Siis en oo varma. Räpläsin klitaa, ja kuuntelin musiikkia. Sitten yhtäkkiä tuli semmonen nopee väristys ja mun silmät really aukes isommaksi :D mutta en sit tiiä oliko se vielä orgasmi. Se Meni ohi n. 5 sekunnissa mutta hyvälle se tuntu. Jos se oli, nii se oli mun eka orkku. Ehkä odotin vähän enemmän. Millaisia oli teiän ekat orkut?
Sainko orgasmin?
8
148
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit vaan kiihottua
- Anonyymi
Pls vastatkaa joku muukin tarviin vastauksia! Miltä orgasmi sit tuntuu?
- Anonyymi
Jos saat organ, sitä ei voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Joo sä vaa kiihotuit ei muuta
- Anonyymi
Tuommoinenko asia pitäis jäädä mieleen ???? Muistan eka orkkuni täsmälleen yhtä hyvin kuin ensimmäisen aivastukseni, yskäisyni tai haukotukseni
- Anonyymi
Kyllä minä muistan oikein elävästi ekan orkkuni.
Tapahtui kylpyammeessa n. 11-12-vuotiaana. Kikkelin pesu meni vähän pitkäksi,
ja ankaran hinkkaamisen jälkeen tapahtui jotain joka tuntui niin fuckin' hyvältä.
Kylpy alkoi sitten olla jokapäiväistä. Vanhukset varmaan tiesi missä mennään,
muttei ne koskaan sanonu mitään.
niiku naapurin homous kun ilmestyin ovelle pesäpallomailan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174736
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2002578Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291605- 211369
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221305Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1461081
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924