistä ja kiehnauksista ei ollut tulla loppua.
En halunnut paljon kärsineelle kisullemme enää samanlaista kohtelua.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän lämpimästi kommenteista.
Tämä sama vapaana kulkenut kissamme oli otettu kiinni edellisessä asuinpaikassamme ja toimitettu silloin Vuosaaressa (?) toimineelle eläinfarmille.
Vaimoani oli kehoitettu etsimään kadonnutta kissaamme sieltä.
Menimme ja siellähän se pikku rääpäle värisi. Oli hulluna ilosta kun meidät näki.
Häneltä oli leikattu munat ja tatuoitu korvaan merkki kuin keskitysleireillä tehtiin.
Sanoin tuimasti että mikä helvetin oikeus teillä on raadella ja tatuoida kissaani; olette ihmissaastaa!
Kisu värisi vaimoni sylissä koko kotimatkamme ajan ja osoitti onnellisuuttaan.
Annoimme kotona hänelle suuresti rakastamiaan katkarapuja.
Kehräyksistä ja kiehnauksista ei ollut tulla loppua.
En halunnut paljon kärsineelle kisullemme enää samanlaista kohtelua.Olen pitänyt natseja raakalaisina.
Nyt tämä yksilö paljasti tatuoidun kaljunsa alta inhimillisesti ajattelevan kissarakkaan ihmisen. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän lämpimästi kommenteista.
Tämä sama vapaana kulkenut kissamme oli otettu kiinni edellisessä asuinpaikassamme ja toimitettu silloin Vuosaaressa (?) toimineelle eläinfarmille.
Vaimoani oli kehoitettu etsimään kadonnutta kissaamme sieltä.
Menimme ja siellähän se pikku rääpäle värisi. Oli hulluna ilosta kun meidät näki.
Häneltä oli leikattu munat ja tatuoitu korvaan merkki kuin keskitysleireillä tehtiin.
Sanoin tuimasti että mikä helvetin oikeus teillä on raadella ja tatuoida kissaani; olette ihmissaastaa!
Kisu värisi vaimoni sylissä koko kotimatkamme ajan ja osoitti onnellisuuttaan.
Annoimme kotona hänelle suuresti rakastamiaan katkarapuja.
Kehräyksistä ja kiehnauksista ei ollut tulla loppua.
En halunnut paljon kärsineelle kisullemme enää samanlaista kohtelua.Tarinasi ei ole edes totta...kissaa ei leikkuuteta eikä tatuoida ( nykyään sirutus)ennenkun se siirtyy läytöeläintalon omistukseen,ja silloin ei entinen omistaja hakemalla sitä saa.
15 päivän aikana,pitäs omistajan huomata kissansa kadonneen.Sen jälkeen kissan omistajuus siirtyy löytöeläintalolle, ja kissa sirutetaan ja leikkuutetaan,ja sille etsitään hyvä ja vastuullinen koti jossa kissaa ei jätetä heitteille.
- Anonyymi
Lemmikkiä ei pidä koskaan päästää muiden omistamalle alueelle,eli jos se loppuu,on hyvä.
Vieraiden aluetta tulee kunnioittaa, eikö mennä tai päästetä lemmikkejä sinne.
Lemmikkit kuuluu lopettaa eläinlääkärillä,tai osaava ihminen toisella tavalla,osaava ihminen tavan tietää.Vain laillinen lopetus on ok. - Anonyymi
Tere olen itse sitä mieltä että jos on vaikka oikein kipeä kissa että se ei enää siitä
parane miksikään niin mun mielestä sille saa ihan hyvin antaa armopiikin ja sillä siisti koska se että se eläin kärsii niin se ei ole kenenkään etu kukaan ei hyödy mitään siitä asiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
