tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön ja hellyyden... Toivoisin että näkisit sen ja pelkään että näet. Öisin tunnen ikävän kipuna kehossani. Tämän tunteen, jota en voi jakaa kenenkään kanssa. Olen surullinen siitä, että luet minut joskus väärin. Minä vain janoan seuraasi, vuorovaikutusta kanssasi, sinun näkemistäsi. Hillitsen itseni joka päivä näiden tunteiden äärellä ja se sattuu.
Kirjoitin sinulle koska
41
971
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hillitse niin saamme vihdoin toisemme! Siis jos vain haluat. Sinua olen odottanut kokoajan.
- Anonyymi
Näitkö minut tänään?
- Anonyymi
En nähnyt häntä tänään.
- Anonyymi
Näin. Nainen sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Nainen sivusta.
Missä näit hänet tarkalleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadulla ja tiellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä utopiakuplassa te haahuilette kun sinäkin sivusta huutelevalta kyselet missä näki.
Sinulle umpi tuntematon nainen on jonkun miehen nähnyt vaikka R kioskin luona niin mitä sinä sillä tiedolla teet?
- Anonyymi
Minä en taas näe kaivattuani milloinkaan. Ehkä se on tosiaan helpompaa. Hulluksihan sitä tulisi jos joutuisi joka päivä peittämään tunteensa hänen edessään.
- Anonyymi
Ei niistä silmälaseista ole hyötyä jos niitä ei käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niistä silmälaseista ole hyötyä jos niitä ei käytä.
Tää ei ollu multa 😇
- AnonyymiUUSI
Jaa jaa lirahtaako sulla kun tunneryöppy vyöryy. No ei se niin nokon ole
- Anonyymi
Kirjoitit? Minne?
- Anonyymi
Ei sinun sitä pelätä tarvitse jos näen sinusta mitä tunnet minua kohtaan. Ei siinä ole mitään pahaa. Olen pahoillani jos näen sinut väärin. Suojelen vain itseäni ettet satuta minua. Aika vähän on vuorovaikutusta. Koen että välttelet sitä minun kanssa.
- Anonyymi
Täytyy kerätä itseäni, ujostelen sinua jostain kumman syystä. Siinä syy välttelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kerätä itseäni, ujostelen sinua jostain kumman syystä. Siinä syy välttelyyn.
Ei tarvitsisi. Olet vain saanut minut niin hämilleen etten oikein tiedä miten pitäisi olla kun nämä meidän jutut on niin lennokkaita 🤭
Et vaikuta mitenkään ujolta tai osaat sen kyllä hyvin peittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsisi. Olet vain saanut minut niin hämilleen etten oikein tiedä miten pitäisi olla kun nämä meidän jutut on niin lennokkaita 🤭
Et vaikuta mitenkään ujolta tai osaat sen kyllä hyvin peittää.Tule vastaan sen verran että kerro nimesi eka kirjain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kohtalotoveri,samat oireet.
- Anonyymi
Olikohan aloitus naiselta vai mieheltä?
- Anonyymi
Joskus aikoja sitten joku vastasi minulle, että palstalla voi olettaa, että kirjoittaja on nainen, jos ei erikseen mainita, että teksti on naiselle.
Tuo on ollut useimmiten pätevä sääntö, koska yleensä tosiaan paljastuu, että kirjoittaja on nainen.
- Anonyymi
Olen huomannut sinut. Odotan oikeaa aikaa, koita jaksaa. Tunnen samoin, olen odottanut sinua koko elämän.
- Anonyymi
Upeasti sanottu. Hän voisi sanoa noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeasti sanottu. Hän voisi sanoa noin.
Olet todella onnekas. Lähestyn viittäkymppiä enkä vielä ole tavannut yhtään ihmistä, joka voisi ajatella minusta noin.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella onnekas. Lähestyn viittäkymppiä enkä vielä ole tavannut yhtään ihmistä, joka voisi ajatella minusta noin.
SivustaTapaat vielä, älä lannistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaat vielä, älä lannistu.
Kiitos, mutta elämä ei valitettavasti toimi noin. Tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet elämänsä yksin. On täysin mahdollista, että minä olen yksi heistä.
- Anonyymi
Kiitos rakas! ❤️
- Anonyymi
Miten se puolisosi?
- Anonyymi
Sanottiinko tässä sillä tavoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanottiinko tässä sillä tavoin?
Ei mutta kysyin että mitä hän jos tietäisi
- Anonyymi
Mene kanttura muualle ukkos läks jo !!!
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta. 🧠❤️🩹
Voimia! Samassa veneessä tai ainakin samanlaisessa itsekin - Anonyymi
Jotain sä häpeät. Tai kuvittelet asioita,joita ei ole olemassa. Kaipuun kohde itse osaa antaa vastaukset sun pohdintoihin. Jos vain uskot.
Taitaa olla niin,et olet valmiiksi päättänyt,että sulle valehdellaan ja vedätetetään. Mistä se voisi johtua?- Anonyymi
Ohi. En ajattele että minulle valehdellaan tai minua vedätetään.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä niin kovin tietää, että onko kohdennettu minulle. Kommunikaatiomme hiljaisuus on hämmentänyt. Bää?
- Anonyymi
Koska kommunikoit viimeksi?
- Anonyymi
Lammas ilmeisesti joku tunniste?
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kommunikoit viimeksi?
Yli viikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli viikko
Kaksi viikkoa sitten maanantaina?
- Anonyymi
Kerro nyt jotain tunnisteita vaikka koska nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että sydän vois irrota rinnasta. Missä me oltiin? Tai ollaan?. Ihan hirveä olo kun en tiedä oletko enää mun elämässä vai et ja onko sulla joku toinen.Kirjoitin päivällä mut nyt tulin vasta takasin ja menen nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Tämä on täyttä jaskaa, tiedät sen itsekin.
- AnonyymiUUSI
Täyttä totta on ja sinä et tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2725983Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651949- 1801740
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561077Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71046Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41971RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49941Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288932