Vaihtoehto palstan senssuismille!

Mitä se olisi?

Se on puhua Pattayasta, sen iloista ja riemuista. Negaa ei paikasta kuulukaan niiltä jotka siellä ovat käyneet edes piipahtamassa.
Tässä ystäväni köyhän Kallen muisteluvideo kohteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=sbReBHlzNeY

15

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senssukan karanteeniin asettaminen palstan ylläpidosta viikoksi tai pariksi voisi olla mielenkiintoinen kokeilu.

    • Anonyymi

      Juttelin täällä joskus nimimerkillä , mutten enään muista salasanaa.
      Voisin kertoa paljonkin tarinoita pattayalta.
      Ei oikein huvita täällä jakaa mitään. Täällä on typeriä tyyppejä juttelemassa zaibaa kaikesta muusta muttei pattayasta mitään.
      Facebookissa on paljon fiksuja ryhmiä missä puhutaan paikasta eikä joku apina yritä olla parempi kuin onkaan varsinkaan kun ei ole pattyalla käynytkään.

    • Anonyymi

      Virossa olisi kapakit ja kohviikit auki, vaan millä sinne pääsee?

      Tutka Tullimiehen näkee gummibaatinkin, kuulemma.

      • Anonyymi

        Tilaa on, maan oma kysyntä on 5 % tarjonnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa on, maan oma kysyntä on 5 % tarjonnasta

        Vaikka normaalisti en paljoa kapakeissa rieku, muutaman kerran vuodessa, niin nyt kun tämä on ohi niin vedän viikon kapakkikierroksen ja laivoilla kans. Aikaisintaan jouluksi Pattayalle. Eiköhän tää sitten oo kokonaan ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka normaalisti en paljoa kapakeissa rieku, muutaman kerran vuodessa, niin nyt kun tämä on ohi niin vedän viikon kapakkikierroksen ja laivoilla kans. Aikaisintaan jouluksi Pattayalle. Eiköhän tää sitten oo kokonaan ohi.

        Toivottavasti kukaan oikeasti vastusta tätä

        NEMENTO MORI

        myös senssuamalialle


    • Anonyymi

      SenssuAmalia on palstan covid 19

      Vaan paljon tappavampi

      • Palstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
        Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.

        Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQ


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Palstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
        Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.

        Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQ

        Hän haastoi aikoinaan myös Hiekkaharjun ostarille ja myös Hua Hiniin. Joku menikin sovittuun aikaan Danin baariin Hua Hiniin, mutta sankari ei tullut paikalle vaan kertoi ettei viitsinyt lähteä koska satoi vettä. Ei satanut ja sankari oli edelleen Hiekkaharjussa.
        Sai porttikiellon ostarin pubiin, koska asiakkaat ei jaksaneet kuunnella enää hänen uhoamistaan pattajan pojista.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Palstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
        Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.

        Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
        https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQ

        Jotakin tapahtui jouluna 2006 kun sossuyksiössä Hiekkaharjussa asuva jätetty alkkis yhtäkkiä päättikin asuvansa Hua Hinissä ja nimimerkki vaihtui zaphoksi ja sitä kautta numerosarjaksi. Numerosarjamies (ilmeisesti Aku Ankan Karhukoplasta otti numerosarjan mutta muisti sen väärin) sitten haastoi kaikki pattajan pojat taistoon. Huassa asuu joku tuttunsa joka suostuu skannaamaan pari kuittia per vuosi tuolta, tai sitten tämä hiekkaharjun tyyppi kopioi, tulostaa ja skannaa niitä itse netistä. Thaimaassa hän ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotakin tapahtui jouluna 2006 kun sossuyksiössä Hiekkaharjussa asuva jätetty alkkis yhtäkkiä päättikin asuvansa Hua Hinissä ja nimimerkki vaihtui zaphoksi ja sitä kautta numerosarjaksi. Numerosarjamies (ilmeisesti Aku Ankan Karhukoplasta otti numerosarjan mutta muisti sen väärin) sitten haastoi kaikki pattajan pojat taistoon. Huassa asuu joku tuttunsa joka suostuu skannaamaan pari kuittia per vuosi tuolta, tai sitten tämä hiekkaharjun tyyppi kopioi, tulostaa ja skannaa niitä itse netistä. Thaimaassa hän ei ole.

        Senssulta on nähtävästi poistettu suora oikeus poistaa haluamiaan viestejä.
        Ylläpito on huomioinut mielisairautensa ja kehottaneet varmaankin häntä hakeutumaan pikaiseen hoitoon.
        En usko että se enää auttaisi.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Senssulta on nähtävästi poistettu suora oikeus poistaa haluamiaan viestejä.
        Ylläpito on huomioinut mielisairautensa ja kehottaneet varmaankin häntä hakeutumaan pikaiseen hoitoon.
        En usko että se enää auttaisi.

        Jos on vuosia nähnyt vaivaa jonkun paikan takia missä ei ole koskaan käynyt ja trollaa tuntemattomia ihmisiä niin ei sitä ihan terveeksikään voi sanoa.
        Se on luonut hahmoja rakentanut niille elämän tarinat jotta voi vihata esim, sinua jota ei tunne.
        ps. tutkii netin välityksellä pattayaa ja thaimaata voidakseen trollata.
        Ajatelkaa jos oisi käyttänyt tämän ajan johonkin hyödylliseen.
        Vaikka olisi tienannut vain 10 e tunnissa olisi tiennanut noin puoli miljoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on vuosia nähnyt vaivaa jonkun paikan takia missä ei ole koskaan käynyt ja trollaa tuntemattomia ihmisiä niin ei sitä ihan terveeksikään voi sanoa.
        Se on luonut hahmoja rakentanut niille elämän tarinat jotta voi vihata esim, sinua jota ei tunne.
        ps. tutkii netin välityksellä pattayaa ja thaimaata voidakseen trollata.
        Ajatelkaa jos oisi käyttänyt tämän ajan johonkin hyödylliseen.
        Vaikka olisi tienannut vain 10 e tunnissa olisi tiennanut noin puoli miljoonaa.

        Klikkaa sinistä nasua ja arvioi tienesti hänelle samalla kaavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikkaa sinistä nasua ja arvioi tienesti hänelle samalla kaavalla.

        Kolmessa minuutissa saa idiootin aktivoitua.


    • Anonyymi

      Vain Niuvanniemen suljetulla

      Tiedetään kuinka kilju kusettaa

      Lattialle ennenkuin jalat kantaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe