Viiruskammoinen.

Anonyymi

Suomessa lapset aloitti eilen koulun, marketeissa ihmisiä kuten ennenkin mutta hieman väljemmin, mutta mutta mitä ihmettä, bagteerikammo iskenyt Namiin.

Seuraavassa hauskaa tekstiä:

Olet ilmeisesti numerouuno ollut niin kauan eristettynä ja erakoituneena ilman ihmiskontakteja, ettet oikein ymmärrä mitä eristyssäännöt tarkoittaa Thaimaassakin. 

Se tarkoittaa etäisyyden pitämistä muihin paitsi omiin saman katon alla asuviin perheenjäseniin.

Korona tarttuu pisaratartunnan lisäksi pinnoista, kuten kahvoista, kaiteista, astioista, pyyhkeistä, kauppatavaroista tai mistä vaan. 

Naapureiden ja sukulaisten lapsia eikä aikuisia voi pyytää kylään leikkimään meille. He ovat tekemisissä omien perheidensä kanssa kotona, joista perheenjäsenistä osa käy töissä ja tapaavat siellä muita ihmisiä.

Kaupassa käydään myös silloin tällöin. Sieltäkin voi viruksen saada ja jos yksi sen saa ja kyläilee niin sitten se on kaikilla. Täällä on kasikymppisiä ihmisiä joka viides pyöreästi ja he ei siitä välttämättä selviäisi.

Korona siis estää allasleikit naapureiden kanssa. Ei sulla montaa ole muumia kanootissa, jos et sitä vertaa ole tajunnut.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitin siis aloituksellani, että pientä rajaa voisi pitää tuossa viiruskammossansa hyvänen aika, tuollainenhan saisi paniikkikohtauksen mennessää Kontulan ostarinsa ässämarkettiin puhumattakaan että joutuis Viikin ässään.

• Anonyymi

Kokoontumis, vierailu ja tapaamisrajoitus suositukset on edelleen voimassa niin Thaimaassa kuin Suomessakin. Mikäli homma karkaa uudelleen lapasesta, niin mikään ei aukea ikinä.

Sunnuntaina aukeaa osa isoista marketeista Thaimaassa ja rajoitetuin säännöin vähän gymejä ja yleisiä altaita. Sisäisiä lentoja aloitetaan rajoitetusti, mutta ei esim Phuketin kenttää avata.

• Anonyymi

Moi!

Näin minäkin tämän asian suurinpiirtein näkisin, mutta... en saata uskoa, etteikö mikään aukeasi ikinä.

T Kloppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi!

Näin minäkin tämän asian suurinpiirtein näkisin, mutta... en saata uskoa, etteikö mikään aukeasi ikinä.

T Kloppi

Jatkaisin vielä, jos sallitaan, että minun mielestäni tullee olemaan mielenkiintoista seurata tämä, että muuttuvatko Suomessa suositukset hengityssuojaimien käytöstä.

Suomen ja vaikkapa Japanin kulttuuriilmapiirissä olen ollut huomaavinani tiettyjä eroja.

Siinä missä meillä tulee ensin minä, tulee Japanissa me. Japanissa hengityssuojaimia ovat ihmiset pitäneet syystä että eivät tartuttaisi flunssaansa toisiin. Suomessa taas vastaavasti, että eivät saisi flunssaa itse.

T Kloppi

• Anonyymi

Sensukka sekoittaa kaksi asiaa keskenään. Viruskammon ja vastuuntunnon.

• Anonyymi

Kuten tiedetty, luetun ymmärtämisessä suuria ongelmia ja kirjoittaminenkin sitä sun tätä.

• Anonyymi

Täytyy olla vastuuntuontoa kun asuu kylällä jossa:
        80 v 20 %.
        70 v 17 %.
        60 v 15 %.
        40 v 10 %.
        30 v 5 %
        20 v 2 %.
        Loput lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla vastuuntuontoa kun asuu kylällä jossa:
        80 v 20 %.
        70 v 17 %.
        60 v 15 %.
        40 v 10 %.
        30 v 5 %
        20 v 2 %.
        Loput lapsia.

Thaimaa ei toistaiseksi salli suomalaisten maahantuloa, niin koronankiskoma kansa tämä on. Ei auta enää edes juoda käsidesiä, Niuvanniemen suljetulla tarjotaan rauhoittavaa KILJUA, se auttaa.

• Anonyymi

mikäs sinun ongelma on, liikaa sisäisesti nautittua käsidesiä, alkaa jutut olla sillä tasolla, onhan siinä alkomaholia, suomen virustilanne on surkea, thaimaan ei niinkään, suomessa enemmän kuolleita kuin thaimaassa tartuntoja vuorokaudessa, muuta en ole eilen palstalle vaikuttanut, joten ei ole syytä muuta kommentoida,.

• Anonyymi

Mitä mieltä Neiti kotiinsa linnoittautunut mahtaa olla seuraavasta kunnioittamansa Nasun lausahduksesta:

"Olen varma että koko koronavirus on suuri huijaus joilla maailman eliitti pistää pienyrittäjät ja köyhät polvilleen ja nöyriksi Uudelle Maailmanjärjestykselle."

• Niin ja näin kirjoitin; mielipiteensä ilmaisu on vapaata kaikille jos se ei sivua maahanmuuton haitallisia vaikutuksia eikä kommunistihallituksemme sekoiluja. Nämä toki sensuroidaan ajatusrikollisuutena.

Minä paskat välitän koko koronasta koska se on todellakin vain suuri huijaus.
        Heitän tähän vielä venäläisen uutiskanavan välittämää videota Kreikan rannikolta.
        Tarkkasilmäisimmät huomaavat pienen eron kotimaamme käytäntöön:
        https://www.youtube.com/watch?v=1zbpnC-yaM4

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Niin ja näin kirjoitin; mielipiteensä ilmaisu on vapaata kaikille jos se ei sivua maahanmuuton haitallisia vaikutuksia eikä kommunistihallituksemme sekoiluja. Nämä toki sensuroidaan ajatusrikollisuutena.

Minä paskat välitän koko koronasta koska se on todellakin vain suuri huijaus.
        Heitän tähän vielä venäläisen uutiskanavan välittämää videota Kreikan rannikolta.
        Tarkkasilmäisimmät huomaavat pienen eron kotimaamme käytäntöön:
        https://www.youtube.com/watch?v=1zbpnC-yaM4

Mielipiteensä ilmaisu Pattayan matkailupalstalla on vapaata kaikille, joo niinhän se on, kyllä kyllä jepjep.

Niin mutta muista nyt hyvä Nasu, että on muitakin jotka paskat välittää Pattayan rakkaiden ..... no olkoon.

S

• Anonyymi kirjoitti:

Mielipiteensä ilmaisu Pattayan matkailupalstalla on vapaata kaikille, joo niinhän se on, kyllä kyllä jepjep.

Niin mutta muista nyt hyvä Nasu, että on muitakin jotka paskat välittää Pattayan rakkaiden ..... no olkoon.

S

Niin se on ja kummastelenkin suuresti sinun Senssu kymmenvuotista taipalettasi palstalla.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Niin se on ja kummastelenkin suuresti sinun Senssu kymmenvuotista taipalettasi palstalla.

Voi rakas Nasunen 28x sinä olet palstakonkari, en minä ja meissä on se ero, että sinä saat thain ihokosketusta harvakseltaan, mutta minä olen aviossa rakastamani thain kanssa.

S

• Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas Nasunen 28x sinä olet palstakonkari, en minä ja meissä on se ero, että sinä saat thain ihokosketusta harvakseltaan, mutta minä olen aviossa rakastamani thain kanssa.

S

Kiitoksia että olemme päässeet näin jopa lähikontaktiin.
        Olen huomannut että herrasmiesten yhteydenotot sinuun päin ovat luotuja jotenkin aivan toisissa persoonissa ja sanoisinko ulottuvuuksissa.

Olemme todellakin tämän palstan veteraaneja.

Kuitenkin haistan kirjoituksisassasi puutteen Thaimaan tietämyksissäsi ja se saa epäilemään josko tuossa maassa olet koskaan käynytkään.
        Eihän se toki ole esteenä kirjoitteluille; siihen meillä kaikilla on vapaus lukuunottamatta yllä mainitsemiani Aller Median paheksumia ajatusrikollisuuksia.

• Anonyymi

Kausiflunssaan kuolee normaalisti 3.000 - 6.000 suomalaista, covidiin vain 300, ja yhteiskunta suljettuna.

No, CO2 päästöt ovat pienentyneet, Greta ja Pentti kiittävät.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe