Moottoripyöräkortin hinta

Jope 18

Mulla on B-kortti, sain sen tammikuussa ja aattelin hommata moottoripyöräkortin. Paljonko se siis maksaa kaikkineen Alentuukio hinta ku oon suorittanu B-kortin? ja pitääkö veikata uudestaan teoria jos autokortin teoriasta ei oo puolta vuotta?

8

41079

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttu

Käydä kyselemässä autkokouluista. Ja vertailla hintoja.

• Täytyy käydä lottoamassa uudelleen koska pyöräkorttia varten on omat kymysykset.
      Oisko hinta jossain 400-500,riippuu vähän paikkakunnasta,mutta kysypä siitä koulusta mistä hommasit autokortin,voit saada alennusta.

• Lars

Ilman muuta hinta alentuu, kun on jo B taskussa.

Itsellä maksoi n. 250 e jotain kuluja, mutta tuo oli '98 ja kuten toisesta keskustelustakin näkyy, niin on hinta tainnut tuosta nousta melkoisesti. Tosin itse ajoin myös C:n samalla, joten lienenkö saanut könttä-alennusta, tuskin.

• Nokidding

Jos olet 18 vuotias et voi ajaa suoraan "isoa A-korttia". A-kortin hinta on noin 300€ katsastusasemakulut.

• Sirkku

Kyselin juuri ko. hintoja viime viikolla.

Hyvinkäällä yhdessä ajokoulussa n.550e ja Länsi-Vantaalla toisessa koulussa 488e ja toisessa 400e. Päälle tuloo poliisin maksu yms. koemaksut. Muista en sitten hintoja kysellytkään. Harpoin tuonne 400e kouluun (Martsari). Minullakin on siis pohjalla B-kortti.

• hintaa on

Kuopiossa muutamista olen kysellyt, hinnat 450e molemmissa.

Kuusamossa viimekesänä 350e ja toisessa koulussa omalla pyörällä 250e (huom. ei itselle edes opetuspyöräksi ja takaisin muuttamisesta aiheutuvia katsastuskuluja !!)

Pitää lähteä syksyllä Rukalle maastojuoksemaan ja samalla ajaa kortti ;-)

• niksa79

Olikaan? Siis tämä autokoulu? Olis tarkoitus ajaa hurauttaa toi Moottoripyöräkortti tässä ajokortin lisäksi, että saiskos tuon autokoulun nimen?

• juur4r4r4r
        niksa79 kirjoitti:

Olikaan? Siis tämä autokoulu? Olis tarkoitus ajaa hurauttaa toi Moottoripyöräkortti tässä ajokortin lisäksi, että saiskos tuon autokoulun nimen?

on voinu vähän hinnat nousta sielläkin tosta 2005 vuodesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      91
      3983
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1452
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1137
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      239
      967
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      943
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      293
      852
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      832
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      26
      752
    9. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      43
      736
    10. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      731
    Aihe