Olen yrittämässä viedä Simit ostoksille, mutta osoittaakseen vaatenaulakon tälläinen herjaava viesti sanoo "Object Error". Välillä Sim myös pyörii koko ajan ympärilleen. Onko mitään korjattavaa tälle pelille? Kiitos!
The Sims 2 Object Error
Anonyymi
1
225
Vastaukset
Hakukone löysi erinäisiä kymmeniä (tai satoja, en laskenut) ehdotuksia siitä miten Object Errorista pääsee eroon.
Koetin niitä aikani kuluksi tänne jokusen mielestäni asiallisen tuntuisen linkittääkin, mutta taisi niistä poistorobotti hermostua, kun näkyvät täältä hävinneen. :)
Ei sitten tupata, kun ei tykätä - mutta kukaties aloittaja löytäisi samat tai paremmatkin jos vaikka "googlettaisi" esim: 'Sims 2 Object Error' tai jotakin siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514