Mitä se olisi?
Se on puhua Pattayasta, sen iloista ja riemuista. Negaa ei paikasta kuulukaan niiltä jotka siellä ovat käyneet edes piipahtamassa.
Tässä ystäväni köyhän Kallen muisteluvideo kohteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=sbReBHlzNeY
Vaihtoehto palstan senssuismille!
15
65
Vastaukset
- Anonyymi
Senssukan karanteeniin asettaminen palstan ylläpidosta viikoksi tai pariksi voisi olla mielenkiintoinen kokeilu.
- Anonyymi
Juttelin täällä joskus nimimerkillä , mutten enään muista salasanaa.
Voisin kertoa paljonkin tarinoita pattayalta.
Ei oikein huvita täällä jakaa mitään. Täällä on typeriä tyyppejä juttelemassa zaibaa kaikesta muusta muttei pattayasta mitään.
Facebookissa on paljon fiksuja ryhmiä missä puhutaan paikasta eikä joku apina yritä olla parempi kuin onkaan varsinkaan kun ei ole pattyalla käynytkään. - Anonyymi
Virossa olisi kapakit ja kohviikit auki, vaan millä sinne pääsee?
Tutka Tullimiehen näkee gummibaatinkin, kuulemma.- Anonyymi
Tilaa on, maan oma kysyntä on 5 % tarjonnasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa on, maan oma kysyntä on 5 % tarjonnasta
Vaikka normaalisti en paljoa kapakeissa rieku, muutaman kerran vuodessa, niin nyt kun tämä on ohi niin vedän viikon kapakkikierroksen ja laivoilla kans. Aikaisintaan jouluksi Pattayalle. Eiköhän tää sitten oo kokonaan ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka normaalisti en paljoa kapakeissa rieku, muutaman kerran vuodessa, niin nyt kun tämä on ohi niin vedän viikon kapakkikierroksen ja laivoilla kans. Aikaisintaan jouluksi Pattayalle. Eiköhän tää sitten oo kokonaan ohi.
Toivottavasti kukaan oikeasti vastusta tätä
NEMENTO MORI
myös senssuamalialle
- Anonyymi
SenssuAmalia on palstan covid 19
Vaan paljon tappavampiPalstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.
Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQ- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Palstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.
Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQHän haastoi aikoinaan myös Hiekkaharjun ostarille ja myös Hua Hiniin. Joku menikin sovittuun aikaan Danin baariin Hua Hiniin, mutta sankari ei tullut paikalle vaan kertoi ettei viitsinyt lähteä koska satoi vettä. Ei satanut ja sankari oli edelleen Hiekkaharjussa.
Sai porttikiellon ostarin pubiin, koska asiakkaat ei jaksaneet kuunnella enää hänen uhoamistaan pattajan pojista. - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Palstamme ämmä haastoi aikoinaan kaikki meidät Pattaya- fanit perjantaisin Helsingin Makkaratolle tappelemaan.
Kutsuisin haasteen esittäjää mielisairaaksi. Tämä oli kuitenkin täyttä totta.
Tässä kuitenkin päivänne piristeeksi akkojen tappelua, menkööt senssu noiden kanssa flaidaamaan:
https://www.youtube.com/watch?v=wIG-HL5zxyQJotakin tapahtui jouluna 2006 kun sossuyksiössä Hiekkaharjussa asuva jätetty alkkis yhtäkkiä päättikin asuvansa Hua Hinissä ja nimimerkki vaihtui zaphoksi ja sitä kautta numerosarjaksi. Numerosarjamies (ilmeisesti Aku Ankan Karhukoplasta otti numerosarjan mutta muisti sen väärin) sitten haastoi kaikki pattajan pojat taistoon. Huassa asuu joku tuttunsa joka suostuu skannaamaan pari kuittia per vuosi tuolta, tai sitten tämä hiekkaharjun tyyppi kopioi, tulostaa ja skannaa niitä itse netistä. Thaimaassa hän ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin tapahtui jouluna 2006 kun sossuyksiössä Hiekkaharjussa asuva jätetty alkkis yhtäkkiä päättikin asuvansa Hua Hinissä ja nimimerkki vaihtui zaphoksi ja sitä kautta numerosarjaksi. Numerosarjamies (ilmeisesti Aku Ankan Karhukoplasta otti numerosarjan mutta muisti sen väärin) sitten haastoi kaikki pattajan pojat taistoon. Huassa asuu joku tuttunsa joka suostuu skannaamaan pari kuittia per vuosi tuolta, tai sitten tämä hiekkaharjun tyyppi kopioi, tulostaa ja skannaa niitä itse netistä. Thaimaassa hän ei ole.
Senssulta on nähtävästi poistettu suora oikeus poistaa haluamiaan viestejä.
Ylläpito on huomioinut mielisairautensa ja kehottaneet varmaankin häntä hakeutumaan pikaiseen hoitoon.
En usko että se enää auttaisi.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Senssulta on nähtävästi poistettu suora oikeus poistaa haluamiaan viestejä.
Ylläpito on huomioinut mielisairautensa ja kehottaneet varmaankin häntä hakeutumaan pikaiseen hoitoon.
En usko että se enää auttaisi.Jos on vuosia nähnyt vaivaa jonkun paikan takia missä ei ole koskaan käynyt ja trollaa tuntemattomia ihmisiä niin ei sitä ihan terveeksikään voi sanoa.
Se on luonut hahmoja rakentanut niille elämän tarinat jotta voi vihata esim, sinua jota ei tunne.
ps. tutkii netin välityksellä pattayaa ja thaimaata voidakseen trollata.
Ajatelkaa jos oisi käyttänyt tämän ajan johonkin hyödylliseen.
Vaikka olisi tienannut vain 10 e tunnissa olisi tiennanut noin puoli miljoonaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on vuosia nähnyt vaivaa jonkun paikan takia missä ei ole koskaan käynyt ja trollaa tuntemattomia ihmisiä niin ei sitä ihan terveeksikään voi sanoa.
Se on luonut hahmoja rakentanut niille elämän tarinat jotta voi vihata esim, sinua jota ei tunne.
ps. tutkii netin välityksellä pattayaa ja thaimaata voidakseen trollata.
Ajatelkaa jos oisi käyttänyt tämän ajan johonkin hyödylliseen.
Vaikka olisi tienannut vain 10 e tunnissa olisi tiennanut noin puoli miljoonaa.Klikkaa sinistä nasua ja arvioi tienesti hänelle samalla kaavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klikkaa sinistä nasua ja arvioi tienesti hänelle samalla kaavalla.
Kolmessa minuutissa saa idiootin aktivoitua.
- Anonyymi
Vain Niuvanniemen suljetulla
Tiedetään kuinka kilju kusettaa
Lattialle ennenkuin jalat kantaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384
