Huuti-Keisari ja Kuopion nettitieto

Anonyymi

Keväinen kirjosieppo kävi visertämässä korvaani. Kuopion Nettitieto niminen firma mainostaa sivuillaan huutikaupan logolla olemassa olevasta asiakassuhteestaan. Samainen kuopiolaisfirma sai myös BF:n tukirahaa mutta "vain" 92 400, repikää siitä!

14

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm mitä tästä pitäisi ajatella. Jos Palsojen sivujen rakenteluun olisi tarvittu 100000, niin junailtiinko summa tuonne suoraan. Tai varmaan firma haki ihan ikioman potin.
      No ehkä olisi ollut tärkeämpiäkin ja hädänalaisempia kohteita rahalle kuin tällaiset digifirmat.

      • Anonyymi

        Täällä kommentoidaan myös muualta Suomesta ovat niin kuuluisia ketkuloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kommentoidaan myös muualta Suomesta ovat niin kuuluisia ketkuloita.

        Ja sinä ensimmäisenä


    • Riippu_tissi

      Yllätys jos huutia raha himottaa enemmän kuin naiset

      • Anonyymi

        Eihän se mitään oikean naisen päälle ymmärrä sen pienen prins*inakkinsa kanssa. Sirkusnorsusta tykkää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mitään oikean naisen päälle ymmärrä sen pienen prins*inakkinsa kanssa. Sirkusnorsusta tykkää...

        Siinäpä kerroit jälleen kaiken oleellisen itsestäsi


    • Anonyymi

      Onko Uuraisten mieleterveyden tuki näin heikkoa. Vain Suomi24 tarjoaa mielipuolille väylän purkautua.

      • Anonyymi

        Sinä kärkipäässä, helpottiko? Oletko koskaan kuullut, että sana keskustelu tarkoittaa vastavuoroisuutta? Lue yllä keskustelun aihe, kommentoi SITÄ, jos osaat.
        Hoet kaikilla palstoilla mielipuolisuutta, perusta vaikka uusi palsta ko. aiheelle. Niuvanniemi go, go.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kärkipäässä, helpottiko? Oletko koskaan kuullut, että sana keskustelu tarkoittaa vastavuoroisuutta? Lue yllä keskustelun aihe, kommentoi SITÄ, jos osaat.
        Hoet kaikilla palstoilla mielipuolisuutta, perusta vaikka uusi palsta ko. aiheelle. Niuvanniemi go, go.

        On siellä paikka sullekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä paikka sullekin

        Sahanpurut sateisena keväänä homehtuneet korviesi välissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahanpurut sateisena keväänä homehtuneet korviesi välissä?

        Ja heti yks onneton reppana kilahti on tuo uurainen sisäänpäin lämpiävä kylä.
        Pakko uskoa miten onnettomia ihmisiä siellä asuu... Ei edes viitsi sääliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti yks onneton reppana kilahti on tuo uurainen sisäänpäin lämpiävä kylä.
        Pakko uskoa miten onnettomia ihmisiä siellä asuu... Ei edes viitsi sääliä.

        Niinkö, taasko sinä onneton reppana kilahdit, voi voi sentään. Ne sahanpurut sinun kannattaisi pikapikaa vaihtaa kuiviin. Voisi nimittäin auttaa tuohon toistuvaan kilahdusongelmaan.Epäilen suuresti, ettet ole tästä tietoinen, mutta kosteus reagoi aivosähkökäyrän (heikonkin sellaisen kanssa tässä tapauksessa) ja olettaisinkin elektroniikka-asentajan koulutuksen saaneena, että oikosulut aiheuttavat elämääsi suuresti haittaavat kilahdustilanteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö, taasko sinä onneton reppana kilahdit, voi voi sentään. Ne sahanpurut sinun kannattaisi pikapikaa vaihtaa kuiviin. Voisi nimittäin auttaa tuohon toistuvaan kilahdusongelmaan.Epäilen suuresti, ettet ole tästä tietoinen, mutta kosteus reagoi aivosähkökäyrän (heikonkin sellaisen kanssa tässä tapauksessa) ja olettaisinkin elektroniikka-asentajan koulutuksen saaneena, että oikosulut aiheuttavat elämääsi suuresti haittaavat kilahdustilanteet.

        Hienoa kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi kerro lisää odotan... 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi kerro lisää odotan... 😁

        Toistuvien kilahdusongelmien lisäksi sinulla näyttää olevan todella pahanlaatuinen lukihäiriö. Et näy ymmärtävän edes sanojen sinä ja minä oleellista eroa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe