Onko koolla väliä?

rva möykky

Onko väliä onko:
tyttöystäväsi laiha - lihava,
roteva - hento,
iso/pienirintainen,
lyhyt/pitkähiuksinen??

Mä tykkään vain suht pienikokoisista, pienirintaisista ja lyhythiuksista daameista..

22

4715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut mutta

nyt kun oma kulta on pitkä ja hoikka ja lyhyet hiukset niin jotenkin se silmä hänessä lepää.

Ja olenpa huomannut sellaisen asian tämän seurustelun myötä etten enään osaa katsoa naisia sillä silmällä. On ihan kauniita ja kivoja mutta hoteiksi en osaa enään hyvällä tahdollakaan ajatella muuta kuin omaa kultaani.

• ippi 69

Miun maku vaihtelee hirveesti. Enempi vaikuttaa persoona ja pilke silmäkulmas ko ite ulkonäkö. Mut omaa ei voita mikään!! Sitä ei väsy kattelemaan. Se on ehdottomasti se kaunein.

• LIHAVA L!
        ippi 69 kirjoitti:

Miun maku vaihtelee hirveesti. Enempi vaikuttaa persoona ja pilke silmäkulmas ko ite ulkonäkö. Mut omaa ei voita mikään!! Sitä ei väsy kattelemaan. Se on ehdottomasti se kaunein.

Itse olen todella lihava, mutta todella kaunis nainen kasvoiltani. Valitettavasti naista en silti itselleni ésim. baarista löydä. Olen siis todella iso, mutta pukeudun nuorekkaasti ja näytän hyvältä(miehille kyllä kelpaisin), mietin vaan että miksi minua ei kukaan nainen huomaa? Johtuuko se että minusta paistaa hyvä itseluottamus ja olen yleensä paikassa kuin paikassa haluttua seuraa noin muuten... Meilejä olen kirjoitellut naisten kanssa ja kuvia lähettänyt ja hyvää palautetta saanut naisilta kasvoistani yms. Mutta onko se vaan niin että naiset eivät halua lihavia naisia? VAi isot rinnatko teitä pelottaa? Oma naisihanne on hoikka ja pienirintainen ja tavallaan ymmärään että miksi minunlaiset eivät ole kovin kysyttyä seuraa naisten keskuudessa... Jäänkö yksin? Luonteessani ei ole vikaa. tiedän olevani luonteeltani todella upea ihminen. :)

• eräsvaan
        LIHAVA L! kirjoitti:

Itse olen todella lihava, mutta todella kaunis nainen kasvoiltani. Valitettavasti naista en silti itselleni ésim. baarista löydä. Olen siis todella iso, mutta pukeudun nuorekkaasti ja näytän hyvältä(miehille kyllä kelpaisin), mietin vaan että miksi minua ei kukaan nainen huomaa? Johtuuko se että minusta paistaa hyvä itseluottamus ja olen yleensä paikassa kuin paikassa haluttua seuraa noin muuten... Meilejä olen kirjoitellut naisten kanssa ja kuvia lähettänyt ja hyvää palautetta saanut naisilta kasvoistani yms. Mutta onko se vaan niin että naiset eivät halua lihavia naisia? VAi isot rinnatko teitä pelottaa? Oma naisihanne on hoikka ja pienirintainen ja tavallaan ymmärään että miksi minunlaiset eivät ole kovin kysyttyä seuraa naisten keskuudessa... Jäänkö yksin? Luonteessani ei ole vikaa. tiedän olevani luonteeltani todella upea ihminen. :)

Tässä on eräänlainen teoria aiheesta...

Maailma on joskus julma paikka, ja ihmisiä arvostellaan ulkonäön perusteella niin pikaisesti ettei edes viitsitä tutustua luonteeseen ja sisimpään. Arvelen monen olettavan, että koska lihavuus on harvoin tavoiteltavaa, myös sellaisilla ihmisillä saattaa olla joku ongelma jotka ovat "päästäneet itsensä lihomaan". Ehkä epäillään etteivät he huolehdi itsestään, ovat saamattomia tai vailla itsekuria (eli syövät liikaa eivätkä harrasta liikuntaa).

Harva tulee ajatelleeksi että toinen saattaa oikeasti viihtyä lihavana eikä edes tahtoisi laihtua. (En nyt puutu tässä yleisiin kauneusihanteisiin tämän syvemmin, enkä sairaalloiseen lihavuuteen, joka on jo terveydellekin vaarallista.)

Toivottavasti pohdintani eivät loukkaa Sinua. Mietin tässä vain syitä siihen, miksi ulkokuoren oletetaan usein kuvastavan myös ihmisen sisäistä tilaa ja ollaan herkästi tuomitsemassa...

• LIHAVA L
        eräsvaan kirjoitti:

Maailma on joskus julma paikka, ja ihmisiä arvostellaan ulkonäön perusteella niin pikaisesti ettei edes viitsitä tutustua luonteeseen ja sisimpään. Arvelen monen olettavan, että koska lihavuus on harvoin tavoiteltavaa, myös sellaisilla ihmisillä saattaa olla joku ongelma jotka ovat "päästäneet itsensä lihomaan". Ehkä epäillään etteivät he huolehdi itsestään, ovat saamattomia tai vailla itsekuria (eli syövät liikaa eivätkä harrasta liikuntaa).

Harva tulee ajatelleeksi että toinen saattaa oikeasti viihtyä lihavana eikä edes tahtoisi laihtua. (En nyt puutu tässä yleisiin kauneusihanteisiin tämän syvemmin, enkä sairaalloiseen lihavuuteen, joka on jo terveydellekin vaarallista.)

Toivottavasti pohdintani eivät loukkaa Sinua. Mietin tässä vain syitä siihen, miksi ulkokuoren oletetaan usein kuvastavan myös ihmisen sisäistä tilaa ja ollaan herkästi tuomitsemassa...

minä en loukkaannu oikeastaan mistää. Olen siis tyytyväinen olemukseeni, tiedän että olen sairaanoloisen lihava painoltani, mutta mieleltäni olen kaunis ja terve. Terve olen myös fyysisesti, liikun ja syön normaalisti. Olen vaan lihava ja sille en minä, ei lääkärit eikä kukaan muukaan voi mitään. Ainut sairauteni on kilpirauhasenvajaatoiminta joka siis lihottaa. Monesti baareissa onkin huvittanut kun naisilt avarsinkin menee pala kurkkuun kun tanssin hyvin ja jaksan tanssia enemmän kuin esim. hoikat kaverini, heh. :) Ehkä iso kokoni pelottaa ja ehkä se ei kaikkine mielestä ole kaunista, mutta haluaisin rikkoa tuon tabun että lihava ei voi olla kaunis... Itselläni esim. on hyvinkin kauniita kuvia itsestäni ja kuvissa ei oikeastaan edes huomaa suurta kokoani. Ja niinkun sanoin vaikka painoni on aika hemmetin korkea niin vartaloni on lihavaksi tosi sopusuhtainen, omaan vyötärön ja kaikki ei ole läskiä. Noh, turhaan mä täällä yritän mitään todistella pitänee vaan yrittää läytää sellainen nainen joka näkisi minut kauniina. Miehet sen kyllä näkee... Outoa on sekin että minull aon ollut paljon mies ehdokkaita jotka eivät yleensä kuulema isojen naisten kanssa ole, minuss aon kuulema sitä jotain! :)

• LaikaQ
        LIHAVA L kirjoitti:

minä en loukkaannu oikeastaan mistää. Olen siis tyytyväinen olemukseeni, tiedän että olen sairaanoloisen lihava painoltani, mutta mieleltäni olen kaunis ja terve. Terve olen myös fyysisesti, liikun ja syön normaalisti. Olen vaan lihava ja sille en minä, ei lääkärit eikä kukaan muukaan voi mitään. Ainut sairauteni on kilpirauhasenvajaatoiminta joka siis lihottaa. Monesti baareissa onkin huvittanut kun naisilt avarsinkin menee pala kurkkuun kun tanssin hyvin ja jaksan tanssia enemmän kuin esim. hoikat kaverini, heh. :) Ehkä iso kokoni pelottaa ja ehkä se ei kaikkine mielestä ole kaunista, mutta haluaisin rikkoa tuon tabun että lihava ei voi olla kaunis... Itselläni esim. on hyvinkin kauniita kuvia itsestäni ja kuvissa ei oikeastaan edes huomaa suurta kokoani. Ja niinkun sanoin vaikka painoni on aika hemmetin korkea niin vartaloni on lihavaksi tosi sopusuhtainen, omaan vyötärön ja kaikki ei ole läskiä. Noh, turhaan mä täällä yritän mitään todistella pitänee vaan yrittää läytää sellainen nainen joka näkisi minut kauniina. Miehet sen kyllä näkee... Outoa on sekin että minull aon ollut paljon mies ehdokkaita jotka eivät yleensä kuulema isojen naisten kanssa ole, minuss aon kuulema sitä jotain! :)

Nyt on pakko kommentoida. Minä nimittäin voisin olla nainen, joka pitää sinua kauniina. Oikeasti! Olen seurustellut "lihavaksi" luokitellun naisen kanssa aikanaan. Hän oli upea, kaunis ja varsin seksikäs pakkaus. Suhteemme kaatui ihan muihin juttuihin kuin siihen, että vaaka näytti isoja lukemia. Murukin on enemmän pyöreämuotoinen kuin laiha ja hän on namikaunis!

En tiedä mikä päässäni on vinksallaan ;)! mutta minä en tosiaankaan näe ihmisen kokoa kauneutta vähentävänä tai lisäävänä tekijänä. En oikeastaan pahemmin edes ajattele sitä ihmisiä tavatessani.

Toivon, että jaksat olla oma, selvästi positiivinen itsesi. Uskoa, että taatusti on muitakin kuin minä, jotka ajattelevat samoin. Tämä nykyinen asennemaailma on harmittavan yksioikoinen ja trendiorjallinen. Ihmiset voivat joskus olla todella ääliöitä puheissaan. Silti on olemassa kivoja, fiksuja ihmisiä, jotka uskaltavat katsella omin silmin. Jonain päivänä tapaat jonkun heistä. Usko pois.

• mieli muuttuu:)
        eräsvaan kirjoitti:

ulkonäöllä ei ole niin paljon väliä kun oikeasti rakastuu.. kyllä itekin ennen sinkkuna mietti että millasen tytön haluaa, itse katoin lähinnä urheilullisia ja lihaksikkaita, todella laihat tytöt ei miellyttäneet.. ja sitten rakastuin nimenomaan todella hoikkaan ja pitkään tyttöön.. joka kylläkin pelaa fudista, mutta ei ole kiinnostunut menemään salille. mikäs siinä;) en mä ainakaan näe sitä enää tärkeänä.

hän on myös tummatukkainen, vaikka ennen taas vaaleat lyhyet hiukset oli se juttu.

• LIHAVA L
        LaikaQ kirjoitti:

Nyt on pakko kommentoida. Minä nimittäin voisin olla nainen, joka pitää sinua kauniina. Oikeasti! Olen seurustellut "lihavaksi" luokitellun naisen kanssa aikanaan. Hän oli upea, kaunis ja varsin seksikäs pakkaus. Suhteemme kaatui ihan muihin juttuihin kuin siihen, että vaaka näytti isoja lukemia. Murukin on enemmän pyöreämuotoinen kuin laiha ja hän on namikaunis!

En tiedä mikä päässäni on vinksallaan ;)! mutta minä en tosiaankaan näe ihmisen kokoa kauneutta vähentävänä tai lisäävänä tekijänä. En oikeastaan pahemmin edes ajattele sitä ihmisiä tavatessani.

Toivon, että jaksat olla oma, selvästi positiivinen itsesi. Uskoa, että taatusti on muitakin kuin minä, jotka ajattelevat samoin. Tämä nykyinen asennemaailma on harmittavan yksioikoinen ja trendiorjallinen. Ihmiset voivat joskus olla todella ääliöitä puheissaan. Silti on olemassa kivoja, fiksuja ihmisiä, jotka uskaltavat katsella omin silmin. Jonain päivänä tapaat jonkun heistä. Usko pois.

LAIKAQ, kiitos rohkaisevasta/kivasta viestistä.. Ehkä minä vielä joskus pokaan sen naisen itselleni. :) Toivottavasti en joudu tyytymään miesseuraan loppuelämäkseni, heh.

• Monenmuotoisena elänyt
        LIHAVA L kirjoitti:

Hei!

Tiedän, miltä tuntuu, kun alkaa lihoa selittämättömällä tavalla.
        Itselläni on paino noussut noin viiden vuoden aikana 20 kiloa. Viimeiset 15 kiloa sen jälkeen, kun olen joutunut jättämään vihannekset ja hedelmät pois ruokavaliostani allergioiden takia.
        Aluksi en oikeasti meinannut tottua millään uusiin kiloihini --- sitten oivalsin, että ei minun tarvitse verhota itseäni lakanoihin kilojeni tähden. Tuhdimpikin tyttö voi pukeutua kauniisti ja hyvin ja olla hyvännäköinen.

Oma kulta ei ole painostani moksiskaan --- hänellä on taas huomattu kilpirauhasen vajaatoiminta, jota aletaan hoitaa paikkoin, jahka lisäkokeiden tulokset saadaan. Hänellä paino ehti nousta puolessa vuodessa 10 kg ja oli väsynyt kuin eläin ja aina ihan uuvuksissa.
        Kumpikaan meistä ei ole "sairaalloisen" lihava, mutta normaalipainoa selvästi tuhdimmalla puolella. Minä enemmän kuin hän. Hänelle paino on kertynyt vain keskivartaloon ja turvotuksena.
        Itselleni on tullut nyt opiskelukiireiden ja muiden kiireiden takia muutama vielä ylimääräinen kilo, jotka kyllä aion pudottaa pois oli se sitten vaikka näkkileipäkuurin avulla. Tietyt rajat minunkin tuhdin määritelmälläni omalla kohdallani on:-)

Hoikkina aikoinani olen ehtinyt olla kiinnostunut kaikennäköisistä ja kokoisista naisista. Seurustellut en ole kuin oikeastaan kolmen eri naisen kanssa (vanhanaikainen nainen kun olen:-)
        Kaikki eri näköisiä niin hiuksiltaan kuin olemukseltaan ja luonteeltaankin!

Paino on vaihdellut kyllä 20 vuoden aikavälillä 40 - 80 kilon välillä pituuden pysyessä vakiona...
        Jossain elämäni vaiheessa urheilin kuin hullu, söin kuin lintu ja olin vielä kiireisempi kuin nyt. Nyt harrastan liikuntaa, mutta syön kun ehdin ja yleensä kiinalaisesta haettua ruokaa---muistoissa vain se aika kun vielä ehdin tehdä itse ruokaa! (ennen opiskelemisen aloittamista tein ruoan aina itse).

• Evergreen
        LIHAVA L kirjoitti:

Itse en ole pieni, mutten hirmuhirmu isokaan.
        Mutta keskivertoa pehmeämpi.

Minä tykkään nimenomaan ,että naisen pitää olla pehmeä. Olen seurustellut hoikahkonkin naisen kanssa, eikä se tunne siitä hiipunut.
        Jokaisella on kai se ihannekuva, millainen on unelmakumppani, ja minulla se on kaunis, itsevarma ja pyöreä.

Nainen on hurjan eroottinen kun hän on itsevarma ja pitää itsestään ja on sinut itsensä kanssa.
        Silloin ihmisen kokoa, pientä tai isoa ei huomaa.
        Näkee vain ihmisen, joka on kaunis.

Itse en kovasti tykkää baarissa käydä, mutta joskus käyn nimenomaan tanssaamassa. Minä ja isokokoinen siskoni tanssimme koko illan, kerrankin 3 ja puoli tunti ja kerran haimme lisää vettä..
        Kyllä poikia kiinnosti seurata, vaikka iso tyttö liikkuikin. (vaikka itseä ei kiinnostanut se, että pojat seurasivat..)

Itse kiinnitän huomioni ensisijaisesti kauniisiin isoihin tyttöihin, persoonallisiin ja levollisen oloisiin ihmisiin.

Olen bi, ja olen seurustellut monen kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa, mutta voittopalkinnon saa lämmin, ja valloittava iso nainen. :)

• LaikaQ

Ei ole. Erilaiset naiset ovat eri tavoin viehättäviä.

Ehdottomasti olen samaa mieltä Ippi 69:n kanssa, että persoona on erittäin tärkeä myös ulkomuodon kohdalla. Mainittu pilke silmäkulmassa ja avoin asenne kyllä kaunistaa jokaista.

Minusta tummat, ruskeasilmäiset naiset ovat aivan syötäviä mutta kun katselen historiaani taaksepäin, on siellä hyvin eri näköisiä, eri värisiä ja eri ikäisiäkin naisia. Kaikki ovat olleet minusta suloisia ja ihania, joten kauneus on hyvin monimuotoinen juttu. Onneksi!

• mustkka

Pitkä nainen on todellinen turn-off.

Mieluiten vähän pyöreä, normaalipituinen, pitkähiuksinen ja isorintainen. Kiitos.

• n87

eikä oo.. pitkät naiset siis totaalinen turn-off.. persoonalla on kyl suuri merkitys.. hapan naamaa ei kauan kattele...:] pitkät, lyhkäset, tummat, vaaleat kaikki toimii jostain syystä..:) kuhan on luonne kohdallaan:)

• breez

laiha - lihava?
      no mieluusti sais olla jotain luiden ja nahan välissä.

roteva - hento?
      roteva. ei tarvis mennä puhaltamalla rikki...

rinnoista sen verran että koolla ei oo väliä, kunhan ovat luomut ja sopusoinnussa muun kropan kanssa.

hiuksista sit taas se että kyl se pää kääntyy tummien ja lyhkäsien kutrien suuntaan huomattavasti herkemmin ku pitkien ja vaaleiden...

mutta kaikkein tärkeintä on se minkälainen tyttö on sisältä. unohtamatta silmiä ja kasvoja :) niillä se hymyilee...

• mä vaan

Onko väliä onko:
      -tyttöystäväsi laiha - lihava,
      semmonen sopusuhtanen

-roteva - hento,
      semmonen hoikahko, ei mikään luuviulu kuitenkaan

-iso/pienirintainen,
      ei väliä, luomu kuitenkin ehdottomasti, ehkä kallistun vähän enempi isorintaisiin, mutta loppujen lopuksi ei tällä ei mitään väliä, kaikki muu ratkaisee enempi

-lyhyt/pitkähiuksinen??
      lyhkäset hiukset eikä hirmu pitkä muutenkaan, pätkä mielummin, poikamainen saapi olla vähän siinä se on, mutta mistäs minä tiedän millainen nainen loppujen lopuksi kääntää pään. Mutta huomaan usein katselevani juuri kuvatun tyylisiä naisia.

• elga

Sen verran kyllä, että ei anorektista luuviulua, heitä pelkään. Enkä kuitenkaan osaisi suhtautua oikein ihmiseen, joka ilmaisee ongelmiaan ruoan välityksellä. Itse ilmaisen niitä niin eri tavalla :)

Ulkonäkövaatimuksia en ole vielä tähän päivään mennessä mennyt kenellekään esittämään. Jos puhtaus ja perusnormaali siisteys ovat kunnossa niin se on sillä selvä. Kaikkein parasta naisessa on persoonallisuus, joka auttaa erottamaan seinätapetista; piirteet, jotka muistaa viiden sekunnin tapaamisen jälkeen. Se voi olla vaikkapa katseessa, hymyssä tai käsien eleissä, useimmiten kahdessa ensin mainitussa. Sellaista ihmistä ajattelen pitkään :)

• Pir

Eipä tuota etukäteen .. tai rehellisesti sanoen, käsien olisi ylettävä ympäri. Muusta en menis vannomaan. Ulkomuodollisia ihanneutopioita tietysti on, kaikki siis nii-in naisellisen poikamaisen näköisiä aikuisia, etten viitsi kuvailla, piän utopiat itelläni. Ensimmäinen naisy... ensimmäinen exäni oli yli 170-senttinen (itse lyhyt), hoikka kylläkin, pituus oli pelkkää plussaa, mitä enemmän, sen parempi ;). Etua mm. väkijoukoissa, hän polkaisi puolihuolimattomasti etuilijoiden varpaille, eivät etuilleet enää. Sen koommin en ole pärjännyt jonoissa.

Esteettisessä mielessä kaikenkokoisista löytyy kauniita. Näin on. Samoinkuin vähemmän kauniita, mukiinmeneviä yms yms.

• Kesäheinä

Samansorttinen on paras, isot pituus ja paino erot eivät viehätä.

• maya

sellanen vähän "renttu" nainen, vähän niinku se monster-leffan aileen. sillä erotuksella että ei mielellään murhaaja, kiitos...

• mitään

mutta kuitenkin hyväkuntoinen.. eli yleensä katselen hyväkroppaisia, vaikkakin huomio kiinnittyy enemmänkin persoonallisiin seikkoihin kuten vaatetus, lävistykset tms. Mutta täytyy myöntää, että rakastua voi ennakkoasenteista huolimatta myös muunlaisiin. Pari exää kokemusta, muutten kuitenkaan enään voisi kuvitella sellaista, kun on pitkä, lihaksikas ja tumma tyttöystävä tällähetkellä, ja itsekkin.. Mutta tuskin kukaan täysin pystyy muun kuin oman ihanteen näköistä sulkemaan pois luvuista.

• painolla ei ole väliä, mutta mieluiten otan ihmisen joka osaa pitää itsestään ja kropastaa huolta.

Roteva vai hento..hmm..?
      No, rotevampi saisi olla kuin minä (mikä ei välttämättä paljoa vaadi, heh..;)

pienet rinnat on hyvät, isot lähinnä pelottaa mua.

Ja mitä lyhyempi tukka sen parempi, mielellään kalju :)

No, mun rakkaani on oikeastaan kaikkea tuota ja itseasiassa vielä paljon enemmän :)

• lepakko

Pitkät hiukset ehdottomasti, nam =)
      Muuten saa olla ihan millanen vaan, koska luonne ja käyttäytyminen ovat kuitenkin ne asiat, joihin enimmäkseen kiinnitän huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe