Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen.
Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valtaosassa tapauksista vaietaan.
Suurin osa rikoksista tapahtuu petoksien muodossa ravintoloissa joissa ylilaskutetaan ja jos niistä rohkenee suunsa avata niin sinut ympäröi 3- 4 miehen hiljainen joukko. Nämä saavat sinut uskomaan että laskun loppusumma on sittenkin oikea. Kyseessä on kuitenkin väkivallalla uhaten suoritettu ryöstö.
Katuryöstöistä saat lukea vain aniharvoin uutisissa.
Miksi näin?
Koska niistä ilmoitetaan vain hyvin harvoin jollei ole kyseessä sairaalahoitoa vaativa pahoinpitely. Poliisi ei niistä tiedota koska runsas uutisointi vähentäisi turismia.
Toki poliisiasemalle voi mennä. Siellä kolme- neljä kyttää lätkivät korttia ja kehottavat ryyppäämään vähemmän.
Jos ryöstetty omaisuus on huomattava niin hänen on saatava vakuutusyhtiötään varten kopio rikosilmoituksesta. Pitkin hampain se sitten annetaan.
Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?
9
306
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ilmeisesti vahingossa kirjoittanut Pattayan juttuja Alanyan palstalle. Siellä varmaan kännisiä rättivääpeleitä ryöstellään.
- Anonyymi
Nuorena merimiehenä Corpus Christissä 1971 :(
- Anonyymi
Tänään Finnair tuo Alanyasta suomalaisnaisia "poikaystävineen".
- Anonyymi
Ravintoloiden ja muiden yrittäjien kahden eri hinnaston ylläpitäminen on myös ryöstöä. Yrittäjät laatikoon hinnastonsa siten, että se on riittävä hinta myös turistilta. Tällöin riittää yksi hinnasto, joka on aina sama paikallisille, osa-aikaisille asukkaille ja turisteille. Tämän kahden hinnaston ylläpitämisen lisäksi Alanyassa ryöstetään turisteja siten että turistin kilo on 600-700 grammaa.
Kaksihintajärjestelmä on voimassa lukuisissa maissa.
Karkeinta se on Kuubassa jossa on käytössä paikallinen peso ja turistipeso. Ero ostovoimassa on kymmenkertainen.
Muistan ainakin Espanjan ja Thaimaan vesipuistot mutta niistä ilmoitetaan kassan vieressä olevilla hinnastoilla. Paikalliset pääsevät n. puolet halvemmalla.
Tämä on nähdäkseni aivan oikein; emmehän me turistit ole verovaroillamme osallistuneet näiden laitosten rakentamiskustannuksiin.
Sama järjestelmä myös Suomeenkin. Maahamme tunkeutuneilta muslimijoukoilta tuplahinta kaikkien tapahtumien yms. sisäänpääsystä.
Alanyassa on aivan yleistä että turistin laskuun lisätään ylimääräistä ohi hinnaston.
Sen suoritusta valvotaan uhkaamalla väkivallalla. Islamistit tekevät sen aina. Väkivalta tai sillä uhkaaminen on heille jokapäiväistä leipää.
Näissä tilanteissa auttaa taatusti kun huutaa kurkku suorana poliisia. Jo vain lasku oikenee mutta siihen kippolaan ei sitten enää kannata mennä... :-)- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kaksihintajärjestelmä on voimassa lukuisissa maissa.
Karkeinta se on Kuubassa jossa on käytössä paikallinen peso ja turistipeso. Ero ostovoimassa on kymmenkertainen.
Muistan ainakin Espanjan ja Thaimaan vesipuistot mutta niistä ilmoitetaan kassan vieressä olevilla hinnastoilla. Paikalliset pääsevät n. puolet halvemmalla.
Tämä on nähdäkseni aivan oikein; emmehän me turistit ole verovaroillamme osallistuneet näiden laitosten rakentamiskustannuksiin.
Sama järjestelmä myös Suomeenkin. Maahamme tunkeutuneilta muslimijoukoilta tuplahinta kaikkien tapahtumien yms. sisäänpääsystä.
Alanyassa on aivan yleistä että turistin laskuun lisätään ylimääräistä ohi hinnaston.
Sen suoritusta valvotaan uhkaamalla väkivallalla. Islamistit tekevät sen aina. Väkivalta tai sillä uhkaaminen on heille jokapäiväistä leipää.
Näissä tilanteissa auttaa taatusti kun huutaa kurkku suorana poliisia. Jo vain lasku oikenee mutta siihen kippolaan ei sitten enää kannata mennä... :-)kaksihintajärjestelmä tiedostettuna ja ennakkoon ilmoitettuna on aivan eri asia kuin turkkilaisen salakavala kierous.
- Anonyymi
Nainen on tappanut mieskaverinsa paloitellut ja polttanut pihallaan palakerrallan ja havittänyt, tuhkatkin.
- Anonyymi
Onnellinen loppu turkkilaisen kanssa seurustelusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellinen loppu turkkilaisen kanssa seurustelusta?
Nasu kuitenkin taisi selvitä. Selittä katkeruuden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
