Hyvää äitienpäivää myös Annelille

Toivottavasti oikea syyllinen saadaan selville ja koko Suomi pyytää sinulta anteeksi!

16

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin. Kaikki vielä selviää, jopa minä.

    • Anonyymi

      Kuka se oikea on , lääkintä apuja taritseva?

    • Anonyymi

      Siis Anneli Auer on 110% varma että hän surmasi palkkiometsästäjällä
      oman miehensä.
      Mutta koska suomen laki (amerikkaa ja ruotsia ei voi verrata)
      antaa elää tuomiorajan
      allapitäjinä he eivät voineet tuomita Rouva Auerta?
      Amerikassa hän olisi saanut 125v vankeutta!!!!

      • Anonyymi

        Amerikassa olisi todennäköisesti tuomittu oikea murhaaja ja leskiäiti olisi saanut jatkaa lastensa huoltajuutta ilman syylliseksi kirjoittamista ja perheen ylimääräistä vahingoittamista. Amerikassa olisivat varmaan netissä rikoksia tehtailevat trollitkin jo saatu aisoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa olisi todennäköisesti tuomittu oikea murhaaja ja leskiäiti olisi saanut jatkaa lastensa huoltajuutta ilman syylliseksi kirjoittamista ja perheen ylimääräistä vahingoittamista. Amerikassa olisivat varmaan netissä rikoksia tehtailevat trollitkin jo saatu aisoihin.

        Joo, siellä auerska olisi varmaan jo teloitettu kuten Wuornoskin ja kansa olisi hurrannut vankilan ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Ollut jo monta vuotta hyviä äitienpäiviä kun ei pysty pahoinpitelemään ja raiskailemaan lapsiaan, vielä parempia kun pääsee uudestaan vankilaan murhasta.

      • Anonyymi

        Ei sinun pidä olla kateellinen, jos me äidit vietämme iloista äitienpäivää omien lastemme seurassa. Muista sinäkin jollain sopivalla tavalla omaa äitiäsi tai isoäitiäsi. Onnittelut kaikille äideille. Ei pilata muiden juhlapäivää riitelemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun pidä olla kateellinen, jos me äidit vietämme iloista äitienpäivää omien lastemme seurassa. Muista sinäkin jollain sopivalla tavalla omaa äitiäsi tai isoäitiäsi. Onnittelut kaikille äideille. Ei pilata muiden juhlapäivää riitelemällä.

        Lasten puolesta voi olla iloinen kun pääsivät hyville sijaisvanhemmille, jotkut tosin kateellisia heillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten puolesta voi olla iloinen kun pääsivät hyville sijaisvanhemmille, jotkut tosin kateellisia heillekin.

        Hyville sijaisvanhemmille?
        Ari ja Minna Auer elivät noin 2000 eKr luvatussa maassa kuuluen tuolloin Akiisin, Kimnorin pojan (Matti Heinonen) salaiseen murhamiesten liittoon jonka toimesta murhattiin Oomerin poika Jared (Jorma Äijälä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyville sijaisvanhemmille?
        Ari ja Minna Auer elivät noin 2000 eKr luvatussa maassa kuuluen tuolloin Akiisin, Kimnorin pojan (Matti Heinonen) salaiseen murhamiesten liittoon jonka toimesta murhattiin Oomerin poika Jared (Jorma Äijälä).

        Mitäs PiLi täällä uhkailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs PiLi täällä uhkailee?

        Eikö täällä saa puhua Anneli Auerin tuomitsijoina toimineiden henkilöiden murhateoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö täällä saa puhua Anneli Auerin tuomitsijoina toimineiden henkilöiden murhateoista?

        Ja heidän uhreistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heidän uhreistaan?

        Myös laamanni Simo Simola ja Nina Porkka elivät 2000 eKr kuuluen tuolloin Akiisin, Kimnorin pojan (Matti Heinonen) salaiseen liittoon jonka toimesta Oomerin poika Jared (Jorma Äijälä) murhattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten puolesta voi olla iloinen kun pääsivät hyville sijaisvanhemmille, jotkut tosin kateellisia heillekin.

        Lasten suusta kuulet totuuden, jos he joskus saavat äänensä kuuluville. Mitä, jos sinäkin paneutuisit kuuntelemaan, mitä heillä on sanottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten suusta kuulet totuuden, jos he joskus saavat äänensä kuuluville. Mitä, jos sinäkin paneutuisit kuuntelemaan, mitä heillä on sanottavaa?

        Tovottavasti vanhin tyttökin pystyy joskus kertomaan totuuden, käy raskaaksi kantaa syyllisyyttä äitinsä suojelusta pitemmän päälle. Muilla lapsilla on puhadas omatunto ja hyvä elämä edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tovottavasti vanhin tyttökin pystyy joskus kertomaan totuuden, käy raskaaksi kantaa syyllisyyttä äitinsä suojelusta pitemmän päälle. Muilla lapsilla on puhadas omatunto ja hyvä elämä edessä.

        Höpötellään asioista joista ei ole mitään mahdollisuuttakaan mitään tietää. Lapsien omatunnot ja hyvät tai huonot!
        Lapset ja aikuiset on samanlaisia siinä suhteessa että itse tietävät mitä ovat tehneet ja mitä ovat jättäneet tekemättä. Turhaa suunsoittoa kun joku luulee olevansa toisten ihmisten omatuntojen mestartietäjä, höh, höh, höh.

        Omatunto on kovin yksilöllinen instrumentti. Toiset seulovat hyttysiä, toiset elefantteja
        Ja ihmeesti palautuu vanhallekin ihmiselle mieleen aina jos kun, mitä vuosikymmeniä sitten OMASSA elämässä on tapahtunut. Kas kummaa, eipä palaudu muiden ihmisten tekemiset mieleen. Uskottelijan tunnistaa siitä että Uskottelijan haluaa omia uskomuksiaan toisille syöttää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe