Tasoja rikotaan toinen toisensa perään. Ei mitään mahdollisuutta enää pörssin laskuun. Jäi minulta rikastumatta tässä elämässä ja se on väärin.
Turha toivoa enää pörssin laskua
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kauppalehden keskustelufoorumilta löydät romahdusta toivovia kohtalotovereita.
- Anonyymi
Aloittelijat täällä hosuu näemmä taasen , malttia , tulee ISO romahdus.
- Anonyymi
Turhaa se toivominen on, siinä olet oikeassa.
Mutta romahduksen reuna lähestyy. Aletaan olla sen verran korkeissa indekseissä ja se yhdistettynä nykyiseen volatiliteettiin on aika vahva ennuste romahduksesta.
Tuleeko se ensi viikolla vai vasta kolmen kuukauden päästä... Emme voi tietää. - Anonyymi
Ainakin rahastojen ja pörssien yleiskäyrien mukaan syvin notkahdus oli maaliskuussa ja nyt ollaan kiivetty jo koronakriisiä edeltävän huipun puoliväliin,
Ainakin tässä vaiheessa korona näyttäisi aiheuttaneen V-muotoisen notkahduksen, tosin eihän sitä tiedä jos tästä mennäänkin alaspäin ja tulisikin W-muotoinen, tai jopa \/\_______ -muotoinen... - Anonyymi
Humattavaa laskua on odotettavissa syksyyn mennessä
- Anonyymi
USA pörssi on auki vappupäivänäkin. Siellähän on erilaisia indeksejä joten kopsaan tähän klo 19.50 tilanteen:
Dow 30 -2,50%
S&P 500 -2,88%
Nasdaq -3,39%
Russell 2000 -5,32%
Ensi viikolla odotettavissa korjausliikettä, tällä kerralla reippaasti alaspäin.
Aiemmin Japanin ja Australian pörssi meni näin:
Nikkei 225 -2,84%
S&P/ASX 200 -5,01% - Anonyymi
Juna peruuttaa asemalle, joka on täynnä ahdistuneita tuulitakkeja. Tuulitakit poimitaan kyytiin, jonka jälkeen juna peruuttaa rotkoon. Rotkon pohjalla juna tyhjennetään tuulitakeista ja salonkivaunuun istuvat sikariportaan miehet. Sitten puksutellaan kohti uusia huippuja.
- Anonyymi
Mitä yritit sössöttää?
- Anonyymi
Voi sinua. Minulla on vielä paljon ostoksia tekemättä, mutta onneksi on aikaakin, ennenkuin oikein todella noustaan....toivottavasti.
Jos maanantaina hypätään, niin sitten jää minullakin loput hankkimatta. Kilpaostoihin en koskaan lähde mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504