Siis en oo varma. Räpläsin klitaa, ja kuuntelin musiikkia. Sitten yhtäkkiä tuli semmonen nopee väristys ja mun silmät really aukes isommaksi :D mutta en sit tiiä oliko se vielä orgasmi. Se Meni ohi n. 5 sekunnissa mutta hyvälle se tuntu. Jos se oli, nii se oli mun eka orkku. Ehkä odotin vähän enemmän. Millaisia oli teiän ekat orkut?
Sainko orgasmin?
8
296
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit vaan kiihottua
- Anonyymi
Pls vastatkaa joku muukin tarviin vastauksia! Miltä orgasmi sit tuntuu?
- Anonyymi
Jos saat organ, sitä ei voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Joo sä vaa kiihotuit ei muuta
- Anonyymi
Tuommoinenko asia pitäis jäädä mieleen ???? Muistan eka orkkuni täsmälleen yhtä hyvin kuin ensimmäisen aivastukseni, yskäisyni tai haukotukseni
- Anonyymi
Kyllä minä muistan oikein elävästi ekan orkkuni.
Tapahtui kylpyammeessa n. 11-12-vuotiaana. Kikkelin pesu meni vähän pitkäksi,
ja ankaran hinkkaamisen jälkeen tapahtui jotain joka tuntui niin fuckin' hyvältä.
Kylpy alkoi sitten olla jokapäiväistä. Vanhukset varmaan tiesi missä mennään,
muttei ne koskaan sanonu mitään.
niiku naapurin homous kun ilmestyin ovelle pesäpallomailan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94847Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634457- 443749
- 193402
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343318Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h443173No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol453100- 512780
- 422515
- 452259