Mitä tuon pienen Lillin päässä liikkuu? Tulee mieleen Sleepy Sleepersin kappaleesta "Ei saa astua Lillin kakkaan eilen Lilli lattialle kakkas"...
"""Li Andersson ehdottaa: Kaikille suomalaisille jaettava 100 euron ”elvytysseteli”"""
Mistä hän aikoo tempaista rahat 500 - 600 miljoonaa? Onko oikeasti valtion kassa pohjaton?
Vappupaskaspuheet jatkuu satasella
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Se olisi tarkoitettu mm. kivijalkakauppojen ja kulttuurityöntekijöitten palveluiden käyttämiseen, yleensä palvelualalle niitten tukemiseen, mutta kuka valvoisi mihin se käytetään. Alkokin on palveluala...
Onkohan Andersson keskustellut kenenkään muun ministerin kanssa asiasta
ennemkuin paukautti vitsinsä ilmoille ? - Anonyymi
Aivan järjetön ääntenkalastelu. Eihän moneenkaan paikkaan pääse, vaikka maksaisi. Vain jotkut kuntosalit auki. Voi perseensuti, olikohan mimmi selvinpäin. Muutenkin älytön velanlisäys-ehdotus ja mihin kostautuu. Porukan irtisanomisiin. Kun niiltä rikkailta ei voi ottaa eikä heihin irtisanomiset vaikuta. Itsellään kommarina on hyvä palkka.
- Anonyymi
Vappuhuumoria.
Voi politiikotkin joskus kaskua heittää, vapun tiimoilla harvinainen mahdollisuus.
Ikävää, jos jotkut ei tajunneet.
=DW=- Anonyymi
Eihän se yhteissumma ole kuin puolet BF:n huiskimistabrahoista, jotka käytetään suureksi osaksi niin, ettemme tiedä.
Beng Aikoinaan feikki "satasella" sai Suomi. Neuvostoliitto lehden. Saako Lilin satasella kommarien jäsenkirjan?
- Anonyymi
arvo.e kirjoitti:
Aikoinaan feikki "satasella" sai Suomi. Neuvostoliitto lehden. Saako Lilin satasella kommarien jäsenkirjan?
Joku maksoi feikkirahalla uimahallissa; oli leikannut jostain lehdestä.
Beng
- Anonyymi
Teki kyllä itsestään pellen moisilla puheilla,koittaa näemmä jotensakkii mielistellä kun isoissa linjoissa ihan ulapalla eikä ole puoliaan pystyny pitämään . jotenkin tuntuu ettei ole tosissaan ajamassa äänestäjiensä asiaa , silleen hällävälii asenne paistaa läpi.
- Anonyymi
Lilli Andersson, lillukan varsia viljelee, elää omassa turun taudin kuplassaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453