Sukelluskurssi Pattayalla.

Taannoin pistin pienet tyttäreni kurssille jonne innolla lähtivätkin. Suomalainen firma johon oli täysi luotto. Hintaa en enää muista.
Teoriatunnit olivat firman tiloissa ja laiteharjoittelu Jompparin hotellin altaalla. Istuin itse rannalla tämän ajan.

Päätin joutessani tepsutella vaihtamaan rahaa kioskiin jossa Pattikselta tuleva tie kääntyy rannalle. Vaihdoin tapani mukaan 500 € koska vain niitä olin rahavyössäni mukaani tuonut. Niistä sai silloin hieman paremman kurssinkin.

Rahanvaihtolikka oli tummakulmainen, palavasilmäinen ja nauravainen. Höpöttelimme niitä näitä pitkän tovin.
Tokaisi sitten suoraan että hänen työvuoronsa loppuu aivan kohta ja sitten hän on vapaa.
Kävelimme rantapaikalleni ja tilasimme pientä syötävää.

Olimme juuri ottamassa toisiimme ihokontaktia hieromalla neniämme vastakkain kun tyttäreni saapuivat.
Vanhempi heistä kysyi:
- No mistä sä nyt ton löysit?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuosta tuli mieleen kun joskus 2000 kävin sukelluskurssin Kyprokselta käsin Välimerellä. Vaimo ja lapset jäivät hotellille. Vene oli hidas ja matka oli pitkä. Saksalaiset parikymppiset tyttöset istuivat veneessä vastapäätä. Oikein nätti tummaverikkö hyvillä luomuhinkeillä oli toinen. Aloin jututtaa tyttöjä ja he osasivat hyvää englantia. Juttu luisti niin hyvin että aloin kiinnostua tuosta tummaveriköstä ja hän minusta. Olinhan atleettinen nuorimies tuolloin. Jutut meni niin vihjaileviksi hänen kanssaan että puolijöpö alkoi jo pömpöttää sukelluspuvun lahkeessa. Tyttö oli vielä bikineissään.

Siitä sitten herrasmiehenä aloin auttaa hänelle sukelluspukua päälle ja hän kääntyi selin minuun päin. Silloin näin sen. Hänellä oli niin karvainen selkä kuin Chuck Norrisilla. Sinne katosi samantien pömpötykseni ja kiinnostus koko tyttöön. En pystynyt hetkeen edes puhumaan. Ei tarvinnut sopia treffejä sitten kajuuttaan eikä rannalle.

• Anonyymi

Dejavuu .............................

• Anonyymi

On sullakin lerppa yks tarina. Muistan sen ulkoa. Se menee näin: "Noh apinatemppeli on apinatemppeli". Sitten sulla on Thaimaasta myös kuva. Siinä oli puinen muki ja silakkalaatikko Helkamauunin luukun päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sullakin lerppa yks tarina. Muistan sen ulkoa. Se menee näin: "Noh apinatemppeli on apinatemppeli". Sitten sulla on Thaimaasta myös kuva. Siinä oli puinen muki ja silakkalaatikko Helkamauunin luukun päällä.

Dejavuu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• Anonyymi kirjoitti:

Dejavuu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kiitoksia karvatarinasta..... ;-)

Välimeren rantojen tyttöset ovat usein hyvinkin karvoitettuja.
        Siihen on vain osattava suhtautua.
        Vaihtoehtoja on tasan kaksi; hyväksyä tai hylätä.

• Anonyymi

Suomessa tuo sukellusharrastus tökkää kylmiin ja elottomiin vesistöihimme.
      Pattayalla ei tarvita märkäpukuja ja jotain kaloja ja merenelämää näkee joka sukelluksella. Hinnatkin ovat alle puolet suomihinnoista.

• Anonyymi

Tuo ei ole sukeltamista mistä puhuit. Sukeltajat käyttää pukuja monesta syystä. Aina.
        Saarille pitää mennä tai riutoille. Mantereen rannoilla ei ole mitään. Pitää tietää mestat.

Lähimmät sukelluskelpoiset saaret Pattayalta on vartin speed boatin matkan päässä.

Kaveri on ahkera sukeltaja ollut ikänsä. He kokoaa sellaisen 8 hengen ryhmän ja puksuttelee vanhan kalastuslaivan näköisellä paatilla turneelle, joka kestää muutaman päivän.

Laivassa nukutaan ja syödään, siellä on varapullot yms varusteet. Repussa on omia eväitä, laivassa vettä ja perustarpeet. Kalaa otetaan merestä syötäväksi. Käyvät jonkun yön nukkumassa saarella ja hakemassa lisätarpeita.

Parhaat Siaminlahden sukellusmestat löytyy suht keskeltä sitä. Näin kertoi pro sukeltaja, joka työskentelee stadissa sairaalan teho-osaston sairaanhoitajana.

Tuollainen muutaman päivän retki maksaa noin 300 euroa. Noille retkille ei oteta aloittelijoita mukaan, koska se ei ole mikään sukelluskurssi. Kurssit on sitten erikseen.

Kävin 2013 nelipäiväisen vapaasukelluskurssin Taolla. Brittiläinen vetäjä. 5500 bahtia. Suurin osa kurssista oli rentoutumisharjoituksia kelluessa. Rentona ei kuluta happea niin paljoa. Sukeltaessa pitää olla sitten yhtä rentona ja paineistaa rauhassa. Viimeisenä päivänä kokeiltiin mihin kantti riittää. Minulla se riitti vain 18 metrin syvyyteen. Jotkut kävi syvemmällä.

T 2010

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ole sukeltamista mistä puhuit. Sukeltajat käyttää pukuja monesta syystä. Aina.
        Saarille pitää mennä tai riutoille. Mantereen rannoilla ei ole mitään. Pitää tietää mestat.

Lähimmät sukelluskelpoiset saaret Pattayalta on vartin speed boatin matkan päässä.

Kaveri on ahkera sukeltaja ollut ikänsä. He kokoaa sellaisen 8 hengen ryhmän ja puksuttelee vanhan kalastuslaivan näköisellä paatilla turneelle, joka kestää muutaman päivän.

Laivassa nukutaan ja syödään, siellä on varapullot yms varusteet. Repussa on omia eväitä, laivassa vettä ja perustarpeet. Kalaa otetaan merestä syötäväksi. Käyvät jonkun yön nukkumassa saarella ja hakemassa lisätarpeita.

Parhaat Siaminlahden sukellusmestat löytyy suht keskeltä sitä. Näin kertoi pro sukeltaja, joka työskentelee stadissa sairaalan teho-osaston sairaanhoitajana.

Tuollainen muutaman päivän retki maksaa noin 300 euroa. Noille retkille ei oteta aloittelijoita mukaan, koska se ei ole mikään sukelluskurssi. Kurssit on sitten erikseen.

Kävin 2013 nelipäiväisen vapaasukelluskurssin Taolla. Brittiläinen vetäjä. 5500 bahtia. Suurin osa kurssista oli rentoutumisharjoituksia kelluessa. Rentona ei kuluta happea niin paljoa. Sukeltaessa pitää olla sitten yhtä rentona ja paineistaa rauhassa. Viimeisenä päivänä kokeiltiin mihin kantti riittää. Minulla se riitti vain 18 metrin syvyyteen. Jotkut kävi syvemmällä.

T 2010

Tytöillä oli sitten kolmas kurssipäivä.
        Kokoonnuimme Pattayan laiturille jossa oli sukelluskerhon laiva / vene- mikä lie.
        Toki menin mukaan vahtimaan koska tytöt olivat alaikäisiä. Minusta ei maksua veloitettu.
        Mukana oli vajaa kymmenen sukeltajaa.

Prutkuttelimme sitten tunnin- pari jonkun saaren kylkeen jossa porukka sukelteli muistaakseni 2 kertaa.
        Minulle tarjottiin snorklausvehkeitä joilla polskuttelin pari minsaa ja könysin sitten yläkannelle ottamaan mollikkaa.

Näitä sukelluspäiviä oli 2 tai 3 ja viimeisen paluumatkalla kurssin opettaja tenttasi tytöiltä "loppukokeen" tietoja. Vanhemmalle myönnettiin tuo OWD- kortti.
        Nuorin ei sitä saanut koska ei ollut uskaltanut ottaa sukelluksissa maskia pois ja puhaltaa sitä sitten tyhjäksi. Siitä tuli hylky.

Oli Joulun aatto tai aaton aatto. Kurssille osallistui myös alle 30- kymppinen suomalaisnainen joka oli yksin matkalla. Olimme tietysti puhelleet hänen kanssaan niitä näitä. Oletti minut poikamieheksi ja yritti iskeä minua kysyessään että mitä puuhastelemme illalla ja josko voisimme mennä jonnekin yhdessä?

Enhän minä mikään poikamies ollut koska tummakulmainen rahanvaihtokiskan likka oli luvannut tulla työvuoronsa päätteeksi hotelliimme.

• Anonyymi

Thaimaassa olen tavannut useita mukavia suomalaisia neitoja.
      Ei ole ollut hiekkaa värkeissä ja muutenkin ihania ihmisiä.
      Fiksut naiset matkustaa aasiassa, Suomessakin on sitten reissun jälkeen tapailtu.
      Ps. thaikuistakin tykkään , mutta ulkonäön ja seksin suhteen eteläamerikan neidot on voittajia.

• Anonyymi

Samoin. Suomalaisissa nuorissa naisissa on seikkailijan verta ja suomalaista sisua. He ei ole lähteneet seksituristeiksi, kuten esim britti ja jenkkitytöt, jotka panettaa itseään jokaisella vastaantulevalla nuorella miehellä. Minun mielestä se ei ole kansalaisuudesta kiinni niinkään paljon kuin yksilön persoonasta. Omalla TOP kymmenen kertalaaki-listalla on ykkösenä ja kakkosena thaimaalainen, 3-4 sijoilla suomalainen, 4-5 sijalla venäläinen, 6 sijalla virolainen, 7 saksalainen, 8 moldovialainen ja sitten taas pari suomalaista jakavat 9 ja 10 sijoituksen.
        Ehdoton ykkössija menee thaikulle joka otti kaverinsa mukaan kimppaan. Kahdesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Suomalaisissa nuorissa naisissa on seikkailijan verta ja suomalaista sisua. He ei ole lähteneet seksituristeiksi, kuten esim britti ja jenkkitytöt, jotka panettaa itseään jokaisella vastaantulevalla nuorella miehellä. Minun mielestä se ei ole kansalaisuudesta kiinni niinkään paljon kuin yksilön persoonasta. Omalla TOP kymmenen kertalaaki-listalla on ykkösenä ja kakkosena thaimaalainen, 3-4 sijoilla suomalainen, 4-5 sijalla venäläinen, 6 sijalla virolainen, 7 saksalainen, 8 moldovialainen ja sitten taas pari suomalaista jakavat 9 ja 10 sijoituksen.
        Ehdoton ykkössija menee thaikulle joka otti kaverinsa mukaan kimppaan. Kahdesti.

Hannoverissa iloisessa talossa oli hyvä meininki. Asiakkaita oli vähän ja se oli tehty sellaiseksi yökerhon tyyppiseksi se mesta, sillä erotuksella että tytöt olivat sukkanauhoihin ja läpinäkyvään silkkiin pukeutuneita.

Tytöt otti reippaasti drinkkiä talon puolesta, musiikki soi ja kukaan ei vongannut asiakkaita tarjoamaan mitään ylihintaisia paukkuja, vaan sai siinä seurustella ja valkata ihan vapaasti.

250 euron ravintolalasku / pääsylippu sisälsi yhden tytön ja kaikki juomat mitä itse joit. Valkkasin sellaisen hoikan todella iloisen biletytön, joka joi viskiä kuin irlantilainen merimies.

Siitä siirryttiin sellaiseen jakuzzihuoneeseen jonka seinät oli peiliä ja sielläkin oli poppikoneet ja allas kuumana ja vaahdotettuna. Vieressä oli sänky, kuten Thaimaan saippuamestoissakin.

Ei ollut ilmeisesti aikarajaa, eikä kiirettä. Rauhassa siinä kylvettiin viskilasit kourassa ennen muita toimenpiteitä.

Erittäin asiallinen systeemi, eikä mikään kellon tuijotus tai ryöstömesta, jollaisia löytyy Euroopasta monesta maasta. Vironkin iloiset talot oli aikoinaan paljon turvallisempia ja reilumpia kuin esimerkiksi Pariisin, jossa ulkomaalainen asiakas ryöstetään lähes aina.

T 2010

• Anonyymi kirjoitti:

Heh heh...., kiitoksia herroille.
        Kansallisuuksien pistäminen panoparemmuusjärjestykseen on yksilökohtaista mutta tietysti sitä ei voine tehdä ilman omakohtaisia kokemuksia....

Eiköhän siinä kuitenkin hieman fiilispohjalta aina lähdettäne?
        Pattayalla on erittäin runsaasti tarjolla myös venakoita ja muita itäblokin kaunottaria.
        Pitkiä ovat säärensä ja hekumallisia muotonsa.
        Kuitenkaan en ole heihin sortunut vaan olen valinnut seurani pikkubaareissa työskentelevistä lättänenäisistä persjalkaisista thailikoista..... :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannoverissa iloisessa talossa oli hyvä meininki. Asiakkaita oli vähän ja se oli tehty sellaiseksi yökerhon tyyppiseksi se mesta, sillä erotuksella että tytöt olivat sukkanauhoihin ja läpinäkyvään silkkiin pukeutuneita.

Tytöt otti reippaasti drinkkiä talon puolesta, musiikki soi ja kukaan ei vongannut asiakkaita tarjoamaan mitään ylihintaisia paukkuja, vaan sai siinä seurustella ja valkata ihan vapaasti.

250 euron ravintolalasku / pääsylippu sisälsi yhden tytön ja kaikki juomat mitä itse joit. Valkkasin sellaisen hoikan todella iloisen biletytön, joka joi viskiä kuin irlantilainen merimies.

Siitä siirryttiin sellaiseen jakuzzihuoneeseen jonka seinät oli peiliä ja sielläkin oli poppikoneet ja allas kuumana ja vaahdotettuna. Vieressä oli sänky, kuten Thaimaan saippuamestoissakin.

Ei ollut ilmeisesti aikarajaa, eikä kiirettä. Rauhassa siinä kylvettiin viskilasit kourassa ennen muita toimenpiteitä.

Erittäin asiallinen systeemi, eikä mikään kellon tuijotus tai ryöstömesta, jollaisia löytyy Euroopasta monesta maasta. Vironkin iloiset talot oli aikoinaan paljon turvallisempia ja reilumpia kuin esimerkiksi Pariisin, jossa ulkomaalainen asiakas ryöstetään lähes aina.

T 2010

Seuraavassa numerossa kai kuulemme itse sukeltamisesta jotain .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ei ole kokemusta eteläamerikan neidoista. Ilmeiseti et ole myöskään tummempia tyttöjä saattanut kiusalliseen tilanteeseen.
        Ilmeisisti kokemuksesi naisten suhteen on rajallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"He ei ole lähteneet seksituristeiksi, kuten esim britti ja jenkkitytöt"

Juuri silloin kun kävin Taolla sen vapaasukelluskurssin, niin olin majoittuneena rivitalon tyylisessä huoneistohotellissa.

Naapurissa oli neljä kaksvitosta sporttisen näköistä komeaa jenkkipoikaa, jotka oli saalistamassa naisia. Thaikkunaisiahan ei Taolla ole laisinkaan tarjolla, mutta nämä pojat saalistivatkin turistityttöjä.

Iltaelämään valmistautuivat pihaterassilla ottaen vähän pohjajuomaa. Osallistuin siihen vaiheeseen kitaran kera muutamana iltana ja veivattiin jenkkiklassikkoja kuorossa.

Pojilla kävi jokaisella flaksi joka ikinen ilta. Monasti vielä parikin kertaa illassa. Vertailivat siinä sitten testosteroria uhkuen kokemuksiaan. He kaatoivat kaikenmaalaiset tyttöset tuosta vaan, niin että melkein tuli ikävä omaa nuoruutta.

Saaret on nuorison temmellyskenttiä. Siellä ei keski-ikäisellä miehellä ole saumaa tyttösten suhteen. Minulla olikin poikamiehenä ollessani tapana viedä "omat eväät" mukanani saariretkille.

Kerran olin Chumphonissa sporttaamassa. Hotellini kivijalassa oli joku pieni putiikki, jota piti nätti tyttö, jonka kanssa tuli vähän ohimennen juteltua.

Kapsäkkini kanssa olin sitten siitä lähdössä saarille ja odottelin kyytiä kadun varressa. Tyttö tuli haikeana kysymään että lähdetkö sä nyt? Sanoin joo meen saarille ainakin viikoksi. Tyttö sanoi ok mä tuun mukaan. Heitti sen leikillään.

Sanoin että kyllä sä voit tulla mutta mites kauppa? Sanoi että nyt kesällä täällä ei ole asiakkaita, että ihan sama ja hänen sisko voi tulla siksi aikaa päivystämään putiikkia. Kyyti tuli ja käytiin tytön kämpältä hakemassa hänen tarpeensa ja ei muuta kuin lautalle.

T 2010

• Anonyymi

Toi on yleistä aina on ollut matkalle seuraa tyrkyllä. Mielellään lähtevät farangin rahoilla lomalle. Hyvällä tuurilla saavat maksumiehen pidemmäksi aikaa hunolla tuurilla ilmaisen loman.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1198
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      153
      1158
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1085
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      986
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      47
      907
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      828
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      800
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      775
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      722
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      721
    Aihe