Keväinen kirjosieppo kävi visertämässä korvaani. Kuopion Nettitieto niminen firma mainostaa sivuillaan huutikaupan logolla olemassa olevasta asiakassuhteestaan. Samainen kuopiolaisfirma sai myös BF:n tukirahaa mutta "vain" 92 400, repikää siitä!
Huuti-Keisari ja Kuopion nettitieto
14
288
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm mitä tästä pitäisi ajatella. Jos Palsojen sivujen rakenteluun olisi tarvittu 100000, niin junailtiinko summa tuonne suoraan. Tai varmaan firma haki ihan ikioman potin.
No ehkä olisi ollut tärkeämpiäkin ja hädänalaisempia kohteita rahalle kuin tällaiset digifirmat.- Anonyymi
Täällä kommentoidaan myös muualta Suomesta ovat niin kuuluisia ketkuloita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kommentoidaan myös muualta Suomesta ovat niin kuuluisia ketkuloita.
Ja sinä ensimmäisenä
Yllätys jos huutia raha himottaa enemmän kuin naiset
- Anonyymi
Eihän se mitään oikean naisen päälle ymmärrä sen pienen prins*inakkinsa kanssa. Sirkusnorsusta tykkää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mitään oikean naisen päälle ymmärrä sen pienen prins*inakkinsa kanssa. Sirkusnorsusta tykkää...
Siinäpä kerroit jälleen kaiken oleellisen itsestäsi
- Anonyymi
Onko Uuraisten mieleterveyden tuki näin heikkoa. Vain Suomi24 tarjoaa mielipuolille väylän purkautua.
- Anonyymi
Sinä kärkipäässä, helpottiko? Oletko koskaan kuullut, että sana keskustelu tarkoittaa vastavuoroisuutta? Lue yllä keskustelun aihe, kommentoi SITÄ, jos osaat.
Hoet kaikilla palstoilla mielipuolisuutta, perusta vaikka uusi palsta ko. aiheelle. Niuvanniemi go, go. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kärkipäässä, helpottiko? Oletko koskaan kuullut, että sana keskustelu tarkoittaa vastavuoroisuutta? Lue yllä keskustelun aihe, kommentoi SITÄ, jos osaat.
Hoet kaikilla palstoilla mielipuolisuutta, perusta vaikka uusi palsta ko. aiheelle. Niuvanniemi go, go.On siellä paikka sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä paikka sullekin
Sahanpurut sateisena keväänä homehtuneet korviesi välissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sahanpurut sateisena keväänä homehtuneet korviesi välissä?
Ja heti yks onneton reppana kilahti on tuo uurainen sisäänpäin lämpiävä kylä.
Pakko uskoa miten onnettomia ihmisiä siellä asuu... Ei edes viitsi sääliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heti yks onneton reppana kilahti on tuo uurainen sisäänpäin lämpiävä kylä.
Pakko uskoa miten onnettomia ihmisiä siellä asuu... Ei edes viitsi sääliä.Niinkö, taasko sinä onneton reppana kilahdit, voi voi sentään. Ne sahanpurut sinun kannattaisi pikapikaa vaihtaa kuiviin. Voisi nimittäin auttaa tuohon toistuvaan kilahdusongelmaan.Epäilen suuresti, ettet ole tästä tietoinen, mutta kosteus reagoi aivosähkökäyrän (heikonkin sellaisen kanssa tässä tapauksessa) ja olettaisinkin elektroniikka-asentajan koulutuksen saaneena, että oikosulut aiheuttavat elämääsi suuresti haittaavat kilahdustilanteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö, taasko sinä onneton reppana kilahdit, voi voi sentään. Ne sahanpurut sinun kannattaisi pikapikaa vaihtaa kuiviin. Voisi nimittäin auttaa tuohon toistuvaan kilahdusongelmaan.Epäilen suuresti, ettet ole tästä tietoinen, mutta kosteus reagoi aivosähkökäyrän (heikonkin sellaisen kanssa tässä tapauksessa) ja olettaisinkin elektroniikka-asentajan koulutuksen saaneena, että oikosulut aiheuttavat elämääsi suuresti haittaavat kilahdustilanteet.
Hienoa kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi kerro lisää odotan... 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi kerro lisää odotan... 😁
Toistuvien kilahdusongelmien lisäksi sinulla näyttää olevan todella pahanlaatuinen lukihäiriö. Et näy ymmärtävän edes sanojen sinä ja minä oleellista eroa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634