Uskomatonta ettei pattayapalstaa voida

pitää puhtaana, ilman paskanjauhamista... olisiko koko palskanjauhaminen elinehto koko sitelle, ja mitä se kertoo näistä ns pattayanmatkaajista.

20

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen avaus, tuota juuri olen itsekin joskus miettinyt, eikö pattayalta ole mitään kerrottavaa vaan palsta pitää täyttää joka päiväisellä lerpatuksella, ja kaikki thaimaan ja pattayan palstatieto on peräisin googlesta.

    • Anonyymi

      Moderointi kirjoittaa suurimman osan palstan skeidasta. Sen näkee siitäkin, kun sitä tulee läpi vuorokauden.

      • Anonyymi

        Vainoaako moderointi sinua muutekin elämässäsi, varmaan on vain se, että sillä on muutakin tekemistä kuin kirjoittaa paskaa 24/7 ja miksi se olisi juuri valinnut pattaya palstan, onhan täällä vaihtoehtoja pilvin pimein vaikka kuopion palsta, miksi juuri tämä.

        Ei, kyllä paskakirjoitusten takana on mielenterveyskuntoutuja joka on syystä tai toisesta valinnut pattayapalstan leikkikentäkseen.

        Niinkuin aikaisemmin sanoin hullu näkee monta yhtenä, ja kuvittelee että häntä vainotaan, juoppo taas näkee yhden kahtena, joten diagnoosista ei ole epäilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaako moderointi sinua muutekin elämässäsi, varmaan on vain se, että sillä on muutakin tekemistä kuin kirjoittaa paskaa 24/7 ja miksi se olisi juuri valinnut pattaya palstan, onhan täällä vaihtoehtoja pilvin pimein vaikka kuopion palsta, miksi juuri tämä.

        Ei, kyllä paskakirjoitusten takana on mielenterveyskuntoutuja joka on syystä tai toisesta valinnut pattayapalstan leikkikentäkseen.

        Niinkuin aikaisemmin sanoin hullu näkee monta yhtenä, ja kuvittelee että häntä vainotaan, juoppo taas näkee yhden kahtena, joten diagnoosista ei ole epäilyä.

        Aivan samaa mieltä, aloittaja mukaanlukien.


      • Anonyymi

        Ei kai nyt sentään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoaako moderointi sinua muutekin elämässäsi, varmaan on vain se, että sillä on muutakin tekemistä kuin kirjoittaa paskaa 24/7 ja miksi se olisi juuri valinnut pattaya palstan, onhan täällä vaihtoehtoja pilvin pimein vaikka kuopion palsta, miksi juuri tämä.

        Ei, kyllä paskakirjoitusten takana on mielenterveyskuntoutuja joka on syystä tai toisesta valinnut pattayapalstan leikkikentäkseen.

        Niinkuin aikaisemmin sanoin hullu näkee monta yhtenä, ja kuvittelee että häntä vainotaan, juoppo taas näkee yhden kahtena, joten diagnoosista ei ole epäilyä.

        "Ei, kyllä paskakirjoitusten takana on mielenterveyskuntoutuja joka on syystä tai toisesta valinnut pattayapalstan leikkikentäkseen."

        Sekö mielenterveyskuntoutuja, pallomaha senssu, joka joutui surkealle työkyvyttömyyseläkkeelle 46v. nuorena?


    • Anonyymi

      Tämä mobedimies on yksi moderaattoreista, eilen tuli siihenkin varmuutta. voin vakuuttaa.

      • Anonyymi

        Vautsi upeeta, aivan varmasti, voi hyvänen aika sentään.


    • Anonyymi

      Kun lopetetat kirjoittelun palstalle niin paskanjauhajia on yksi vähemmän. Yksinkertaista, vai mitä?

    • Anonyymi

      Viinakauppa avautui taas maanantaina niin numerotoljake on taas ollut vauhdissa yksinpuhellen itsensä eli senssun ja santun kanssa. Mobedit, mielenterveys ja ihokosketus aiheina, sekä pätkiä googlesta.

      • Anonyymi

        Kenen kanssa keskustelet noilla monolausumillasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa keskustelet noilla monolausumillasi?

        Sinun moukka.


    • NumbaII

      On tämä ihme resupettereiden palsta.. paratiisi muka! Olen viisi vuotta koettanut kaikin tavoin kertoa miten surkeita tumpputeroja ootte kaikki pattajan turistit ja varoitellut pattajan vaaroista ja epä kohdista. Mutta sinne pitää ängetä joka vuosi tuhlaamaan kaikki rahat ostaakseen viidellä eurolla ihokosketusta kun ei saa Suomessa ilmaiseksi sillä naamalla.

      • Kiitos kun esiinnyt minuna, reppana.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Kiitos kun esiinnyt minuna, reppana.

        Metsä vastaa?


    • NumbaII

      Resupetterit olette kyllä uskomattomia ja paljastatte oman tasonne... Pyyhin teikäläisillä tatamin putipuhtaaksi yhdellä kädellä vaan ja toisella kädellä polttelen hyvää sikaria ja juon laatu viiniä omalla uima-altaallani täällä Thaimaassa. Hyvää iltaa kuopioon vaan..

      • Anonyymi

        Senssupa se vie vauvojaan ulosteuinneille Pattayalle, hähähähäääää...


      • Anonyymi

        Aikamoinen Sensei olet... uskallotko vielä sanoa... jätän sanomatta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen Sensei olet... uskallotko vielä sanoa... jätän sanomatta...

        PS. Toistaiseksi vain 4 poistettua.


      • Anonyymi

        No tulihan se sieltä.
        Villalanka ja porkkana toimii!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe