Ruudun takaa tyttöni katsoo vain

Anonyymi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kymmeneen päivään ei yhtään todettua tartuntaa koko Chonburissa. Keskustan ruoanjakelupisteissä on reilusti jaossa sapuskaa kotiin vietäväksi, jos varat on vähissä.

      • Anonyymi

        Pattayan kaupunki ei peri nyt vuokria omistamistaan liiketiloista tai myyntipaikoista. Syyskuun loppuun saakka on ainakin voimassa ilmaiset vuokrat kaupungin tiloissa ja alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan kaupunki ei peri nyt vuokria omistamistaan liiketiloista tai myyntipaikoista. Syyskuun loppuun saakka on ainakin voimassa ilmaiset vuokrat kaupungin tiloissa ja alueilla.

        Lisää alennuksia: Sähkö on nyt ilmaista alle 5 amppeerin kotitalouksissa ja sen ylittävät saavat 50% alennusta. Koskee arviolta 22 miljoonaa kotitaloutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisää alennuksia: Sähkö on nyt ilmaista alle 5 amppeerin kotitalouksissa ja sen ylittävät saavat 50% alennusta. Koskee arviolta 22 miljoonaa kotitaloutta.

        No jopas.
        Aikamoisen hienosti on Thaimaa hoitanut kriisiajan talouttaan.
        Kiinnitän lähinnä huomioni yksittäisiin talouksiin joiden eteen Suomen hallitus ei ole tehnyt yhtään mitään!

        Paska Suomi, hyvä Thaimaa ainakin tässä asiassa.
        Meillä valtamedia suitsuttaa hallituksen pikkutyttöjä jotka yrittävät näytellä ministeriä töllössä.....


      • nazi kirjoitti:

        No jopas.
        Aikamoisen hienosti on Thaimaa hoitanut kriisiajan talouttaan.
        Kiinnitän lähinnä huomioni yksittäisiin talouksiin joiden eteen Suomen hallitus ei ole tehnyt yhtään mitään!

        Paska Suomi, hyvä Thaimaa ainakin tässä asiassa.
        Meillä valtamedia suitsuttaa hallituksen pikkutyttöjä jotka yrittävät näytellä ministeriä töllössä.....

        Tässä ajankohtaistietoutta Thaimaasta:
        https://www.youtube.com/watch?v=APwFG_4tEeM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää alennuksia: Sähkö on nyt ilmaista alle 5 amppeerin kotitalouksissa ja sen ylittävät saavat 50% alennusta. Koskee arviolta 22 miljoonaa kotitaloutta.

        Mahtaa Amamiaa harmittaa tämä uutinen.
        Mitä tähän sanoo numerosenssukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaa Amamiaa harmittaa tämä uutinen.
        Mitä tähän sanoo numerosenssukka?

        Vastaampa näin, kuinka paljon kuormaa voi laittaa 5 A sulakkeen taakse, edellyttäen että kaapelointi on tehty asianmukaisesti eikä ole jännitehäviötä, taas pattayan poika ylitti itsensä... ja minkä niminen on thaimaan sähkölafka, tosiasiasssa alennus on 25A virralla 3%, mutta löpö maksaa 17b litra, 95 18b, E20 14b litra polttonesteiden hinta on pudonnut noin 35 %, tietäisit nämä jos olisit täällä, minä olen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaampa näin, kuinka paljon kuormaa voi laittaa 5 A sulakkeen taakse, edellyttäen että kaapelointi on tehty asianmukaisesti eikä ole jännitehäviötä, taas pattayan poika ylitti itsensä... ja minkä niminen on thaimaan sähkölafka, tosiasiasssa alennus on 25A virralla 3%, mutta löpö maksaa 17b litra, 95 18b, E20 14b litra polttonesteiden hinta on pudonnut noin 35 %, tietäisit nämä jos olisit täällä, minä olen...

        Siis tietysti yhdestä vaiheesta, harvassa talossa on kolmivaihevirta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaampa näin, kuinka paljon kuormaa voi laittaa 5 A sulakkeen taakse, edellyttäen että kaapelointi on tehty asianmukaisesti eikä ole jännitehäviötä, taas pattayan poika ylitti itsensä... ja minkä niminen on thaimaan sähkölafka, tosiasiasssa alennus on 25A virralla 3%, mutta löpö maksaa 17b litra, 95 18b, E20 14b litra polttonesteiden hinta on pudonnut noin 35 %, tietäisit nämä jos olisit täällä, minä olen...

        Vastaisitko varsinaiseen kysymykseen?

        Oletko nyt Amalia, Senssu, Numba, vai kuka ja miksi

        Tarkentaisitko vielä missä "täällä" tälläkertaa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaampa näin, kuinka paljon kuormaa voi laittaa 5 A sulakkeen taakse, edellyttäen että kaapelointi on tehty asianmukaisesti eikä ole jännitehäviötä, taas pattayan poika ylitti itsensä... ja minkä niminen on thaimaan sähkölafka, tosiasiasssa alennus on 25A virralla 3%, mutta löpö maksaa 17b litra, 95 18b, E20 14b litra polttonesteiden hinta on pudonnut noin 35 %, tietäisit nämä jos olisit täällä, minä olen...

        Tiedät joo sen jälkeen kun sinulle on kerrottu ja googlesta loput. Olisit innoissaan maininnut tuon sähkösäästön jos olisit siitä tiennyt. Säästöpossu kun olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät joo sen jälkeen kun sinulle on kerrottu ja googlesta loput. Olisit innoissaan maininnut tuon sähkösäästön jos olisit siitä tiennyt. Säästöpossu kun olet.

        Mitä muuta sulla nyt mielessä, avaudu, se helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät joo sen jälkeen kun sinulle on kerrottu ja googlesta loput. Olisit innoissaan maininnut tuon sähkösäästön jos olisit siitä tiennyt. Säästöpossu kun olet.

        Sähkölasku tulee kuukausittain aina 22-25 pv, sähköä kuluu noin 2000 paaterolla, tai hieman yli, osaatko reppana lukea minulla on 20 tai 25 A sulake yksivaiheisena, laskusta alennus 3% ollut jo kuukausia, thaimaan sähköfirma on pea, ainakin hua hinin ja saraburin alueella, polttoaineiden alennus on hyvä asia, se auttaa kaikkia, alkoholia saa myydä vielä tämänpäivän ja huomisen, sitten myyntikielto jatkuu kuunloppuun, ravintolat eivät saa myydä alkoholia, ainakin osa ravintoloista on auki, mutta jokaiseen asiakkaaseen pitää olla vähintään metrin väli, siis peruspöytään mahtuu korkeintaan kaksi asiakasta.


      • Anonyymi

        Todellisuudessahan noi tilastot noista todetuista tartunnoista on , no ei nyt ihan turhia, mutta ei paljon muutakaan. Kertovat vain, että näytteenotto hetkellä, sinulla oli tai ei ollut koronaa. Jos ei ollut, niin tilanne voi olla toinen jo kotimatkallasi näyttöönotto paikalta kotiisi, mahdollisesti ehkä pikainen kaupassa piipahtaminen siinä 10min kestävällä matkalla...? Kotiin päästyäsi sinulla jo voi olla korona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessahan noi tilastot noista todetuista tartunnoista on , no ei nyt ihan turhia, mutta ei paljon muutakaan. Kertovat vain, että näytteenotto hetkellä, sinulla oli tai ei ollut koronaa. Jos ei ollut, niin tilanne voi olla toinen jo kotimatkallasi näyttöönotto paikalta kotiisi, mahdollisesti ehkä pikainen kaupassa piipahtaminen siinä 10min kestävällä matkalla...? Kotiin päästyäsi sinulla jo voi olla korona.

        Tuo tauti hallitsee ihmisiä siihen asti, kunnes kehittävät rokotteen tai jonkun vasta aineen.... toki puhuvat, että sen sairastaneet tulevat sille immuuniksi... tuota tuskin kukaan viisas kuitenkaan menee vannomaan, koska maailmassa asiasta on tietoa vain, noin puolen vuoden ajalta... siis koko ihmiskunnan olemassa oloajalta? Mikä on mielestäni melko lyhyt aika ..? Tehdä tai kertoa faktoihin perustuvaa tiedettä?


    • Anonyymi

      Olis kyllä oikeus ja kohtuus jos eniten tääne kirjoittava sais koronan.
      Ei tietenkään saa kun ei koskaan tapaa ketään.

    • Anonyymi

      Koronalla pelottelu ja kauheimpien kuvien maalailu perustuu siihen että muuten osa jengistä ei pelkää eikä varo sitten ollenkaan ja muut sitten kärsii ja heikoimmat kuolee.
      Koronasta tulee jossakin vaiheessa samankaltainen kuin tuhkarokosta, että se on niin harvallaja iso osa rokotettuna ja sen kärsineenä, että todennäköisyys sen saamiseen menee yhtä pieneksi kuin tällä hetkellä rokottamattoman suomalaislapsen mahdollisuus saada tuhkarokko, eli olematon.

      Tämä pandemia tulee ihmiskunnalle niin kalliiksi, että tämän ei haluta uusiutuvan tai olevan pysyvä olotila. Tässä on se markkinatalouden ongelma. Se ei toimi ilman jatkuvaa tuotantoa ja kasvua. Jos voitaisiin hetkeksi unohtaa koko markkinatalous ja raha, niin kukaan ei jäisi tästä kenellekään velkaa eikä kukaan hyötyisi toisten hädän kustannuksella. Maailman rikkain mies Bezos on rikastunut jo nyt noin 25 miljardia nettikaupan kasvun myötä muutamassa kuukaudessa pörssiarvona. Pienen valtion bruttokansantuotteen verran. Jälkipyykki tulee olemaan iso siitä kenen moraali kesti päivänvaloa tässä prosessissa ja kenen ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe