Voitko aavistaa hymyni syyn? Oletko se sinä vai joku muu?
Hymyilyttää
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin aavistaa, olet vähintäänkin ihastunut minuun.
- Anonyymi
Pidän peukkuja että hän välittäisi susta. Tämäkin ap. )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän peukkuja että hän välittäisi susta. Tämäkin ap. )
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Voin
- Anonyymi
Toivoisin olevani syypää sun hymyysi ☺
- Anonyymi
Aamulla ajattelin yhtä miestä ja samalla aurinko tuli pilven takaa. Se sai minut hymyilemään.
- Anonyymi
Ai sä huomasit....nyt muakin hymyilyttää
🤗 - Anonyymi
Voin aavistaa ja näen jo mielessäni vienon ihanan hymysi jossa silmäsi ja kasvosi myös loistaa🥰
Mies juuri sinulle tämä! 😊- Anonyymi
Hyvä, että tiedät.
- Anonyymi
Yhtä lailla aloittajan kysymys hymyilyttää mua.Hymyilen aavistellen kaikkea hassua mitä kysyjä tarkoittaakaan;)
- Anonyymi
Hymyily kertoo ihmisen onnellisuudesta. Hymy voi tartuttaa hyvää oloa muille, mutta se voi myös ärsyttää.
Voi hymyillä itsekseen, kun muistaa hyvän jutun eikä voi olla hymyilemättä.
Ketjun avaaja tietysti tarkoitti ihastumisesta johtuvaa hymyilyä. Pelkkä ihastuminen voi saada hymyn aikaan ja sitä myötä paljon myönteistä ajattelua ja tekemistä.
On ihmisiä, jotka sanovat, että he eivät ole koskaan rakastuneet. Heillä on jäänyt elämästä paljon pois hyvää.
Tunteita ei voi koskettaa, mutta niillä voi koskettaa!- Anonyymi
Aivan, kaikki eivät kohtaa hyväntuulista ihmistä samalla viivalla. Kuinka vaikeaa olla esim samoissa ympyröissä, duuneissa, koska ilmapiiri viestii kaikkea muuta kuin mitä itse haluaa viestittää.
Tunteita myös aistitaan ja vaistotaan erilaisin sykäyksin, koskee myös palstakirjoituksia!
- Anonyymi
Hymyn kuin muun mielen ilmaisun voi tulkita ihan väärin.
Samakin ihminen kokee eri aikoina hyvinkin eri tavalla toisten ilmeitä, tunteiden ilmauksia. Yleensä hyvällä mielellä aistii ihmisten elkeet myönteisesti eikä muiden kielteisetkään kommentit pilaa hyvää päivää.
Voiko kiukkuinen ja äreä ihminen voida olla pilaamatta muiden päivää? Tietenkin joku äreä hissukka hiirityyppi voi hiljaa äristä eikä kukaan kiinnitä häneen huomiota. Tai johonkin aina kiukkuisena esiintyvään ihmisen käyttäytymiseen on totuttu niin, että se ei vaikuta.
Tuntemattomien ihmisten kohtaamiset on eri juttu ja niiden vaikutuksia jokainen suodattaa omalla yksilöllisellä tavalla. Toiset ovat herkempiä kuin toiset myös aistimaan toisten tuntemuksia, mutta voivat kyllä tulkita ne väärinkin. - Anonyymi
Minua taas itkettää. :((((
- Anonyymi
Onko sinulla siihen selvä syy vai muutenko vain itkettää? Ei itkuun tarvitse olla edes syytä, voi itkeä muuten vain. Itku puhdistaa mieltä. Itku on ihmisen oikeus purkaa tunteita, ilmaista itseään.
Jotkut itkevät yksikseen, kun eivät muuten kehtaa. Toiset itkevät aidosti muiden seurassa. Ja onhan niitä ollut ainakin joskus itkijänaisia, jotka ovat opettaneet ihmisiä itkemään, tyhjentämään mieltä.- Anonyymi
Kyllä siihen ihan syy on. Hän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siihen ihan syy on. Hän!
Oletko pettynyt vai ikävissäkö itket? Ikävä kyllä saa kaipauksen syvällisiä tunteita aikaan, joskus ne voivat jopa tuntua melkein fyysisinä kipuina. Toisaalta tunteminen on tärkeää, myös ne kivuliaat tunteet. Elämä olisi tyhjää ja yksitotista, jos ei voisi tunteilla.
Kaikella on aikansa, myös eri tuntemisten jaksoilla. Aika auttaa kaikessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pettynyt vai ikävissäkö itket? Ikävä kyllä saa kaipauksen syvällisiä tunteita aikaan, joskus ne voivat jopa tuntua melkein fyysisinä kipuina. Toisaalta tunteminen on tärkeää, myös ne kivuliaat tunteet. Elämä olisi tyhjää ja yksitotista, jos ei voisi tunteilla.
Kaikella on aikansa, myös eri tuntemisten jaksoilla. Aika auttaa kaikessa.Pettynyt mutta silti ikävissänikin :(
- Anonyymi
"Itku pitkästä ilosta"? Lapsena koin tuon sanonnan, että rangaistaan, jos iloitsee liikaa.
"Kyllä aurinko paistaa risukasaan" luo taas toivoa toivottomuuteen.
Eli valoa ja pimeyttä vuorotellen, jotta muistaisi aina että elämä ei ole ruusuilla tanssimista, mutta ei aina myös mudan syövereissä rämpimistä. - Anonyymi
Luulen, että se on joku mu. Mutta livessä asiat on oikeasti eikä täällä palstalla. Kuvittele rauhassa ja rakasta ketä rakastat. Rakastetaan me toisiamme sitten joskus livessä, jos hyvin käy.
Aavistelen että omaa itseäsi hymyät.
- Anonyymi
Mikä aloitus tai kommentti?
- Anonyymi
Hymysi syy on se toinen nainen, on tullut selväksi jo.
- Anonyymi
Hymyilyttää minun loistavat ideat mitkä aion toteuttaa. En voi nyt nukkua kun en halua missata ainutlaatuista tilaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilyttää minun loistavat ideat mitkä aion toteuttaa. En voi nyt nukkua kun en halua missata ainutlaatuista tilaisuutta.
Oletko ihan terve? Sinulla ei ole sitäpaitsi paljoa aikaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on enemmän kuin teillä yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa on enemmän kuin teillä yhteensä.
Kuolen pian, että se siitä ajasta. :)
- Anonyymi
Mikä toinen? Mulla olisi kymmeniä muita tarjokkaita ja ketään heistä en halua, haluan ainostaan hänet/sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolen pian, että se siitä ajasta. :)
Miksi niin kävisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja juu tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja juu tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne ideat on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä toinen? Mulla olisi kymmeniä muita tarjokkaita ja ketään heistä en halua, haluan ainostaan hänet/sut.
Kaipaatko miaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko miaa?
En, en todellakaan.
- Anonyymi
Taidan ehkä, aavistaa ☺️ hymysi syyn. Minä jatkoin leikkiä, joku muu aloitti!💃🕺
- Anonyymi
Onkohan se nyt noin ihan kuitenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se nyt noin ihan kuitenkaan?
Sormipullujoeko
- Anonyymi
Sä oot sellnen myhäilijä, hymyilet ihan hyvää oloasi!
- Anonyymi
Jonkun muun takia hymyilet. Et sä mua kuitenkaan oikeasti halua.
- Anonyymi
Mä hymyilen sitten, kun nähdään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464830Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1731302Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2541021