Millä tavalla tuntematonta saa kehua

Anonyymi

Siis esim instassa. Millainen kehuminen on ahdistavaa/liikaa?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millanen se on? Sun pitää titää se.

• Anonyymi

tietää

• Anonyymi

En oo siis mitään laittanut kellekään.
      Mut tässä kun miettii liikaa sanavalintoja niin sit alkaa epäilemään ja ne sanat alkaa kuulostamaan jotenkin "oudoilta" tai sellasilta et voiko noin sanoa edes.
      Oon nyt jotenkin ihan sekasin. 🤦‍♀️😩
      Ne sanat ei edes liity tämän ihmisen ulkonäköön...
      Jos mitenkään saisin tätä ajatuksen juoksua selvemmäksi, ylipäätään koko elämän osa-alueilla. Mieti aina mikä on oikein ja väärin. Tuun hulluksi

• Tiedän tunteen.
        Mulle käy välillä myös noin.

Pelkästään työkavereille laitetut viestit saattaa jäädä kummittelemaan ja saan hirveän ahdistuksen.
        Sitten paniikissa oon jo valmis irtisanoutumaan tai ottamaan sairauslomaa.

Siinä auttaa, kun mietti valmiiksi, että jos toinen kysyy jotain, niin mitä sille vastaa viestistä.
        Yleensä ei ole sellaista tilannetta, mikä ei puhumalla selviä.
        Me jotkut ollaan tunteellisempia ja oma toiminta tuntuu kokoajan väärältä.

Liian paljon kirjoittamattomia sääntöjä ja liian paljon toisten mielipiteiden kuuntelemista
        Ne hävittää Hetkittäin oman äänen ja omat ajatukset muuttuvat hassusti käännettynä sairaiksi, vaikka tarkoitus on ollut ihan päin vastainen.
        Et ole tehnyt varmasti mitään peruuttamatonta.
        Kaikkihan on kiinni tulkinnasta.

• Anonyymi

Jos mietitään esim YouTubea ja vloggaajia. Niin arvostaakohan ne saamaansa hyvää palautetta vai onko ne yleensä niin et liikaa kehumista fanaattisilta faneilta. Luulen et ne saa aika paljon instassa directiä. Eli onko parempi olla sitten laittamasta mitään viestiä heille.

• Anonyymi

Sun pitää teitää millanen se on. Tarkotan sä et voi laittaa kaikille saman. Ku et kerro enempää ei pysty vastaa näytä se jolleki kaverilles? Älä laita mitää jos se voi alkaa kiusaa

• Anonyymi

Ok. Kiitos. Se on mun mielest ihan neutraali positiivinen palaute. Mut en sit kuitenkaa tie onk se tyhmää saada faneilta palautetta. Ku ne saa varmaa sitä tosi paljon. Lähinnä siis tässä on kyse siitä että ei niinkään se viestin sisältö mut se et onko se näistä viestien saajista ihan hanurista saada varmaan satoja viestejä mis fanit kehuu...

• Anonyymi

Eli lähinnä mun tarkoitus olis hyvä. Mut jos ne ottaakin sen sillee et taas viestejä... Ku ne saa varmaan niitä niin paljon. Mitä mieltä ootte?

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Voin vaan sanoo et lähetin sen viestin. Ja sain paniikkikohtauksen koska hävettää. Sydän hakkaa ja rinnassa tuntuu pahalta. En kestä.

• Anonyymi

Huh miten hirvee olo mulla on. Tuntuu et oon niin vauva ja lapsellinen vaik oon koht 30 v. Mikä mua vaivaa, osaako joku auttaa?
      Oon tainnut pahasti jäädä jälkeen henkisellä kehityksen tasolla. Mua oksettaa, koska hävettää se lähettämäni viesti.

• Anonyymi

Oon iha varma et teit oikein. Turhaajännität! Mä oon kans vähän samalainen mut multa viesti ois joku f u tai suomeks ois moi paskapää jotain tollasta aika tyhmää. En tiiä mikä takia mut se vaa on.

• Anonyymi

Okei, kiitos vastauksesta. Ihmettelen vaan kun stressailen ja ahdistun asioista kun en tiedä mikä on oikein. En usko et mikään auttaa tähän. Mietin vaan et olikohan se todella lapsellinen viesti. Mut olis pitänyt varmaan jättää laittamatta.

• Anonyymi

Älkää kirjoitelko viestejä tunnemyrskyjenne himokkuudessa.
      Kyllä se siitä muuten suttaantuu.

• Anonyymi

Mitä pitäis tehdä kun mua kaduttaa se viesti liikaa? Ihan hirveä olo. Ja en saa sitä mielestäni pois. Miks en koskaan opi?

• Anonyymi

Minkä kylvää, sen edestään korjaa.
        Vanha sananlasku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä kylvää, sen edestään korjaa.
        Vanha sananlasku.

Mitä se tarkoittaa? :D

• Anonyymi

Lähtökohtaisesti kaikki tykkää saada positiivista viestiä ja kehuja, meissä kaikissa on sen verran narsistia. Mutta älä lannistu jos hän ei vastaa takaisin ja sinulle sitä kerro 😊
        Saattoihan kehusi olla hänelle tärkeä ja kannustava!

• Anonyymi

Saitko viestiä takaisin?

• Anonyymi

Kiitos teille. ☺️
      Ja kyl se vastas... 🥰 En tiedä miks alan aina sekoileen et mitä jos joku ottaakin mun kehun väärin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe