Palsanmäki paljasti itsensä jo vuosia sitten

Anonyymi

Lehtihaastattelussa hra Palsanmäki kertoi ostaneensa piirongin, jonka laatikosta hän oli sitten löytänyt kultakoruja. Kaiken todennäköisyyden mukaan myyjä ei tiennyt niiden olemassaolosta, piironki myytiin piironkina. Mutta mitä teki hra Palsanmäki? Ottiko yhteyttä myyjään ja kertoi löydöstään? Ehei, sen sijaan hra Palsanmäki kehui samassa haastattelussa, että "TEIN ELÄMÄNI PARHAAN KAUPAN". Kertoo miehestä paljon, ellei kaikkea.

41

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysi retku ja vielä aukoo siitä julkisesti päätään.

    • Anonyymi

      Kuka tahansa normimoraalilla varustettu ihminen ois soitellu sille mummolle/vaarille.

      • Anonyymi

        Tuossapa taas hyvä esimerkki Palsojen sieluttomuudesta ja ahneudesta. Kuinkan paljon tätä erityisesti vanhusten huijaamista onkaan tapahtunut aikojen saatossa?
        Miten kehtaa vielä kehuskella jälkeenpäin asiasta. Tunnen suurta, suurta myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa taas hyvä esimerkki Palsojen sieluttomuudesta ja ahneudesta. Kuinkan paljon tätä erityisesti vanhusten huijaamista onkaan tapahtunut aikojen saatossa?
        Miten kehtaa vielä kehuskella jälkeenpäin asiasta. Tunnen suurta, suurta myötähäpeää.

        Jälleen kateellisten kitinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kateellisten kitinöitä

        Nuku välillä ja lepuuta nakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kateellisten kitinöitä

        Niin, sitä sieluttomuuden ja ahneuden määrää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kateellisten kitinöitä

        Munaat itseäsi kerta toisensa jälkeen, etkö ymmärrä lopettaa. Yritä edes pelastaa hukkuva laiva, tosin myöhäistä lienee.


      • Anonyymi

        Pahinta mitä tiedän, on yksinkertaisuus yhdistettynä ahneuteen. Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa taas hyvä esimerkki Palsojen sieluttomuudesta ja ahneudesta. Kuinkan paljon tätä erityisesti vanhusten huijaamista onkaan tapahtunut aikojen saatossa?
        Miten kehtaa vielä kehuskella jälkeenpäin asiasta. Tunnen suurta, suurta myötähäpeää.

        Uuraisilla osataan huomio hu*****ta. Toiset haluaa lööppeihin ja TV sarjan,. toiset haluaa järjestää joukuaterian, jotka kunta ja yritykset kustantavat. Mainetta, mainetta. Se on mannaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuraisilla osataan huomio hu*****ta. Toiset haluaa lööppeihin ja TV sarjan,. toiset haluaa järjestää joukuaterian, jotka kunta ja yritykset kustantavat. Mainetta, mainetta. Se on mannaa.

        Jouluaterian******yksinäisyyden verukkeella. Onkohan Aki ja Heli ollut yksinäisten joulujuhlassa. Buahhahhaaaa.


    • Anonyymi

      Baltian konnat on jo haistanut misa sularaha on. :)

      • Anonyymi

        Satuile lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuile lisää

        Yksinkertainen ihminen kirjoittaa kaksinkertaista = paksua tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertainen ihminen kirjoittaa kaksinkertaista = paksua tekstiä.

        Vaan paksua yksinkertaista kirjoittaa kateellinen ihminen.


    • Anonyymi

      Saahan sen kai pitää mitä on löytäny, ei sitä mikään laki kai kiellä.

      • Anonyymi

        Ei sungan tässä laista ole kysymys vaan moraalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sungan tässä laista ole kysymys vaan moraalista.

        Ei kaikkea voi pitää mitä löytää.KYSYKÄÄPÄ VIRANOMAISILTA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkea voi pitää mitä löytää.KYSYKÄÄPÄ VIRANOMAISILTA !

        Kyllä minä löysin kadulta lompsan jossa 490.e.rahhoo en vienyt poliisille koska lompsassa ei ollut henkkareita eikä mitään muutakaan omistajasta.
        Niin totta hitossa pidin rahat itselläni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä löysin kadulta lompsan jossa 490.e.rahhoo en vienyt poliisille koska lompsassa ei ollut henkkareita eikä mitään muutakaan omistajasta.
        Niin totta hitossa pidin rahat itselläni

        Akiko se siellä tuollaista paljasteli...nii-in, sillai se käsi on jo varhain tottunut toisten taskuissa käymään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akiko se siellä tuollaista paljasteli...nii-in, sillai se käsi on jo varhain tottunut toisten taskuissa käymään

        No ei varmaan ollut. Aki. Ja pussines Finlandian tuki ei liity tähän mitenkää.
        Heli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä löysin kadulta lompsan jossa 490.e.rahhoo en vienyt poliisille koska lompsassa ei ollut henkkareita eikä mitään muutakaan omistajasta.
        Niin totta hitossa pidin rahat itselläni

        Tietysti, kun olet tyhmä rosvo. Käy se lompsakin "henkkareista" ja rahasumma, kun omistaja kyselee omaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan ollut. Aki. Ja pussines Finlandian tuki ei liity tähän mitenkää.
        Heli.

        Tere, tere Heli!


    • Anonyymi

      Ahne Aki

    • Anonyymi

      Voiko tämmöstä vielä Suomessa tapahtua?

      • Anonyymi

        Kyllä, Suomessa Uuraisten Hirvaskankaalla.


    • Anonyymi

      Kateelliset vinkuu. Jos joku löytää ostamastaan piirongista mikä vaan se kuuluu piirongin ostajalle. Oli se sitten vaikka Afrikan Tähti. Siis se timantti. Turha siitä on kenenkään juputtaa eikä se asia kellekään kuulu!

      • Anonyymi

        Kyllä se vain kuuluu, rehellisille ihmisille.


    • Rosvo vaikka voissa paistaisi. Paljonkohan on Martti tehny ilmais hommia tälle

      • Anonyymi

        Mikä tämä riippukikki oikeen on.. häiriköi kaikissa maskunta palstoissa täälä.. Aika sekopää., ylläpito voisi hoitaa työnsä.


    • Anonyymi

      Muistin virkistämiseksi, ettei totuus unohtuisi.

    • Anonyymi

      Taas oli lehdessä kuinka keisari puliveivas myyjältä tavaraa, myi sitten "rosentin voitolla", ja lähetti postikortin myyjälle.

      • Anonyymi

        Voi rassukoita, eivät osaa edes laskea voittojaan oiken, vai ihan sadan prosentin voitolla myyvät....eikä heidän kehumansa voitto ole voittoa vaan myyntikatetta. Voittohan syntyy vasta kun myyntikatteesta vähennetään kaikki kulut (renginkin tuntien tai päivien äherryksien palkka, materiaalit ja työvälineiden kuoletukset).


    • Anonyymi

      Nyt se törkyilee Tuntemattomalla sotilaalla.

    • Anonyymi

      Sen tavat kyllä tiedetään

    • Anonyymi

      Lapsettomat ovat sitten törkeitä

    • Anonyymi

      Firma tuotti viime vuonnakin tappiota ja Sannan korona-avustukset palautti AINOANA ajallaan ja omatoimisesti. Olis maistunut varmaan sullekkin! VOI KATEUDEN MÄÄRÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Vaan eipä punikikeilta voi muuta enää odottaakkaan kuin ininää, opposumin nuuskutusta ja vikinää!

      • Anonyymi

        Pläjäytit sitten aamuyöllä rotevaa kommenttia.


    • Anonyymi

      Heli Palsanmäki esitteli kotinsa tuhoja – "Markulta ei työt lopu".... mites ne Akin työt? :D

    • Anonyymi

      Keskisuomalaiset on epärehellistä porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe