Hymyilyttää

Anonyymi

Voitko aavistaa hymyni syyn? Oletko se sinä vai joku muu?

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin aavistaa, olet vähintäänkin ihastunut minuun.

• Anonyymi

Pidän peukkuja että hän välittäisi susta. Tämäkin ap. )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän peukkuja että hän välittäisi susta. Tämäkin ap. )

Kiitos samoin.

• Anonyymi

Voin

• Anonyymi

Toivoisin olevani syypää sun hymyysi ☺

• Anonyymi

Aamulla ajattelin yhtä miestä ja samalla aurinko tuli pilven takaa. Se sai minut hymyilemään.

• Anonyymi

Ai sä huomasit....nyt muakin hymyilyttää
      🤗

• Anonyymi

Voin aavistaa ja näen jo mielessäni vienon ihanan hymysi jossa silmäsi ja kasvosi myös loistaa🥰
      Mies juuri sinulle tämä! 😊

• Anonyymi

Hyvä, että tiedät.

• Anonyymi

Yhtä lailla aloittajan kysymys hymyilyttää mua.Hymyilen aavistellen kaikkea hassua mitä kysyjä tarkoittaakaan;)

• Anonyymi

Hymyily kertoo ihmisen onnellisuudesta. Hymy voi tartuttaa hyvää oloa muille, mutta se voi myös ärsyttää.

Voi hymyillä itsekseen, kun muistaa hyvän jutun eikä voi olla hymyilemättä.

Ketjun avaaja tietysti tarkoitti ihastumisesta johtuvaa hymyilyä. Pelkkä ihastuminen voi saada hymyn aikaan ja sitä myötä paljon myönteistä ajattelua ja tekemistä.

On ihmisiä, jotka sanovat, että he eivät ole koskaan rakastuneet. Heillä on jäänyt elämästä paljon pois hyvää.

Tunteita ei voi koskettaa, mutta niillä voi koskettaa!

• Anonyymi

Aivan, kaikki eivät kohtaa hyväntuulista ihmistä samalla viivalla. Kuinka vaikeaa olla esim samoissa ympyröissä, duuneissa, koska ilmapiiri viestii kaikkea muuta kuin mitä itse haluaa viestittää.

Tunteita myös aistitaan ja vaistotaan erilaisin sykäyksin, koskee myös palstakirjoituksia!

• Anonyymi

Hymyn kuin muun mielen ilmaisun voi tulkita ihan väärin.

Samakin ihminen kokee eri aikoina hyvinkin eri tavalla toisten ilmeitä, tunteiden ilmauksia. Yleensä hyvällä mielellä aistii ihmisten elkeet myönteisesti eikä muiden kielteisetkään kommentit pilaa hyvää päivää.

Voiko kiukkuinen ja äreä ihminen voida olla pilaamatta muiden päivää? Tietenkin joku äreä hissukka hiirityyppi voi hiljaa äristä eikä kukaan kiinnitä häneen huomiota. Tai johonkin aina kiukkuisena esiintyvään ihmisen käyttäytymiseen on totuttu niin, että se ei vaikuta.

Tuntemattomien ihmisten kohtaamiset on eri juttu ja niiden vaikutuksia jokainen suodattaa omalla yksilöllisellä tavalla. Toiset ovat herkempiä kuin toiset myös aistimaan toisten tuntemuksia, mutta voivat kyllä tulkita ne väärinkin.

• Anonyymi

Minua taas itkettää. :((((

• Anonyymi

Onko sinulla siihen selvä syy vai muutenko vain itkettää? Ei itkuun tarvitse olla edes syytä, voi itkeä muuten vain. Itku puhdistaa mieltä. Itku on ihmisen oikeus purkaa tunteita, ilmaista itseään.

Jotkut itkevät yksikseen, kun eivät muuten kehtaa. Toiset itkevät aidosti muiden seurassa. Ja onhan niitä ollut ainakin joskus itkijänaisia, jotka ovat opettaneet ihmisiä itkemään, tyhjentämään mieltä.

• Anonyymi

Kyllä siihen ihan syy on. Hän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siihen ihan syy on. Hän!

Oletko pettynyt vai ikävissäkö itket? Ikävä kyllä saa kaipauksen syvällisiä tunteita aikaan, joskus ne voivat jopa tuntua melkein fyysisinä kipuina. Toisaalta tunteminen on tärkeää, myös ne kivuliaat tunteet. Elämä olisi tyhjää ja yksitotista, jos ei voisi tunteilla.

Kaikella on aikansa, myös eri tuntemisten jaksoilla. Aika auttaa kaikessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko pettynyt vai ikävissäkö itket? Ikävä kyllä saa kaipauksen syvällisiä tunteita aikaan, joskus ne voivat jopa tuntua melkein fyysisinä kipuina. Toisaalta tunteminen on tärkeää, myös ne kivuliaat tunteet. Elämä olisi tyhjää ja yksitotista, jos ei voisi tunteilla.

Kaikella on aikansa, myös eri tuntemisten jaksoilla. Aika auttaa kaikessa.

Pettynyt mutta silti ikävissänikin :(

• Anonyymi

"Itku pitkästä ilosta"? Lapsena koin tuon sanonnan, että rangaistaan, jos iloitsee liikaa.
      "Kyllä aurinko paistaa risukasaan" luo taas toivoa toivottomuuteen.
      Eli valoa ja pimeyttä vuorotellen, jotta muistaisi aina että elämä ei ole ruusuilla tanssimista, mutta ei aina myös mudan syövereissä rämpimistä.

• Anonyymi

Luulen, että se on joku mu. Mutta livessä asiat on oikeasti eikä täällä palstalla. Kuvittele rauhassa ja rakasta ketä rakastat. Rakastetaan me toisiamme sitten joskus livessä, jos hyvin käy.

• Aavistelen että omaa itseäsi hymyät.

• Anonyymi

Mikä aloitus tai kommentti?

• Anonyymi

Hymysi syy on se toinen nainen, on tullut selväksi jo.

• Anonyymi

Hymyilyttää minun loistavat ideat mitkä aion toteuttaa. En voi nyt nukkua kun en halua missata ainutlaatuista tilaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilyttää minun loistavat ideat mitkä aion toteuttaa. En voi nyt nukkua kun en halua missata ainutlaatuista tilaisuutta.

Oletko ihan terve? Sinulla ei ole sitäpaitsi paljoa aikaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on enemmän kuin teillä yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on enemmän kuin teillä yhteensä.

Kuolen pian, että se siitä ajasta. :)

• Anonyymi

Mikä toinen? Mulla olisi kymmeniä muita tarjokkaita ja ketään heistä en halua, haluan ainostaan hänet/sut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolen pian, että se siitä ajasta. :)

Miksi niin kävisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ja juu tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ja juu tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne ideat on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä toinen? Mulla olisi kymmeniä muita tarjokkaita ja ketään heistä en halua, haluan ainostaan hänet/sut.

Kaipaatko miaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaatko miaa?

En, en todellakaan.

• Anonyymi

Taidan ehkä, aavistaa ☺️ hymysi syyn. Minä jatkoin leikkiä, joku muu aloitti!💃🕺

• Anonyymi

Onkohan se nyt noin ihan kuitenkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se nyt noin ihan kuitenkaan?

Sormipullujoeko

• Anonyymi

Sä oot sellnen myhäilijä, hymyilet ihan hyvää oloasi!

• Anonyymi

Jonkun muun takia hymyilet. Et sä mua kuitenkaan oikeasti halua.

• Anonyymi

Mä hymyilen sitten, kun nähdään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      207
      5160
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4830
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2759
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2358
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1992
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1861
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      173
      1302
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1021
    Aihe