Viis vuotta sitten kesällä toljotin sitä puista rautatie asemaa vartin joka muistuttaa jotakin sipeliuksen syntymä kotia. Sen jälkeen ei oo hirveesti ollut tekemistä täällä Thaimaassa. Onko tietoa mitä muuta täällä Thaimaassa voi tehdä? Mä olen jo täällä voin vakuuttaa sen.
Hua Hinin tekemiset
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Noin " tylsällä " asenteella tuskin tarvitsee Thaimaahan matkustaa, eikö totta...
Mahtaako löytyä kotimaassakaan mitään " tekemistä " tuollaiselle tyypille .
Mene pelaaman golf ia , lenkkeile ( älä tuijota vartin verran rautatie asemaa )
kulje katselemassa temppeleitä , norsuja , eläinpuistoja , sekä muita nähtävyyksiä, vaikka sitten tyttökaduilla käy pelaamassa " koronaa " . asemalta voi ihan junaankin
nousta, matkustaa katselemaan maisemia , ihmisiä ja ELÄMÄÄ. ( joka todennäköisesti sinulta jää elämättä) Sääliksi käy . - Anonyymi
Hei .. sehän olikin tuo nimimerkki , just joo, yrittää vaan provosoida - riitaa haastaa.
Ei kannata korvaansa lotkauttaa - Anonyymi
Rakenna narukiikku itsellesi ja käy kiikkumaan.
- Anonyymi
Muista laittaa kiikku kiinni tukevaan oksaan.
- Anonyymi
EI kuulu tänne osioon , siirrypäs suosiolla jollekin mielenterveys saitille , please !
Oon maleksinut kotona viisi vuotta pienessä huoneessani missä on itse keksimäni kylmää taltioivat seinät. Sitten mulla on porkkana kasvamassa neliön kokoisessa puu tarhassa jota valvon valvontakameran kautta. Eukko lähti ku se ei jaksanut katsoa netissä istumistani yötä päivää. Raha ei riitä ku riisiin eikä sitä jaksais aina syödä.
Pelottaa mennä ulos ku siellä on petoeläimiä ja pakteereja. Ihmiset pelottaa kanssa ja liikenne. kaikki vaan himoitsee mun rahoja koska Thaimaassa asuu ahnas kansa. Ulkona on liian kuuma kun mulla on jotain 9 perussairautta ja korona pelottaa hitokseen. oonkin tässä vikat viis vuotta härnännyt ihmisiä Pattayan palstalla.
Mitä muuta voi tehdä hua hinissa tällainen varakas mutta vähän arka mies?- Anonyymi
Mitähän jos jatkaisit ihmisten härnäämistä siellä Pattaya palstalla, pitää paikkansa , että Hua Hin in porukka on joka paikassa niin paljon fiksumpaa ettei tuon tason tyyppien viisastelu kiinnosta. Onneksi itsekin sen luultavasti huomasit, " häntä koipien välissä " siis hop hop Pattajan poikien iloksi siirtynet satuja tarjoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070