Oisko teillä mitää vinkkejä keskustelun ylläpitämiseen ja aloittamiseen? Antakaa hyvii juttuaiheita!

Moi! Oon tällänen 17v ujo poika. Mä oon tutustunu yhtee tyttöö vuosi sitten. Me ollaan nyt hyvii ystävii. Mulla on sellanen ongelma, et mä oon tosi huono pitää keskustelua yllä tai keksii jutteluaiheita. Kyl mä ihan perus harrastuksista, koulusta ja tälläsist perus, mut mä oon vähä ujo keskustelussa. Oisko teillä antaa jotai vinkkejä keskustelun ylläpitämiseen? Ja pystyisitteks antaa jotai hyvii keskusteluaiheita?

Olisin kiitollinen, jos tulee asiallisia kommentteja ja joku antais vinkkejä ja keskusteluaiheita!

10

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa keskustella hänen mielenkiinnon kohteistaan, koska silloin hän saattaa pitää helpommin keskustelua yllä.

    • Anonyymi

      Puolet ajasta voit rauhassa jutella siitä, mikä itseäsikiinnostaa, sehän on tasapuolista.
      Yleensäkään keskustelunaiheet eivät ole niin super jännittäviä kuin ajatellaan. Juttele koulusta, harrastuksista, suunnitelmista, haaveista.
      Jutteletko juttelemisen ilosta vai koitatko viedä suhdetta jotenkin intiimiksi?

    • ei keskustelua voi pakottaa.

      keskustelun pitää olla vuorovaikutteista, ei se ole sinun tehtäväsi pitää sitä yllä, kyllä sen pitäisi tapahtua luonnostaan jos teillä synkkaa.... joten ei taida synkata.

    • Anonyymi

      Koita puhuu sun omista mielenkiinnon kohteista ja vastata sille pidemmin ku muutamalla sanalla jos se kysyy jotain. Mä ite tykkään kertoo mu päivästä ja mitä kaikkee oon tehny ja yleensä sillon seki ihminen alkaa kertoo sen omasta päivästä.

      • Anonyymi

        Ja jos oot huono juttelee sen kaa ni voit koittaaa tehä sen kaa jotai yhessä vaikka pelata tai jotai sellasta.


    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä jotain yhdessä niin on aina jokin puheenaihe ja voitte välissä keskustella jostain muusta

    • Anonyymi

      älä stressaa ja älä suunnittele miten juttelet, vaan ole oma itsesi ja juttu menee siten kun menee... ole rentona ja kyllä se susta pitää sellaisena kun olet jos vaan se sun kanssa pomppii..

    • Anonyymi

      Yks hyvä tapa on puhua vaikka ft itellä ainakin kulkee juttu paremmin sillee. Yks hyvä tapa on myös vaikka suunnitella joku kiva retki tai jokin ja yhdistää siihen teidän yhteisiä mielenkohteita tai jos tyttö asuu kaukana matka sinne tai tyttö sinne sekä kokeilkaa jotain uutta tämä auttaa tai vanhoista muistosta on hyvä puhua tai luokaa uusia.

    • Anonyymi

      Jos se kysyy sulta jotain niin vastaa vähän enemmän kuin "joo" tai "ei" tai "huomenna" jne.... Se odottaa sun jakavan mielipiteitäsi ja kysyvän vastakysymyksen. Ei sen tarvii mitään ihmeellistä olla, jotain mitä mieleen tulee.

    • Anonyymi

      "Mulla on sellanen ongelma, et mä oon tosi huono pitää keskustelua yllä tai keksii jutteluaiheita. Kyl mä ihan perus harrastuksista, koulusta ja tälläsist perus, mut mä oon vähä ujo keskustelussa."

      KYSYINKÖ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe