Melkoinen paikka

Hyi olkoon miten rumia akkoja teillä

31

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko ne riippatissejä kantavia akkoja

    • Anonyymi

      Yläsavolaiset ja kainuulaiset naiset ovat maan naisten pohjasakkaa, myös ulkonäöksellisesti.

      • Anonyymi

        Eipä nuo miehetkään hurmaa ulkonäöllään eikä muutenkaan vetelie mammanpoikie ja haesoot pahalle liekö vesi niin vähissä ettei oo millä peseytyä ja suussa hampaat mätänöö ei tartte ihmetellä jos naiset kiertää kaukaa nussikaa vaan niitä villisoja ette te muuta saa


      • Anonyymi

        Naiset ovat täällä kauniita,haukkujille jäänyt tiiran osa niin ovat katkeria,hyvä Hyryn naiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo miehetkään hurmaa ulkonäöllään eikä muutenkaan vetelie mammanpoikie ja haesoot pahalle liekö vesi niin vähissä ettei oo millä peseytyä ja suussa hampaat mätänöö ei tartte ihmetellä jos naiset kiertää kaukaa nussikaa vaan niitä villisoja ette te muuta saa

        Hyryn äidin omat pikkukakkiaiset eivät tiedä että vesi on hyväksi muutenkin kuin veneen alla !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo miehetkään hurmaa ulkonäöllään eikä muutenkaan vetelie mammanpoikie ja haesoot pahalle liekö vesi niin vähissä ettei oo millä peseytyä ja suussa hampaat mätänöö ei tartte ihmetellä jos naiset kiertää kaukaa nussikaa vaan niitä villisoja ette te muuta saa

        Just niin! Lätithän niille on paras paikka! 🐷


    • Anonyymi

      Hyryn naisilla on sieviä pyllyjä.

      • Anonyymi

        Näin on,ihan rotunaisia,ainahan kateelliset räkyttää.


      • Anonyymi

        Hyryn naiset ovat leveäperseisiä ja rumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyryn naiset ovat leveäperseisiä ja rumia.

        Saamatta jääneen pikku pilin vuodatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamatta jääneen pikku pilin vuodatus.

        On saat ja naitu niin perkeleesti. Sanomatta selvää että ei ole savolaisen vertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyryn naiset ovat leveäperseisiä ja rumia.

        Leviä pylly asettuu niin mukavasti noaman peälle.


    • Anonyymi

      Tuulipuvun takki, lyhyt tunika, tiukat legginnsit ja crocks-kopiot! Siinä Ylä-Kainuulaisen naisihanteen tunnusmerkit.

      • Anonyymi

        Lisää luetteloon sukupuolettomaksi kynityt hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää luetteloon sukupuolettomaksi kynityt hiukset.

        Millaiset ovat sukupuolelliset hiukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset ovat sukupuolelliset hiukset?

        Sitä olenkin aina ihmetellyt sikäläisissä naisissa, kun eivät ymmärrä, millaiset hiukset kuuluvat naiselle noin periaatteessa. Heti murrosiän jälkeen aletaan kynimään niitä hiuksia samaa tahtia kuin tulee lisäkiloja vartaloon.


      • Anonyymi

        Miten Ylä-kainuulaisen miehen tunnusmerkit? Vanha viina ja kalja haisee, myös tupakka tai nuuska, ei ehkä valkosipuli, kun ei ole muistanut syödä, vaatteet haisevat kuten myös koko olemus. Siinä naissilmälle näkemystä! 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Ylä-kainuulaisen miehen tunnusmerkit? Vanha viina ja kalja haisee, myös tupakka tai nuuska, ei ehkä valkosipuli, kun ei ole muistanut syödä, vaatteet haisevat kuten myös koko olemus. Siinä naissilmälle näkemystä! 😜

        Ei kainuulaiset miehet ällyy naisen makian päälle,hirviporukan ukot ovat paljon kiinnostavampia,joka mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Ylä-kainuulaisen miehen tunnusmerkit? Vanha viina ja kalja haisee, myös tupakka tai nuuska, ei ehkä valkosipuli, kun ei ole muistanut syödä, vaatteet haisevat kuten myös koko olemus. Siinä naissilmälle näkemystä! 😜

        Se on kumma kun ei ilman viinaa ja kaljaa sätkää pärjää täällä. Se ihmisen terveys kärsii näistä tupruttelevista ja juopoista..


    • Anonyymi

      Kun Nante palasi Keski-Euroopan matkaltaan jossa oli tutustunut kulttuuriin kaikin puolin ylä- sekä alakulttuuriin. Heti tietenkin täytyi mennä terkkariin missä lääkari tutki puukauhalla nostelemalla Nanten ulottuvuutta, hantaakin varressa oli useampia reikiä. Tutkimuksen tuloksena ilmoitettiin ettei lääketiede pysty tähän vaivaan, mutta lääkäri kirjoitti osoitteen mistä voisi käydä apua hakemassa. Nante ihmetteli miten huilun soiton opettaja voisi tähän asiaan auttaa, mutta lääkäri sanoi "siellä opetetaan sinulle oikea sormiote niin pääset kuselle".

    • Anonyymi

      Se on isokahvee ja possumunkki.

    • Anonyymi

      Nante oli sirkuksessa ja siellä yleisön joukosta pyydettiin halukkaita karhunkanssa painimaan Nante meni vuorollaan lavalle ja alkoi kova vääntö Nante sai karhusta hyvän niskalenkki otteen niin karhu kysyi "kuin paljo siulle tästä maksetaan".

    • Anonyymi

      Nante oli Keihäsmatkojen mukana etelän auringossa menomatka meni rattoisasti kun sai mahan täyteen makeaa pontikkaa mitä koneessa oli tarjolla. Perillä Palmassa täytyi sitten mennä tutustumaan kulttuuri paikkoihin, jotka oli jo etukäteen ottanut selville ja taksihan sinne vei, kun sanoi osoitteeksi San Antonio ja koordinaateiksi kansainväliset taikasanat F...F... Taksi veikin Nanten suoraan oven eteen paikkaan jossa se tavara ei ollut takkaisten takana ja ei siinä kauaa mennyt kun päästiin pesetoista yhteisymmärrykseen . Siitä vaan sitten yläkertaan ja ketineitä pois samaan aikaan liikkeenharjoittaja laittoi Primus keittimeen tulen ja siihen vesikattilan lämpenemään Nante tuumasi, että juuvaa sitte kahvithii sammaa hinttaa. Vesi tosin kaadettiin pesuvatiin ja Nante vinkattiin lähemmäksi ja alkoi ankara munapyykki ja kun kummankin pelit oli huljuteltu niin heittäyty Senjorita sänkyyn selälleen ja sanoi "porfavor" nante kielimiehenä ymmärsi, että nyt on aika asettua isojen varpaitten väliin.

    • Vieläkö läskit ja rumat naiset käy grillillä. Kuka on Kainuun lihavin

      • Anonyymi

        Eipä oo ulkopaikkakuntalaisia näkynyt,muuan Iisalmelainen.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe