Radio Keskisuomalainen - tosi hyvä!

eilen juontolähetykset aloittanut Radio Keskisuomalainen on aikas jymyjuttu, meidän oma paikallisradio.
Musa makukin omaan makuun miä mukavia juttelevat toimittajat soittelevat.

Voisin lähettää lähetykseen terveiset kaikille palstalaisille.

15

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koetan saada sinne jytkysti omia kannanottojani samalla kun soittelen kansanradioon.

• Anonyymi

Mullitoosan henkilökunta siinä kertoili työmaastaan. Sellaisia ne kepulaiset.

• Anonyymi

Mauska Voutilainen piäs iänneen jo ennimmäisenä lähetys päivänä! Herätti juontajassa iloa.

• Anonyymi

Niin pääsin. On ilo tuoda esimerkiksi kelan asiantuntijuuttani sekä naisten hakuun liittyviä asioita vankasti esille.

• Anonyymi

erikoista vitsinheittoa tuli äsken Jokisen eväiltä!

• Anonyymi

Samaa tuubaa joka kanavalla paitsi Radio rock rulaa

• Anonyymi

Joillekin on Jouluakin suurempi tapaus kun paikallislehdestä kuuluu ääntä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Samat runkutukset ja biisit ei tarvitse kuunnella

• Anonyymi

Suursyömäri on ahnehtinut lähikylien ja kaupunkien paikallislehdet suuhunsa ja tasapäistänyt mediasisällön eri alueille. Viestintä demokratian kannalta keskari näyttää itseensä kaikille lukijoille ja nyt haluaa kertoa ilosanomaansa myös radioaalloilla. Odotuksissa on päivä, jolloin lakipykälät tulevat vastaan ja keskeyttävät tämän kehityksen kohti Pohjois-Korean mallia.

• Anonyymi

Tää on niin totta :)

• Anonyymi

Paperilehtikin hävisi ja tilalle tuli Citymarketin mainosjulkaisu jossa on muutamia vanhoja, muualta jo edellisenä päivänä luettuja uutisia.

• Ile Jokinen ei jatka enää tehtävässään. tämä on SURKU

• Anonyymi

Vaihtaisivat nimen lehteen ja radioon.
        Keski syöpäläinen. Toimintansa mukaan.

• Anonyymi

Hyvin on yrittäjämyönteinen kanava haastatteluista lähtien. Teeleidinkin omistaja ollut äänessä useamman kerran. Mennyt pönötykseksi,kun Ile lähti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe