Keskustelun....
Aattelin aloittaa uuden
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aletaanpa rupattelemaan.
Kävin äsken katsomassa katiskan, ei niin mitään.- Anonyymi
Sääli. Pari sinttiä ois saanu tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli. Pari sinttiä ois saanu tulla.
Muutamasta ahvenesta olisin ollut mielissäni, haukia en halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamasta ahvenesta olisin ollut mielissäni, haukia en halua.
Sitten et ole ehta savolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ole ehta savolainen.
En todellakaan. Tykkääkö savolaiset isommista petokaloista, minä vaan ahvenista, kuhista ja siioista.
- Anonyymi
Uskovaiset on perseestä
- Anonyymi
Nyt on laitettu oikein aivonystyrät työhön. Parasta pöytään 🤭
- Anonyymi
Sanokaa suoraan vaa että olette yksinäisiä ja haluatte kaverin.
Tottahan toki haluan kaverin. Tosin en ole yksinäinen... kaikki ystäväni ovat tyhjäpäitä ja siksi haluan kaverin palstalta.. kjeh kjeh.
On vaan kivaa turista sellaisten kanssa joiden vastauksia ei osaa ennakoida.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tottahan toki haluan kaverin. Tosin en ole yksinäinen... kaikki ystäväni ovat tyhjäpäitä ja siksi haluan kaverin palstalta.. kjeh kjeh.
On vaan kivaa turista sellaisten kanssa joiden vastauksia ei osaa ennakoida.Eli tän palstan nimi pitäis olla, etsin juttukaveria?
Tää oli suhdepalsta, muttei oo enää. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
On vaan kivaa turista sellaisten kanssa joiden vastauksia ei osaa ennakoida.Saat turista, kunhan et purista väärästä paikasta.
Anonyymi kirjoitti:
Eli tän palstan nimi pitäis olla, etsin juttukaveria?
Tää oli suhdepalsta, muttei oo enää.Ensinnäkin olemme Keskustelupalstalla, osiossa Suhteet, osiossa Tunteet ja sen alta Ikävä. Joten kun pelkkä monologi ei kiinnosta, niin tarvii kaverin joka vastailee jotta voisi kutsua keskusteluksi. Tämän kaveri voi olla mies tai nainen ja toivoakseni omaa mielipiteitä, jopa niitä omastani eriäviä.
Anonyymi kirjoitti:
Saat turista, kunhan et purista väärästä paikasta.
Lupaan ja vannon että näppini pidän erossa.😇
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lupaan ja vannon että näppini pidän erossa.😇
Kyllä sinä vain sitä samaa provoplaatua olet, yksinäisen miehen fantasiahahmoja.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä vain sitä samaa provoplaatua olet, yksinäisen miehen fantasiahahmoja.
Kykenen monenlaiseen keskusteluun. Pitkiin ja syvällisiin. Trala-trolleihin ja provoihin. En ole yksioikoinen. Alkaa vaan ottaa päähän noi muutaman sanan kommentoiat joilla ei tunnu olevan kuitenkaan mitään sanottavaa.
Tyhjäntäyttäjiä.. kun ei ole muutakaan. Itse syyllistynyt siihen myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352119Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501567- 1711535
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2681318Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961194- 2031122
- 651074
- 811059