Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?

Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen.
Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valtaosassa tapauksista vaietaan.
Suurin osa rikoksista tapahtuu petoksien muodossa ravintoloissa joissa ylilaskutetaan ja jos niistä rohkenee suunsa avata niin sinut ympäröi 3- 4 miehen hiljainen joukko. Nämä saavat sinut uskomaan että laskun loppusumma on sittenkin oikea. Kyseessä on kuitenkin väkivallalla uhaten suoritettu ryöstö.

Katuryöstöistä saat lukea vain aniharvoin uutisissa.
Miksi näin?
Koska niistä ilmoitetaan vain hyvin harvoin jollei ole kyseessä sairaalahoitoa vaativa pahoinpitely. Poliisi ei niistä tiedota koska runsas uutisointi vähentäisi turismia.

Toki poliisiasemalle voi mennä. Siellä kolme- neljä kyttää lätkivät korttia ja kehottavat ryyppäämään vähemmän.
Jos ryöstetty omaisuus on huomattava niin hänen on saatava vakuutusyhtiötään varten kopio rikosilmoituksesta. Pitkin hampain se sitten annetaan.

9

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti vahingossa kirjoittanut Pattayan juttuja Alanyan palstalle. Siellä varmaan kännisiä rättivääpeleitä ryöstellään.

    • Anonyymi

      Nuorena merimiehenä Corpus Christissä 1971 :(

    • Anonyymi

      Tänään Finnair tuo Alanyasta suomalaisnaisia "poikaystävineen".

    • Anonyymi

      Ravintoloiden ja muiden yrittäjien kahden eri hinnaston ylläpitäminen on myös ryöstöä. Yrittäjät laatikoon hinnastonsa siten, että se on riittävä hinta myös turistilta. Tällöin riittää yksi hinnasto, joka on aina sama paikallisille, osa-aikaisille asukkaille ja turisteille. Tämän kahden hinnaston ylläpitämisen lisäksi Alanyassa ryöstetään turisteja siten että turistin kilo on 600-700 grammaa.

      • Kaksihintajärjestelmä on voimassa lukuisissa maissa.
        Karkeinta se on Kuubassa jossa on käytössä paikallinen peso ja turistipeso. Ero ostovoimassa on kymmenkertainen.

        Muistan ainakin Espanjan ja Thaimaan vesipuistot mutta niistä ilmoitetaan kassan vieressä olevilla hinnastoilla. Paikalliset pääsevät n. puolet halvemmalla.
        Tämä on nähdäkseni aivan oikein; emmehän me turistit ole verovaroillamme osallistuneet näiden laitosten rakentamiskustannuksiin.

        Sama järjestelmä myös Suomeenkin. Maahamme tunkeutuneilta muslimijoukoilta tuplahinta kaikkien tapahtumien yms. sisäänpääsystä.

        Alanyassa on aivan yleistä että turistin laskuun lisätään ylimääräistä ohi hinnaston.
        Sen suoritusta valvotaan uhkaamalla väkivallalla. Islamistit tekevät sen aina. Väkivalta tai sillä uhkaaminen on heille jokapäiväistä leipää.
        Näissä tilanteissa auttaa taatusti kun huutaa kurkku suorana poliisia. Jo vain lasku oikenee mutta siihen kippolaan ei sitten enää kannata mennä... :-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kaksihintajärjestelmä on voimassa lukuisissa maissa.
        Karkeinta se on Kuubassa jossa on käytössä paikallinen peso ja turistipeso. Ero ostovoimassa on kymmenkertainen.

        Muistan ainakin Espanjan ja Thaimaan vesipuistot mutta niistä ilmoitetaan kassan vieressä olevilla hinnastoilla. Paikalliset pääsevät n. puolet halvemmalla.
        Tämä on nähdäkseni aivan oikein; emmehän me turistit ole verovaroillamme osallistuneet näiden laitosten rakentamiskustannuksiin.

        Sama järjestelmä myös Suomeenkin. Maahamme tunkeutuneilta muslimijoukoilta tuplahinta kaikkien tapahtumien yms. sisäänpääsystä.

        Alanyassa on aivan yleistä että turistin laskuun lisätään ylimääräistä ohi hinnaston.
        Sen suoritusta valvotaan uhkaamalla väkivallalla. Islamistit tekevät sen aina. Väkivalta tai sillä uhkaaminen on heille jokapäiväistä leipää.
        Näissä tilanteissa auttaa taatusti kun huutaa kurkku suorana poliisia. Jo vain lasku oikenee mutta siihen kippolaan ei sitten enää kannata mennä... :-)

        kaksihintajärjestelmä tiedostettuna ja ennakkoon ilmoitettuna on aivan eri asia kuin turkkilaisen salakavala kierous.


    • Anonyymi

      Nainen on tappanut mieskaverinsa paloitellut ja polttanut pihallaan palakerrallan ja havittänyt, tuhkatkin.

      • Anonyymi

        Onnellinen loppu turkkilaisen kanssa seurustelusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnellinen loppu turkkilaisen kanssa seurustelusta?

        Nasu kuitenkin taisi selvitä. Selittä katkeruuden.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe