Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten pystyy elämään niin

Anonyymi

Ettei ikinä tarvitse tehdä mitään töitä?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alat syömään. Haet kolme kertaa viikossa jonosta kassin täyteen ja syöt kaiken,
      Kela ja sossu maksaa muut kulut. Eikä parisataa kiloisen läskin tarvitse enää töitä eres hakea.
      Kumma, että et ole tuota vielä tajunnut.

      • Anonyymi

        Maksaako sossu joka kuu myös sijoitus rahaa jolla voi tehdä kauppaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksaako sossu joka kuu myös sijoitus rahaa jolla voi tehdä kauppaa?

        Käyhän kysymässä. Kyllä ne varmaan säälistä muutaman kympin sulle antaa.
        Helpointa on tietysti tehdä töitä ja säästää rahaa sijoituksiin.
        Saattaa siitä muutama lomapäivä ja etelänmatka mennä sivu suun, mutta eipä tarvii sossussa kerjuullakaan käydä.


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Käyhän kysymässä. Kyllä ne varmaan säälistä muutaman kympin sulle antaa.
        Helpointa on tietysti tehdä töitä ja säästää rahaa sijoituksiin.
        Saattaa siitä muutama lomapäivä ja etelänmatka mennä sivu suun, mutta eipä tarvii sossussa kerjuullakaan käydä.

        Pulloja keräämällä saa helposti lomarahat kasaan. T. 22 vuotta kerännyt noin 300000 euroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pulloja keräämällä saa helposti lomarahat kasaan. T. 22 vuotta kerännyt noin 300000 euroa.

        Meilläpäin ei onnistu, kun koko kaupunki kerää pulloja ja tölkkejä.
        Hyvä jos tunnin kävelyreissulla yhden lyttypurkin löytää ja sehän onkin jo mahtavat 0,15 euroa.


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Meilläpäin ei onnistu, kun koko kaupunki kerää pulloja ja tölkkejä.
        Hyvä jos tunnin kävelyreissulla yhden lyttypurkin löytää ja sehän onkin jo mahtavat 0,15 euroa.

        250 pulloa päivässä kauppaan niin tienaa 22v 300.000 ja jalat on sitten pyörätuoli kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        250 pulloa päivässä kauppaan niin tienaa 22v 300.000 ja jalat on sitten pyörätuoli kunnossa.

        Polkupyörä on keksitty... nykyään on myös sähkölla toimivia, niin ei kulu sitäkään vähää jalat eikä kalorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulloja keräämällä saa helposti lomarahat kasaan. T. 22 vuotta kerännyt noin 300000 euroa.

        Eli, 37 euroa päivässä. Silläkö lomalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli, 37 euroa päivässä. Silläkö lomalle

        En osaa muuta. Miten muuten voi hankkia rahaa tai enemmän kuin tuon? Töihin en mene herroja palvelemaan.


    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt nuoria jotka haluavat pois työelämästä hyvin nuorena. Tämä ettei halua koskaan tehdä töitä, on kyllä huippu.
      Voisitko hiukan avata motiiveja ?

      Itse tykkään työnteosta. Olen tehnyt monenlaisia töitä. Työ rytmittää elämää, antaa uusia kokemuksia, töissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Toki on ikäviäkin työpäiviä mutta sitten ne hyvät tuntuu todella hyviltä työpäiviltä.

      • Nimenomaan työ on minullekin harrastus. Tämä päivä tekee poikkeuksen, kun mölyaitaa ei maalailla räntäsateessa.
        No saapahan lomailla ja samalla ihailla osakkeidensa kallistumista. Jospa vielä muutama tarttuis kiinni, ennenkuin hinta karkaa liian ylös.


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Nimenomaan työ on minullekin harrastus. Tämä päivä tekee poikkeuksen, kun mölyaitaa ei maalailla räntäsateessa.
        No saapahan lomailla ja samalla ihailla osakkeidensa kallistumista. Jospa vielä muutama tarttuis kiinni, ennenkuin hinta karkaa liian ylös.

        Vaikka tykkään työnteosta, en tee sitä rahan takia. Pääomatulot netto n. 170 000€/v.

        Nyt otin pari viikkoa lomaa ja laittelen mökin pihaa. Fyysistä hommaa jossa paikat kipeytyy. Mutta tosi kivaa kun näkee oman käden jäljen. Apuna on kyllä koneurakoitsija jolla kaikenmoista härpäkettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tykkään työnteosta, en tee sitä rahan takia. Pääomatulot netto n. 170 000€/v.

        Nyt otin pari viikkoa lomaa ja laittelen mökin pihaa. Fyysistä hommaa jossa paikat kipeytyy. Mutta tosi kivaa kun näkee oman käden jäljen. Apuna on kyllä koneurakoitsija jolla kaikenmoista härpäkettä.

        Ps. Vaikka pörssisalkkuni on tänään noussut 5 175€ jatkan mökin pihan tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Vaikka pörssisalkkuni on tänään noussut 5 175€ jatkan mökin pihan tekemistä.

        Minullakin noussut tänää 300 euroa ja pitelen räntäsadetta tämän päivän. Huomenna taas hommiin.
        Pojalle nuo kaikki jää joten aivan sama nousee, tai laskee.
        En minä kaikkia omaisuuksiani riskisijoittele. Enkä velkarahalla sittenkään. kun en harrasta muutenkaan asioiden ostamista kalliimmalla, kuin omalla rahalla saa.


      • Anonyymi

        Koska ei ole oikeastaan mitään mitä haluaisin tehdä mikä olisi mielenkiintoista ja mistä saatu raha korvaisi jotenkin sen työnteon itsessään.

        Haluan jatkuvaa toimintaa. En pysy paikallani. Pyöräilen kymmeniä kilometrejä joka päivä. Yöt valvon, syön karkkia ja juon limua ja katselen videoita youtubesta sekä pelaan netissä. Olen valmistautunut elämään lyhyen mutta toiminnantäyteisen elämän. En edes halua tavoitella sellaista että olisin joskus vanhana pappana vanhainkodissa muiden hoidettavana. Haluan lähteä saappaat jalassa.


    • Anonyymi

      Ala konsultiksi. Tämän päivän Talouselämän otsikko "Jos liikkeenjohdon konsultin henkilökohtainen laskutus on selvästi alle 100 000 euroa vuodessa, hän ei ole uskottava”

    • Anonyymi

      Ei kai sitä kukaan työssä käy työteon takia, rahan takia sitä tehdään ja ainoastaan käydään raha sirtämässä omaan taskuun myymässä kallista aikaa.
      Ei kai kukaan arvokasta ja ainutlaatuista elämäänsä siihen tuhlaa että se rakentuu työteon varaan. Se on paikka, riittävä virka mistä käydään palkka nostamassa. Ja elämänsä sisältö ja asiat tulevat vallan muualta.
      Siinä kannattaa monen miettiä miten ajattelee ja se on täysin omasta pääkopasta kiinni että tekee muutoksen parempaan suuntaan.

      • Olipas siinäkin mielipide. Juoksee/pyöräilee siis mieluimmin tyhjää, kuin tekee työtä, jonka tuloksista voi nauttia ja saa jopa vielä rahaakin.
        Minä teen oikeastaan ihan yksinomaan töitä ajankulukseni ja harrastukseksi.
        Vaikka ei minulle sillä rahalla ole paljoakaan merkitystä, koska olen työaddiktioni muuntanut eläissäni tuottavaksi. Elän kyllä muutenkin loistavasti sijoituksillani, eläkkeellä ja ansioilla jotka nosta firmastani.
        Perintöä en ole saanut, kuten muut. Mutta kätteni tuloksista ja vieroksumatta tervettä työtä minulla on kaikki paremmin kuin hyvin.
        Muuta en enää toivo kuin terveyttä, että saan harrastella työni parissa "saappaat jalassa".
        Siis minä olen mielestäsi "ei kukaan".
        Minun aikani ei ole kallista, koska minun ei ole tarvinnut koskaan sitä mitata rahalla ja sen vuoksi ajaa elämääni köyhäksi yhteiskunnan ja muiden holhokiksi.
        Jouduitko paljon pyöräilemään vappuna, kun et päässyt kulkueeseen?


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Olipas siinäkin mielipide. Juoksee/pyöräilee siis mieluimmin tyhjää, kuin tekee työtä, jonka tuloksista voi nauttia ja saa jopa vielä rahaakin.
        Minä teen oikeastaan ihan yksinomaan töitä ajankulukseni ja harrastukseksi.
        Vaikka ei minulle sillä rahalla ole paljoakaan merkitystä, koska olen työaddiktioni muuntanut eläissäni tuottavaksi. Elän kyllä muutenkin loistavasti sijoituksillani, eläkkeellä ja ansioilla jotka nosta firmastani.
        Perintöä en ole saanut, kuten muut. Mutta kätteni tuloksista ja vieroksumatta tervettä työtä minulla on kaikki paremmin kuin hyvin.
        Muuta en enää toivo kuin terveyttä, että saan harrastella työni parissa "saappaat jalassa".
        Siis minä olen mielestäsi "ei kukaan".
        Minun aikani ei ole kallista, koska minun ei ole tarvinnut koskaan sitä mitata rahalla ja sen vuoksi ajaa elämääni köyhäksi yhteiskunnan ja muiden holhokiksi.
        Jouduitko paljon pyöräilemään vappuna, kun et päässyt kulkueeseen?

        Ihan kuin minun elämäni. Tosin olen arviolta 20v nuorempi


    • Anonyymi

      Haistakaa paska keskuspankit, Trump ja kaikki jotka ovat syyllisiä siihen, etten saanut elää pörssituotoilla tässä elämässä. Minun panokseni tämän maailman eteen saatte unohtaa. Tulen ottamaan hyödyn irti jokaisesta yhteiskunnan tarjoamasta edusta, samoin jokaisen yksittäisen henkilön epäonnesta. Minulta etten tule saamaan mitään, koska ette antaneet minulle, mitä halusin. Sen sijaan tulen tekemään kaikkeni, että otan sen mitä tarvitsen sitten vaikka omin käsin, kysymättä keltään. Itsepähän tienne valitsitte.

      • Sinä valitsit oman tiesi ja me omamme.
        Olkaamme siis onnellisia omista valinnoistamme.
        Minullakin oli alussa vain kaksi kättä ja kaksi jalkaa. Aivan kuten kaikilla muillakin.
        Mieli vain ei antanut periksi olla sopuli jossain laumassa. Kunnioitin saamaani elämää liian paljon.

        Raha ja mammona ei tuo onnellisuutta. Pikemminkin päinvastoin.
        Eikä kaikki ihmiset ole luotu omistamaan. Koska saamattomien rahat eivät koskaan tule kestämään heidän hyppysissään, vaan valuu takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
        "Raha tulee rahan luokse" Velaksi eläminen toimii samoin käänteisessä muodossa.
        Ota "vähän velkaa" ja lopuksi huomaat, että ulosottomies on lähin ystäväsi.
        Ihan yksinkertainen ajatu: Ellei ihminen pärjää omilla rahoillaan, niin miten se voi pärjätä, jos alkaa maksamaan kaikesta enemmän (korot)?
        Suu säkkiä myöden on hyvä perusta elämälle.
        Ja siitäkin tulee hyvä elämäntapa, vaikka omaisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.
        Itse haen edelleen metsästä sienet ja marjat, sekä polttopuut parin seuraavan talven varalle.
        Olisi tietenkin helpompaa napata ne ostoskoriin pakastealtaasta, mutta se muu anti luonnosta, sekä sen antama onnellisuus ja hyvä olo linnunlauluineen ei tule pakastealtaan marjojen mukaan.


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Sinä valitsit oman tiesi ja me omamme.
        Olkaamme siis onnellisia omista valinnoistamme.
        Minullakin oli alussa vain kaksi kättä ja kaksi jalkaa. Aivan kuten kaikilla muillakin.
        Mieli vain ei antanut periksi olla sopuli jossain laumassa. Kunnioitin saamaani elämää liian paljon.

        Raha ja mammona ei tuo onnellisuutta. Pikemminkin päinvastoin.
        Eikä kaikki ihmiset ole luotu omistamaan. Koska saamattomien rahat eivät koskaan tule kestämään heidän hyppysissään, vaan valuu takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
        "Raha tulee rahan luokse" Velaksi eläminen toimii samoin käänteisessä muodossa.
        Ota "vähän velkaa" ja lopuksi huomaat, että ulosottomies on lähin ystäväsi.
        Ihan yksinkertainen ajatu: Ellei ihminen pärjää omilla rahoillaan, niin miten se voi pärjätä, jos alkaa maksamaan kaikesta enemmän (korot)?
        Suu säkkiä myöden on hyvä perusta elämälle.
        Ja siitäkin tulee hyvä elämäntapa, vaikka omaisi kuinka paljon rahaa ja omaisuutta.
        Itse haen edelleen metsästä sienet ja marjat, sekä polttopuut parin seuraavan talven varalle.
        Olisi tietenkin helpompaa napata ne ostoskoriin pakastealtaasta, mutta se muu anti luonnosta, sekä sen antama onnellisuus ja hyvä olo linnunlauluineen ei tule pakastealtaan marjojen mukaan.

        Raha ja mammona tuo tietynlaista onnellisuutta elämään. Ei tarvitse olla huolissaan arkipäiväistä asioista.
        Ei tarvitse miettiä tilipäivää, koronalomautus saa tulla, asunnon arvo saa romahtaa. Kaupasta voi ostaa muutakin kuin tarjoustuotteita, lomalle voit mennä minne haluat. Hammaslääkäriin saa ajan heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ja mammona tuo tietynlaista onnellisuutta elämään. Ei tarvitse olla huolissaan arkipäiväistä asioista.
        Ei tarvitse miettiä tilipäivää, koronalomautus saa tulla, asunnon arvo saa romahtaa. Kaupasta voi ostaa muutakin kuin tarjoustuotteita, lomalle voit mennä minne haluat. Hammaslääkäriin saa ajan heti.

        Tuo on kyllä totta ja nykysuomessa ei onnistu jos ei ole monimiljonääri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raha ja mammona tuo tietynlaista onnellisuutta elämään. Ei tarvitse olla huolissaan arkipäiväistä asioista.
        Ei tarvitse miettiä tilipäivää, koronalomautus saa tulla, asunnon arvo saa romahtaa. Kaupasta voi ostaa muutakin kuin tarjoustuotteita, lomalle voit mennä minne haluat. Hammaslääkäriin saa ajan heti.

        Puuttuu pelkät unelmat, joita köyhällä on runsaasti.
        En milloinkaan haluaisi elää valmiissa maailmassa, jossa minulla ei olisi mitään virkaa, eikä unelmia, tai saavutettavaa.


      • Anonyymi
        Täystyö11istetty kirjoitti:

        Puuttuu pelkät unelmat, joita köyhällä on runsaasti.
        En milloinkaan haluaisi elää valmiissa maailmassa, jossa minulla ei olisi mitään virkaa, eikä unelmia, tai saavutettavaa.

        Minä taas tavoittelen tuollaista tilaa. Ehkä se johtuu siitä että olen muutenkin jo kyllästynyt elämään.


    • Anonyymi

      Minusta on hölmöä tavoitella tuollaista elämää. Mitä ihminen tekee elämässään jos ei ole töitä? Joku muutama kuukausi ehkä menee vielä mutta eiköhän sitten ala jo tympiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe